Mitä hamstraat jos kaupat viikon kiinni lakon takia
Mitä pitää ostaa että selviää? Pakastimeen ei paljon mahdu.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä paljonko ruokaa tarvitsisi olla, että selviäisin viikon. En ole koskaan ostanut ruokaa niin pitkäksi ajaksi. Kun en omista autoa, niin jo yhdenkin päivän ruuissa on tarpeeksi raahattavaa.
Kuinka monta kiloa syöt päivässä?
Viikon ja kauemminkin pärjää syömättä kunhan vaan vettä tulee kraanasta, ilman vettäkin pärjää kolme päivää.
Kalapuikkoja ja perunamuusijauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä leipää, kahvia ja kahvimaitoa. Viinaksia ei tarvitse haalia kun ei kai viinakauppa kiinni ole?
Olen aina ihmetellyt miksi aikuiset ihmiset tarvitsevat maitoa? Kannattaa se kahvi opetella juomaan ihan kahvina. Totutteluun menee pari pari viikkoa. Maito on lasten ja vasikoiden juomaa... Tuo on tietysti ihan oman ketjunsa arvoinen asia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään, kun ne ei kuitenkaan ole kiinni
Seitsemän uutisissa oli että kaupat ovat kiinni.
Maikkari tekee kaikesta sensaatiota. Tai sinä muokkaat sanoja mielesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne melko kiinni on kun kuljetukset ja logistiikkakeskuksetkin on lakossa.
Lasten palsta. Eikö se kotivara olekaan varalla näitä varten sen pitää olla. Eli syödään kotivara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä leipää, kahvia ja kahvimaitoa. Viinaksia ei tarvitse haalia kun ei kai viinakauppa kiinni ole?
Olen aina ihmetellyt miksi aikuiset ihmiset tarvitsevat maitoa? Kannattaa se kahvi opetella juomaan ihan kahvina. Totutteluun menee pari pari viikkoa. Maito on lasten ja vasikoiden juomaa... Tuo on tietysti ihan oman ketjunsa arvoinen asia ;)
Maun ja kalsiumin takia, pöhlö. Syö sinä vaikka paskaa jos haluat. Siihenkin varmaan tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon maitoa. T. Aikuinen nainen.
En hamstraa mitään. Mulla on aina ruokatarpeita pariksi viikoksi. Vettä tulee hanasta. Se on mun ruokajuomani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Aina löytyy avoinna oleva kauppa.
PAM liiton mukaan helmikuun 17 -22 päivät kaikki kaupat ovat lakossa.
EI.
Älä levitä valheita. Kaupat 19.-22. pvä.
LOGISTIIKKA 17. pvä alkaen. EI MYYMÄLÄT.
Hei Einstein, vad finns det i affärerna att köpa då logistiken strejkar? Sådant som köpmannen hämtar från grossen eller från affären i grannen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vem förstör sitt kaffe med mjölk då kaffegrädde har funnits sedan urminnestider?
Ei ne ole viikkoa kiinni, lakatkaa panikoimasta! Ja jos pakastin on täynnä ruokaa, sillä selviää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maun ja kalsiumin takia, pöhlö. Syö sinä vaikka paskaa jos haluat. Siihenkin varmaan tottuu.
Kalsiumia saa muustakin, pöhlö, miksi pitää juoda kahvia, jos se ei saa maistua kahvilta? Kalsiumia saa paremmin muusta kuin puolesta desistä kahvimaitoa.
Lopun kaksi viimeistä lausetta jätän omaan arvoonsa.
1) Maitojauhetta
2) Pakasteita, parsaa, mustikoita, mansikoita, vihanneksia
3) Juureksia, perunoita, sipulia, viherjauhetta
4) Gefilus jugurttia
5) Valmiiksi paistettua kalkkunan jauhelihaa kerta annoksina
6) pyykinpesu ainetta
7) Munia
jos kotona on vähissä, niin kahvia, suodattimia, öljyä, tonnikalaa, fairyä, talouspaperia, leipää pakkaseen. Näkkäriä, voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne melko kiinni on kun kuljetukset ja logistiikkakeskuksetkin on lakossa.
Kuka ne logistiikkakeskukset sulkee? Ei ainakaan omistajat ja aina on työntekijöitä, jotka ei osallistu lakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kortsuja, ettei lopu kesken.
sinä ketään nussi