Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ei ymmärrä että mun täytyy etätyössäni tehdä TÖITÄ

Vierailija
01.02.2025 |

Kyllä, tämä on niin kummallinen ongelma, etten voisi itsekään uskoa todeksi ihan fiksun ihmisen kohdalla 😄

Mutta siis, mä teen asiantuntijatyötä etänä. Työaika on liukuva mutta en halua tehdä töitä enää virka-ajan jälkeen joten todellakin haluan keskittyä työhön työaikana. Ja mitä tekee nainen vapaapäivinään? Kyselee koko ajan jotain, höpöttää, odottaa kommenttia ja ärtyy jos en kuuntele. Pyytää mua auttamaan jossain hommassa. Alkaa kuunnella musiikkia tai katsoa actionleffoja äänet kovalla.

Keskeytysten takia tein itselleni uuden työpisteen makkarin nurkkaan. Mitä tekee nainen? Tulee viereen sängylle lukemaan kirjaa ja sitten alkaa jutella. Tai alkaa katsoa ig-videoita, äänillä. Jos huomautan asiasta, että mulla on siis töitä, niin lähtee olkkariin ja katsoo leffaa äänet isolla. Sitten ihmettelee kun suljen oven ja istun vastamelukuulokkeet korvilla, ja tulee kysymään että häiritsikö? Sori sori, en tajunnut 😄

Ja mä olen sanonut tästä monta kertaa. Että mun on pakko tehdä töitä, enkä pysty keskittymään jos hän häiritsee koko ajan. Hän aina pahoittelee ja sanoo ettei vaan hoksannut ja anteeksi. Kunnes taas seuraava kerta.

Tää on ihan käsittämätön ongelma, kun en vois uskoa että hän on tuollainen, en tajua 😄 Onko kellään voinut olla samanlaista ongelmaa ja tajusiko nainen vihdoin?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätyötä tekevää ei häiritä! Oli mies tai nainen!

Niin se on. Toisaalta se rajoittaa muun perheen elämää ellei ole isot tilat.  Kaikkien pitää olla kuin työpaikalla.  Hyöty tulee vain sille etätyöläiselle.

Jos se etätyöläinen on käytännössä perheen ainoa tienaaja, niin tuskin se hyöty vain hänelle jää.

-Nelihenkinen perhe, vaimo ei töissä nyt

Vierailija
42/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kolnevuoroa tekevien ja opiskelijoiden ongelma ettei tajua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen? 

Vierailija
44/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kai olet sen dullin valkannut, varmaan ulkonäön perusteella.  Nyt on sitten kestettävä, jos on.

Vierailija
45/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..... se on vain nainen... t Mohamud

Vierailija
46/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! :( Kuulokkeet naiselle, että saa katottua leffojaan rauhassa ja saat säkin rauhan.

Meillä mies on etätöissä ja mä teen vajaata viikkoa. Mun on ollut vaikeata sopeutua miehen etätyöhön. se vielä valloittaa keittiön pöydän töilleen ja mä sitten istun jossain nurkassa ja mietin, että miten toimin.. Pitäs siivota keittiötä, muttei sinne voi mennä, kun mies tekee töitä. Vois kattoo leffaa? - njääh, liikaa ääntä häiritsee miestä. Pitäs imuroida ja aloittaa ruuan teko... Eli mä en ihan hirveesti uskalla kotona nyt sitten liikkua ja tehdä, etten vaan häiritse miestä.

Hän on sanonut, ettei häiritse. Hänellä on ne vastamelukuulokkeet ja hän uppoituu kyllä niin, ettei se ymmärrä ympäristöä silloin. En vaan osaa relata ja tehdä.

Mä tein miehelle jopa työhuoneen aihiot tyttären huoneeseen, kun tämä muutti omaansa. Mies saisi tehdä siitä oman näköisensä miesluolan, mutta ei hän tarvii kiitos.

Kesällä tätä ongelmaa ei ole, kun mä touhuan pihalla ne vapaani. Nyt vissiin pitäs tehdäkin tuosta ylimääräisestä tilasta itselle paikka, jossa voin olla "pois jaloista". ;D