Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet huomaako vieraat jos laskiaispullassa on kasvirasvavaahtoa eikä kermaa?

Vierailija
31.01.2025 |

Koostumus on sama ja ulkonäkö sama. Makukin on mielestäni sama, mutta olenko luotettava arvioimaan? Olen vegaani itse.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se kasvirasvavaahto sitten tehdään? Soijan ainakin maistaa aika helposti. Sen lievästi happaman maun varmasti huomaa, jos on maitotuotteitten käyttäjä. Joku saattaa luulla soijasta tehtyä kasviskermavaahtoa pilaantuneeksi.

Vierailija
162/164 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>> En itseasiassa tiedä, (mistä kasvirasvakermavaahto on tehty), mutta ihan kuin kermaa. Ap <<

Ootte te kans aika kasvissyöjiä. 😂

"Kaikki kasvirasva-nimellä kulkevat vispit eivät ole vegaanisia, sillä monet niistä on tehty maidosta ja vain niiden rasva on kasviperäistä." Näin kerrotaan sivustolla Vegaaniset vaihtoehdot kermavaahdolle:

https://www.kamomillankonditoria.com/2021/06/vegekermatesti.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n maailma on tosi pieni.

Vierailija
164/164 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää maidon mausta, enkä hajusta (jos joskus juon sitä paljaaltaan, niin juon sitten hengittämättä ja kulautan sen mahdollisimman nopeasti alas). Sen takia olen hakenut hyvää maidon korviketta noista kasvivalmisteista. Soija se korvike ei kuitenkaan voi olla, koska soija maistuu jo valmiiksi hiukan hapantuneelta.🤪