Mun on ihan todella vaikea löytää vaatteita joista pidän. Nyt olen alkanut ostamaan useamman samaa kun löytyy hyvä. Onko hullua?
Mulla on hankala vartalonmalli ja olen lisäksi ihan älyttömän ylikriittinen vartaloani kohtaan. Tämä johtaa siihen että vaatteiden ostaminen on ihan helvettiä, kun tuntuu että mikään ei sovi. Jos sattuu niin että vaatetta löytyy useammassa värissä niin olen ostanut useamman, esim nyt löysin mekon josta tykkäsin niin ostin kahdessa värissä. Aikaisemmin syksyllä ostin kolme samaa mekkoa eri värisinä vaan.
Tämä johtaa sitten siihen että minulla on melkein joka päivä samat vaatteet, eri värisenä. Olen periaatteessa käyttänyt noita kolmea syksyllä ostamaani mekkoa koko talven. Olen pohtinut johtaakohan tämä siihen että yhtäkkiä tulee täyskyllästyminen ko. vaatteeseen ja siksi jää pitämättä...toisaalta nyt on olo paljon itsevarmempi kun päällä on sellaista vaatetta jossa viihdyn 100%.
Tyhjensin vuosi sitten vaatekaappini aika tyhjäksi, siellä oli paljon sellaista vaatetta missä en viihtynyt ja olivat sen jälkeen lähes pitämättömiä. Jäljelle jäi tosi vähän. Olen yrittänyt koostaa uutta vaatevarastoa, sellaista missä oikeasti viihdyn ja jota käytän.
Kommentit (29)
Mulla on aina samat vaatteet. Paljon kätevämpää, ei tartte miettiä mitä laittaa päälle eikä käyttää rahaa vaatteisiin juurikaan. Ongelma tulee kun rikki mennyt pitää korvata samanlaisella.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina ulkomailta, paremmat valikoimat 😄
Olen huomannut saman. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lihavan ongelma
Ei ole. Hyvin istuvia vaatteita on muidenkin vartalotyyppien vaikea löytää.
Näin olen tehnyt jo vuosia. Tykkään ostaa laatua ja istuvuutta, jos sellaisen löydän, ostan useamman kappaleen. Säästää aikaa ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavan ongelma
Ei ole. Hyvin istuvia vaatteita on muidenkin vartalotyyppien vaikea löytää.
Kyllä. En ole lihava, vaan normaalipainoinen. Ap
Sama. Ja kun kerran olen havainnut hyväksi ja, jos sitä ei enään valmisteta tai ole kaupassa, niin sitten seuraan, myydäänkö kirpparilla käytettynä ja ostan sieltä, jos hyvä kuntoinen ja olen valmis siitä myös maksamaan.
Lihavan ongelma