Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat elämät parisuhteessa

Vierailija
01.02.2025 |

Voisitko seurustella jonkun kanssa siten että molemmilla olisi oma elämä ja asunto eikä aikomuksena olisi muuttaa yhteen tai jakaa kaikkea, vaan nauttia vain toisen seurasta sovitusti ja kyläillä toisen luona sovitusti? 

Ei olisi paineita sovittaa yhteen omia lapsia tai vanhempia kumppanin kanssa, sillä he eivät varsinaisesti kuuluisi toistensa elämään. Molemmilla olisi siis oma erillinen elämänsä suhteen ulkopuolella.

Silti voisitte reissata yhdessä, harrastaa, kyläillä, viettää aikaa toistemme kanssa, eikä ttarvetta millekään salailulle tai piilottelulle olisi, mutta selkeät rajat ja yksityisyys säilyisivät.

Miten on, nappaisiko? Vai olisiko tämä ns deal breaker?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet häviää tuossa kuviossa aina, joten naisena varmaan vaikea löytää kumppania joka suostuisi tuohon.

Eli haluat kotitalouskoneen ja ruuanlaittajan, ilmaisen piian itsellesi, ettet kokisi "häviäväsi"?

Tämän vuoksi naiset eivät halua muuttaa yhteen. Naisille riittää muutama tunti viikossa laatuaikaa miehen kanssa. Oma koti on siisti ja kaunis, yöt yksin levolliset sekä oma rauha kultaakin kalliimpaa.

Mies siivotkoot kotinsa itse, pyykätkööt pyykkinsä ja tiskatkoon riskinsä itse ja katselkoot pärinää ja räjähdyselokuvansa itsekseen. Mies puhiskoot ja ähiskööt levottomat yönsä kuorsaten ja koristen omassa vuoteessaan. 

Exn unille meno oli spektaakkeli, jota ei ole ikävä. Ei ole pakko ilmoittaa toiselle yöllä, ettei saa nukuttua ja on vielä käytävä vessassa/juomassa/niistämässä, mitä lie. Hän tarvitsi myös vähemmän unta, eikä pitänyt siitä, että nukun viikonloppuisin pitkään (nainen tarvitsee tutkitustikin enemmän unta kuin mies)  joten olin univajeessa koko sen vuoden mitä hänen luonaan asuin. Näin myöhemmin ajateltuna, varmaan tahalteen minua valvotti. Ei ikinä enää. 

Vierailija
42/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen aina asunut yksin ja lopen kyllästynyt tähän, haluaisin kyllä muuttaa yhteen. Ihan on omaa rahaa, joten miehen rajojen perässä en ole. Tilastotodennäköisyykdillä olisin varakkaampi kuin mies. 

Sama. Olen aina asunut yksin aikuisiässäni, siis kymmeniä vuosia. Olisi ihanaa kokea vielä aika, jolloin kotona asuisi joku muukin. Kun tulisi kotiin, voisi huikata tervehdyksen ja joku vastaisi. Voisi jutella kotona jonkun kanssa, ei vaan itsensä kanssa. Ihan itkettää ajatella kuinka ihania tuollaiset pienet asiat olisivat. Minulle sitä onnea ei ole elämä suonut. 

Ei se tuollaista ole kauaa. Turhaan haikailet jotain mitä et ole edes menettänyt. Miehet eivät usein ole edes kiinnostuneita keskustelemaan järkeviä puolisoidensa kanssa. Pahimmillaan kotona asuu joku puolituttu nainen joka hoitaa hommat

Ja ero tuli miehelle puskista. Uudelle naiselle selittelee kuinka kaikki oli hyvin enkä ymmärrä miten niin kävi. Jättää kertomatta että makasin sohvalla tvn ja luurin kera ja murahtelin jos häirittiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet häviää tuossa kuviossa aina, joten naisena varmaan vaikea löytää kumppania joka suostuisi tuohon.

Eli haluat kotitalouskoneen ja ruuanlaittajan, ilmaisen piian itsellesi, ettet kokisi "häviäväsi"?

Tämän vuoksi naiset eivät halua muuttaa yhteen. Naisille riittää muutama tunti viikossa laatuaikaa miehen kanssa. Oma koti on siisti ja kaunis, yöt yksin levolliset sekä oma rauha kultaakin kalliimpaa.

Mies siivotkoot kotinsa itse, pyykätkööt pyykkinsä ja tiskatkoon riskinsä itse ja katselkoot pärinää ja räjähdyselokuvansa itsekseen. Mies puhiskoot ja ähiskööt levottomat yönsä kuorsaten ja koristen omassa vuoteessaan. 

Tismalleen näin.

Vierailija
44/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin elää noin. Olen 47 ja uskon että 50+ miehissä voisi olla joku yhtä erakko kuin minä, joka pitäisi järjestelyä hyvänä.

Vierailija
45/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte miehet?

Vierailija
46/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastuu, haluaa muuttaa yhteen jaolla toisen kanssa koko ajan.

Minulla on kyllä rakastuneenakin myös muuta elämää kuin suhde. En ole koskaan halunnut mitään 24/7 napanuorasuhdetta.