Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut sellaisia elämän vaiheita, että olet todella vihainen ja kaikki tuntuu paskalta koko ajan?

Vierailija
01.02.2025 |

Kaikki on turhaa, on todella vihainen, että tekisi mieli repiä irti jotain ja kaikki yleisetkin asiat, koko ihmisyys käsitteenä tuntuu paskalta. 

Sori näin negatiivinen avautuminen. Viha on ylitse lainehtivaa. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Ajoittain. Tulee joskus jos on ollut pitkään kuormittava/vaikea elämänvaihe.

Vierailija
2/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo tunteet kannattaa laittaa pois, muuten ne vain kasvaa ja pitkittyy. Elämä on välillä epäoikeudenmukaiselta tuntuvaa, mutta ongelmilla on aina jokin tarkoitus. Parasta vaan yrittää itse elää niin että toimii oikein muita kohtaan. Et ole vastuussa toisten tekemisistä. Elämässä on välillä hyvin vaikeita vaiheita, sitten taas helpompaa. Sellaista tämä on. Toivottavasti tämä auttoi jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo tunteet kannattaa laittaa pois, muuten ne vain kasvaa ja pitkittyy. Elämä on välillä epäoikeudenmukaiselta tuntuvaa, mutta ongelmilla on aina jokin tarkoitus. Parasta vaan yrittää itse elää niin että toimii oikein muita kohtaan. Et ole vastuussa toisten tekemisistä. Elämässä on välillä hyvin vaikeita vaiheita, sitten taas helpompaa. Sellaista tämä on. Toivottavasti tämä auttoi jotain. 

Olipas veemäisesti kirjoitettu. 

Vierailija
4/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas veemäisesti kirjoitettu. 

Niin, koska sinusta tuntuu kaikki huonolta. Veemäinen sana on kuitenkin paljon parempi kuin suora kiroilu. Ymmärrän, koska olen itse käynyt läpi jotain tuollaista kuin sinä ja siitä jo päässyt ohi. Huomaan että tuli vastattua epäpersoonallisesti, yritän pahoitella ja korjata vastaustani.

Otan osaa tilanteeseesi, kehitä uskoa parempaan huomiseen. Kyllä sinä selviät !

Vierailija
5/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Raskailla kortisoniannoksilla ja esivaihdevuosissa ennen hormonikorvausta. Vituttavia elämänvaiheita on toki ehtinyt tulla ja mennä, mutta nuo olivat ne vaiheet, kun oikeasti piti tehdä töitä, ettei pure keneltäkään päätä irti.

Vierailija
6/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset 7v ollut kuin juoksuhiekassa ylämäkeen hiihtämistä erinäisistä syistä, vihaa ei niinkään ole enemmänkin turtumus että mikään ei tule enää muuttumaan parempaan suuntaan, päinvastoin. Jos väliin mahtuu pari kevyempää päivää ja herää grammakin toivoa, niin taas räsähtää jotakin.

Vierailija
7/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei voinut harmittaa. Kun oli nautittavana täytekakkukahvit,a

Vierailija
8/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vain. Raskailla kortisoniannoksilla ja esivaihdevuosissa ennen hormonikorvausta. Vituttavia elämänvaiheita on toki ehtinyt tulla ja mennä, mutta nuo olivat ne vaiheet, kun oikeasti piti tehdä töitä, ettei pure keneltäkään päätä irti.

Koettu on. En vaan itse tajunnut eikä lääkäri kertonut että kortisoni saatikka esivaihdevuodet vaikuttaisi mitenkään. Luulin vaan että olen lopultakin niin sekaisin kuin mies syyttänyt viimesen 10 vuotta.

Erosin, en enää tarvinnut kortisonia kun autoimmuuni sairaus rauhottui.

Vitutuskin loppui kuin seinään.

Vierailija
9/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettu on. En vaan itse tajunnut eikä lääkäri kertonut että kortisoni saatikka esivaihdevuodet vaikuttaisi mitenkään. Luulin vaan että olen lopultakin niin sekaisin kuin mies syyttänyt viimesen 10 vuotta.

Eipä kertonut mullekaan. Kortisonihan on steroidi, sivuvaikutukset sen mukaiset. Maksimit aikanaan 80+40 mg/vrk, en myöskään juuri nukkunut. Toisaalta, myös tieto saattaa olla sievistelevää: suomenkieliset kevyet artikkelit vv-oireisiin liittyen mainitsevat lyhyesti ärtyisyyden tai itkuisuuden, eivät koskaan valkohehkuista murhanhimoa. Raivo ei ovi naisille.

Vierailija
10/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kertonut mullekaan. Kortisonihan on steroidi, sivuvaikutukset sen mukaiset. Maksimit aikanaan 80+40 mg/vrk, en myöskään juuri nukkunut. Toisaalta, myös tieto saattaa olla sievistelevää: suomenkieliset kevyet artikkelit vv-oireisiin liittyen

Ei tosiaan nukkuminen onnistunut lainkaan. Ihme etten lahdannut silloista miestä. Osasi ärsyttämisen taidon ja käytti sitä mielellään. 

Lähdin ettei vankila olisi seuraava osoite. Etsin kyllä tietoa muttei oikeaa sattunut kohdalle. Pelkkää hymistelyä vaan.

Vierailija
11/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu vaikealta ja paskalta yhä - ja ihan oikeasti onkin sitä - mutta vihainen en ole enää. Olin sitä 45-50-vuotiaana.

Vierailija
12/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli joskus, koska ihmiset käyttäytyivät pahasti. Myöhemmin työsti asioita. Tai keksii mikä voisi auttaa.

Vierailija
13/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ei voinut harmittaa. Kun oli nautittavana täytekakkukahvit,a

Juuri noin, siitä se lähtee.

Usko ihmisyyteen on helposti hakusessa koska maailman tilanne on melko hurja. Talous on tiukilla ja töissä vaaditaan paljon. Moraalin rappiota on paljon. Kaikenlaista ikävää uutisissa. Suositellaan pienestäkin ongelmasta eroamaan ja miehet ja naiset eivät aina halua ymmärtää toisiaan. Mutta yksikin kiva tapahtuma ja kivoihin  asioihin keskittyminen yhtenäkin päivänä auttaa eteenpäin positiivisuuden tiellä. Raivo ei tee hyvää kummallekaan sukupuolelle tai keillekään sukupuolille.

Vierailija
14/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oli tällainen vaihe. Kaikki ihmiset tuntuivat mulkuilta ja ahdisti olla ihmisten ilmoilla. Lisäksi olin töissä muutaman ilkeän ihmisen pikkufirmassa missä koin erakoituvani, vaikka olin ihmisten keskellä. Harrastuksia hankkimalla sai luottoa ihmisiin palautettua ja nykyisin menee ihan ok ja puolisokin on löytynyt.

Vierailija
15/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina ollut pysyvä olotilani. Sen kanssa on haastavaa elää.

Vierailija
16/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viimeiset 7v ollut kuin juoksuhiekassa ylämäkeen hiihtämistä erinäisistä syistä, vihaa ei niinkään ole enemmänkin turtumus että mikään ei tule enää muuttumaan parempaan suuntaan, päinvastoin. Jos väliin mahtuu pari kevyempää päivää ja herää grammakin toivoa, niin taas räsähtää jotakin.

Koska ajattelet ja uskot, että mikään ei tule enää muuttumaan parempaan suuntaan ja jos grammainen toivoa herää, niin taas räsähtää jotakin.

Ala ajatella ja uskoa niin, että elämä muuttuu paremmaksi ja sitten mitä haluat elämääsi ja usko siihen. Toimi tavoitteitasi kohti. 

Usko positiivisen voimaan. Ole kiitollinen kaikesta kivasta ja hyvästä elämässä, vaikka auringosta, joka meitä valaisee, ruoasta, jota sinulla on syödä, sängystä, jossa voit nukkua.

Vierailija
17/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin hallituksen ja loronan aikana tuntui, että sekoan siirä kaikesta valheellisesta paskasta mitä niskaan jokaiselle tuli.