Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylässä nähtyä! ;D

Vierailija
04.03.2007 |

Täysin luonnontilainen reuhka nuorella äidillä! Huh kun ihan hätkähdin, kun kunnon turkki roikkui jalkojen välissä :D

Ja ei, en mennyt sinne kyttäämään toisten alapäitä, mutta tuo todellakin pisti silmään. Yleensä kai kaikki ainakin siistii pehkoaan, etenkin jos on noin runsas kasvusto?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kauneudenhoitoon kuuluu myös nämä karvojen poistoasiat. Kainalot ja sääret epiloin. Häpykummunkarvat ja sivustat myös epilaattorilla. Alempaa sheivaan kerran pari viikossa.

Vierailija
22/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

trimmaaminen, joidenkin ei. Eikö tämä ole tullut ihan selväksi? Mitään asetusta ei ole annettu että naisten täytyy kulkea koko- tai puoliposliinina. Kun minä menen uimalan suihkuun tai pukuhuoneeseen, niin pesen ja puen itseni, ja jos jollekin juttelen niin katselen silmiin. Ei mua muiden pehkot kiinnosta, edes periaatteessa. Itse kyllä karvani trimmaan, joskus useammin joskus harvemmin.

Ja kaikilla pariskunnilla ei ole suuseksiä ollenkaan, ja silti seksielämä voi olla ihan antoisaa ja parisuhde voida hyvin. Arvostukset on ihmisillä niin erilaisia. Että ei se pehko välttämättä kauheesti seksielämäänkään vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 15 vuotta vastaanottanut suuseksiä lähes aina luonnontilaiselle tuherolleni, enkä muista kertaakaan, että nuolija olisi pysähtynyt nyppimään irronneita karvoja suustaan. Sen sijaan melkein joka kerta, kun imutan miestäni, aluksi menee pari irtokarvaa suuhun. Ongin ne pois ja jatkan menemään. Ehkä eri ihmisiltä irtoaa karvoja eri lailla? Ehkä pario krvaa jonkun suussa ei ole niin big deal, että sen takia pitäisi sen toisen alkaa ajella, nyppiä, vahata ja lasersädettää häpykarvojaan? Ehkä mä vaan oon vanhanaikainen, kun musta seksissä on kyse jostain ihan muusta kuin karvoista tai niiden puutteesta?

Vierailija
24/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en muista uimahallissa käydessäni nähneeni ketään karvatonta! Näiden keskustelujen jälkeen ajattelin, että täytyypä ensi kerralla katsoa onko sellaisia, mutta en siltikään ole huomannut. Eli joko en tosiaan katso toisten naisten alapäätä vahingossakaan tai sitten täälläpäin ei ole tapana ajella sitä.

Vierailija
25/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää todistaa itselleen, että kynsittävä, näppyläinen sänki on jotenkin seksikkäämpi kuin luonnonkaunis nainen :)

Vierailija
26/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei halua mennä ällöttävään muotiin mukaan, ja ajattelee omilla aivoillaan on se teille posliinipilluille hirveä juttu.

Kaikki miehet eivät ole samanlaisia tusinapekkoja kun omat urponne, jotka haluavat ämmiensä näyttävän esipuberteettisilta tytöiltä.

Te posliinit olette ajamassa eteenpäin sitä käsitystä, että naisen pitää olla jotenkin ylimaallisen kaunis otus, joka ei ikinä haise, karvoitu tahi saati käy paskalla.

Se muotti on kuulkaa vankila loppujen lopuksi

Vierailija
27/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uudet karvatkjin on hentoja, ei mitään pistelevää sänkeä.

Vierailija
28/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen itsekin rehevä nainen ja kolmen äiti, mutta en IKINÄ päästäisi vatsaani siihen pisteeseen. no eipä tarvi trimmatakaan...

Vierailija
29/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkimpiä paikkojamme mm. bakteereilta. Itse olen kerran kokeillut totaalista karvattomuutta ja oli jotenkin paljas olo ja sitten se sänki. Minusta sitä paitsi tuo pieni kolmio on kauniimpi karvoilla kuin ilman (ei niin tyrkyllä), toki pieni trimmaus on välillä paikallaan.

Vierailija
30/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin aika usein siistin alapäänkarvoitustani. Raskausaikana (lopussa) en jaksanut mahan takia ja nyt kun vauva 4kk, niin kerran olen siistinyt... Ikinä ei vain ole aikaa moiseen operaatioon, kun käy suihkussa. Saunapäivinä olis aikaa, muttei jaksa :) Ja kun tosiaan tietää, että jos sen siistimisen aloittaa, niin sitä pitäisi jaksaa jatkaa mun karvankasvuvauhdilla vähintään 2krt/vko. Eikä nyt huvita moinen.

Joten katsokaa ja kauhistukaa!

Vierailija
31/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse kun kuitenkin on alueesta jota ei varsinaisesti esitellä ulkopuolisille. Yritän välillä siistiä bikinirajaa, mutta sitä isompaan urakkaan en ryhtyisi. Aina ei oikein riitä energiaa edes meikkaamiseen, pilden ulkomuoto on kuitenkin mulle vähemmän tärkeä kun naaman...

Tämä karvattomuusnormi on kyllä hassu, olen 35 ja selkeästi eri sukupolvea kun stringien käyttäjät ja posliinit ; ) Muistan kun ekan kerran kuntosalilla näin suihkussa nuoren naisen jolla oli posliini. Tunnustan ajatelleeni että onpa kamalaa kun tyttöraukalla on karvat lähtenyt, oli jotenkin epäluonnollisen ja ruman näköistä.

Vierailija
32/32 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmensenttiset karvat. Kyllä mulle tulee heti mieleen, että tuo nainen ei huolehdi itsestään. Eikä tarvii posliiniksi ajella, herran tähden, kai niitä välimuotojakin löytyy. Itsekin vain saksin lyhyeksi ja pidän bikinirajat siisteinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme