Mitä luulet huomaako vieraat jos laskiaispullassa on kasvirasvavaahtoa eikä kermaa?
Koostumus on sama ja ulkonäkö sama. Makukin on mielestäni sama, mutta olenko luotettava arvioimaan? Olen vegaani itse.
Kommentit (164)
Vegaanisuus pilaa maailmaa, koska sitä tuputetaan kaikille. Käytä sitä kermaa vaan hyvä nainen.
Du märker det nästa gång då du bjuder in samma människor. Snälla som människor är, säger de inget om det som bjöds.
Vegaanien ei pitäisi leipoa mitään konditoriatuotteita. Ruisleipää saavat leipoa.
Kyllä huomaa maussa selvästi.
T. sekasyöjä
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä sieltä pullan välistä erota, jos ei sano. Itse kyllä huomaisin, vegaaniset maidonkorvikkeet maistuu raikkaalle, lehmänmaitopohjaisissa on sellainen tunkkainen navettamainen maku. T. Lähes vegaani kasvissyöjä
Painu sinä Vegaaniliiton oppaan propagandaa levittävä vegakki jonnekin Facebookiin omiesi, tuohisuutten, pariin.
Älä tee laskiaispullia kuten vegaanitkaan eivät tee lihapataa.
Hyvä kun on maidottomillekin vaihtoehto kermavaahdolle. Minä niminen pakkaus on.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä sieltä pullan välistä erota, jos ei sano. Itse kyllä huomaisin, vegaaniset maidonkorvikkeet maistuu raikkaalle, lehmänmaitopohjaisissa on sellainen tunkkainen navettamainen maku. T. Lähes vegaani kasvissyöjä
Painu sinä Vegaaniliiton oppaan propagandaa levittävä vegakki jonnekin Facebookiin omiesi, tuohisuutten, pariin.
Kylläpä minun mielipide kävi sinulla tunteisiin, hauskaa perjantaita sinne! :D
Vierailija kirjoitti:
Partavaahdosta tulee kauniita laskiaispullia.
Pelkkä partavaahto on liian höttöistä ja läsähtää heti, tulee jämäkämpää kun sekoittaa siihen hammastahnaa.
Maku on kasvisrasvavaahdossa paljon huonompi kuin luomukuohukermasta vatkattu vaahto eli en söisi sinun pulliasi.
Huomaavat, jos heillä on makuaisti tallella. Ne kasvisrasvavaahdot maistuvat siltä, miltä muovi haisee.
Ostin kolmen kaverin jäätelöä. Se oli rasvaista, vetistä ja sokerista. Mitä hvettiä, hirveän makuista!
Syy: vegejäätelöä.
vesipullaa ja öljyvaahtoa. Nam, hyvää 😑
Vierailija kirjoitti:
Vegaanien ei pitäisi leipoa mitään konditoriatuotteita. Ruisleipää saavat leipoa.
Elävän ravinnon leivonnaiset Silvoplait'n tapaan on hyviä. Laita kaurakermaa.
Mikä on laskiaisen hengellinen merkitys sinulle?
Ostin kaupasta laskiaispullia missä oli kasvirasvavaahtoa kermavaahdon sijaan. Kyllä sen vaan huomasi. Koostumukseltaan oli "liukas" (öljyinen?) ja lässähtänyt, ei ollenkaan kuohkea. Ei se pahaa ollut, mutta kun pulla ei muuten ollut vegaaninen niin ihmettelen valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Partavaahdosta tulee kauniita laskiaispullia.
Samoin polyuretaanista, kunhan vain muistaa suihkaista valkoista spraymaalia päälle. Vähemmän lisäaineitakin kuin kasvivaahdokkeissa 😋
Kasvirasvavaahdossa on palmuölijyä. Miksi haluat laittaa sitä?
Tositarina toimistosta:
👱:Hei kaikki, toin laskiaispullia, vien ne keittiöön.
👧👵🏻👴🏻🧒🏼🧔🏿👲👱🏻🧑🦰: Ihanaa kiitos!
👱: Ne on sitten vegaanisia!
👧👵🏻👴🏻🧒🏼🧔🏿👲👱🏻🧑🦰: ?*@!?!@**
Päivän lopussa yhdestä pullasta oli leikattu puolet, muut olivat koskematta. Se puolikas löytyi roskiksesta. Kuten kaikki ne pullat seuraavana päivänä.