Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista että joillakin keski-ikäisillä ei ole yhtään omaisuutta?

Vierailija
31.01.2025 |

Itse olen vasta 33 vuotias, minulla on sijoitussalkku joka on noin 100 000e, pian velaton asunto jonka arvo on 200 000e, velaton auto ja vähän sukan varressa on myös rahaa. Miten siis voi olla mahdollista että jotkut keski-ikäiset ei ole kerryttäny itselleen yhtään varallisuutta? Jotkut asuu vuokralla eikä ne omista edes henkilöautoa. 

Minne te laitatte rahanne? 

Kommentit (403)

Vierailija
401/403 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

150€ /kk laittanut säästöön 22v, lainat maksettu, missään ei ole tuntunut tuo 150€, kun se aina on tilistä automaattisesti mennyt. Säästäminen on helppoa.

Vierailija
402/403 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warren Buffetti on tehny 99% omaisuudestaan 50 ikävuoden jälkeen.

Eli Jos on kymppitonni viiskymppisenä, vielä ehtii miljonääriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/403 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 30 vuotiaalla se, ettei ole omaisuutta on täysin mahdollista. Jos lähdet täysin nollasta 15-18 vuotiaana maailmalle, niin pienellä palkalla elävänä joudut elämään vuosia velaksi, koska syödä pitää, tarvitsee lämpimän asunnon ja vaatetusta. Jos lisäksi opiskelet johonkin ammattiin se maksaa ja tuona aikana et voi olla ansiotyössä. Nämä kaikki aiheuttavat sen että maksat velkoja yli 30 vuotiaaksi ja sitten vasta voit alkaa sijoittamaan. Nuo puheet ettei ymmärrä yli 30 vuotiaan olevan ilman omaisuutta, ovat kultalusikka suussa eläneen porhon juttuja eli edellisen sukupolven auttanutta kaverin kertomuksia. Omasta kokemuksesta tiedän asian ja en ole hänen kanssaan samaa mieltä. Yli 40 vuotiaasta vois noin sanoa, koska silloin jo on ollut aikaa järjestään asiansa, vaikka aloittaisi täysin nollasta. Nollasta aloittaneita ei liene paljon, mutta on meitä surkimuksia jonkun verran

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän