Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaveri on myynyt ja lainannut eteenpäin minulta lainaamat vauvanvaatteet!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä en ainakaan huoli lainaan mitään lastenvaatteita. Nehän venyy ja vanuu pesuissa, voi tulla tahroja jne. Olisi ikävää käyttää toisen vaatteita ja miettiä, kuinka niitä uskaltaa käsitellä. Vaatteet joko ostan uusina tai käytettyinä, ja lahjoituksia otan vastaan, mutta lainaa en kuin jonkun juhla-asun tarvittaessa.
Ymmärrän ap:n harmin, mutta itse en sanoisi mitään. Varmaan mielessäni kiroilisin, hiukan riippuu tietysti kaverista ja miten hän yleensä toimii tälläisissä tilanteissa. Olen vaan niin ylpeä, etten pahemmin jaksa pikkuvippejäkään periä toisilta. Ellei muista, niin sitten ei muista. Jos hommasta tulee tapa, niin viilennän välejä.