Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MAALISmasujen sunnuntai***

04.03.2007 |

Ja joku saa taas loistaa :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Nukuin koko yön sikeästi ja putkeen, en siis käynyt kertaakaan pissillä

+ Poika nukkui melkein seitsemään

+ Saatiin eilen kummilahja ostettua

Eilen oli sitten kuitenkin ihan kiva päivä. Käytiin eilen kaupungilla, syötiin torilla lihapiirakat :). Sitten tuli pojan kummitäti käymään ja oltiin pihalla pari tuntia, kunnesa minun oli päästävä pissille. Käytiin lakemassa pulkalla mäkeä (minäkin laskin yhden mäen), puistossa ja rakennettiin lumiukkoja.

Iltasella menin ajoissa nukkumaan ja heräsin kun rappukäytävästä kuului lapsen/lapsien paniikkista avunhuutoa ja juoksemista. En uskaltanut lähteä katsomaan kun olin itsekseni kotona ja poika nukkumassa, siinä vain valvoin ja kuulostelin ja mietin soittaako poliisille. En kuitenkaan mitään tehnyt kun en tiennyt mikä tilanne on ja mistä kerroksesta kuului, toivon vain, että oku muu naapuri on asiaan reagoinut. Kyllä siinä meni tovi itseään rauhoitellessa ja miettiessä ja hieman itseään soimatessakin, sitten tuli poikakin viereen ja jatkettiin unia. Mä kun kuvittelin, että asutaa älyttömän rauhallisessa talossa!

Tiitiäinen likku iltapainotteisesti, mutta onneksi liikkuu. Perjantaisen supistelun jäljiltä on jäänyt menkka jomotus, olisipa kiva tietää mikä on tilanne kohdunsuulla ja milloin tää pienokainen haluaa syntyä, niin ei tarvitsisi jännätä, että päästäänkö ristiäisiin.

Poika tiputti aamulla pikkuauton vessanpönttöön, ongin sen sieltä hanskat kädessä ja pesin sen paljolla yleispesuaineella, mutta voiko sitä siltikään enää pojalle antaa?

Kuopiolaiset: Oletteko löytäneet mistään pieniä 50/56 sukkahousuja? Sellaisia olen metsästänyt, mutta en ole löytänyt.

möhkis ja tiitiäinen 37+2

Vierailija
2/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää lähtee synnyttämään. inhaa. sattuu joka paikkaan ja paljon.

yrittäkää vaan te muut välttää jos pystytte. mies vaan pitäis herättää. huoooh

Anni 40+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pidetään peukkuja, että tulee nopea ja helppo synnytys!

Pajon onnea vauvan saaneille, eli ainakin Kenties, Tanja ja Kukka!

Vierailija
4/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterireissulta palattu,eikä supistuksen supistusta=)

12h istuttiin vuoroin bussissa,käveltiin idea parkissa(jossa muuten huusi palohälyytys kun tuli oikkari ja ihmiset ohjattiin ulos,jännää)3h teatterissa jne.Illaksi olin tilannut anopin laittamaan vielä saunankin päälle ja sielä puolilta öin miehen kanssa heitettiin löylyä,eikä mitään tuntemuksia=)

Ja minä itku kurkussa kun pelkäsin reissuun lähtöä.

Selälle kävi kovin istuminen mutta siinä kaikki.

Nyt oon yön nukkunut tosi levottomasti ja jo 7 aikaan ponkasin ylös pirteenä(?)ja aloin siivota.

Päivän plussat

+aurinko paistaa

+lapset nukkuu vielä

+olen edelleen koossa enkä jakautuneena tampereella=)

ONNEA kaikille vauvautuneille ja TSEMPIT tositoimissa oleville!!

L+5+rv37+2

Vierailija
5/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa nauraa jos tää vie jonneki ihan mihin sattuu..

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9747059&p=&mpage=1&tmode=…

Vierailija
6/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mun idoli!!

Vierailija
7/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussia

+ onnistuin saamaan tohon jonkin linkin, tiedä sitte minne se vie :)

+ yöllä supisteli - voiko senki lukea plussaks..ou jee

+ tänää on miehen vika työpv ennen lomaa! JESS!

Joo, ei siis hajuakaan minne tuo linkki vie, sieltä eiliseltä pinolta mä sen bongasin ja kopioin..

ANNILLE onnea matkaan..ja tervetuloa sit kertomaa nyytti-uutisia!

LEANNA;

Hienoa et matka meni hvyin, mun selkä ei olis kestäny tollasta istumista..sulla on varmaan joku teräs-selkä! Mulle tekee 25km autossa jo tiukkaa!

HARSOJUTTUJA VIELÄ;

Mä pesin ne kloritella pesukoneessa 40 ohjelmalla, sitten 95 ohjelmalla hajusteettomalla pesuaineella kahteen kertaan ja iltasella silitin täydellä teholla kuiviks...jos siellä joku pöpö vielä elää niin eläkööt, ne on saanu tänätalvena jo sen pakkaskäsittelynki aitassa moneen kertaan...MUTTA;

Voiko niitä harsoja värjätä? Ei kannata varmaan kaupan väreillä, mutta entä mustikka tai punajuuri taí joku? Meinaan että jos vaikka kulmat värjäis niistä joita käyttää esim. pukluharsoina. Noi kun on kaikki samaa valkeeta ja osasta tulee pukluliinoja ja osasta vaippaharsoja - ei huvittas kauheesti niitä sekottaa. WHAT I TO?

( . ) Eilen oliki hurjaa, kävin tosiaan kaverin kans kahvilla ja mätin lumet pihatieltä - ja sain selkäni ihan tuska-kipeeks. Sitte muistin et pitää hakee kaupalta pakastepusseja..potkurilla lähdin ja mietin mennessäni että pääsenköhän edes takas kun toista puolta selästä sattu niin saamaristi..no, pääsin kuitenki.

Illalla lojuin saunassa piiiiitkään ja hartaasti - ja yöllä, kesken unien (kun koira vihdoin anto nukkua liki koko yön!), herään siihen että sattuu, ei paljoa, mutta sen verran että mun herkistyneet vaistot sanoo että sattuu..siinä sitte tunnin verran kuulostelin jotain supistusten tapasia..semmosta särkyä vaan, ei kovin kummosta. Tunnin verran sitä kesti, enkä vieläkään löytäny selkeitä alku- ja loppukohtia..väliin vaan aina huomasin että taas särkee tai et se on loppunu.

Viimeyönä mies näki unta että vedet meni *silmät ymmyrkäisinä* ei mulla mene vedet..eeehei, mun synnytys alkaa supistuksilla..sairaalassa..käynnistettynä! Ei mitään vesien menoja kiitos!

Huiskista vaan..tänään pitäs lähtee taas miehen seuraks anoppilaan..se mulliraasu riippuu siellä ja se pitäs saada osiin ja pakkaseen. Hohhoijaa, yhtään ei lihan palottelu tänää nappais mutta..menkööt, saapi koiratki sitte herkkuja - mutta ajuri ei vielä tänäänkään, jos huomenissa...mies voi sit huomisen lenkittää sitä kun mä notkun nlassa.

Tappert ja Puksutti 39+0 *POKSISTA, hui helkatti

Vierailija
8/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÖHKÖF;

Käviks kattoo minne se vei? Ettei vaan mun salaiset fantasiat nyt paljastu..

T

Vierailija
9/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa, että oikeeseen paikkaan vie! Ei siis vielä paljastunut sun salaisuudet.. ;) niitä odotellessa...

Vierailija
10/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohta uusi viikko aluillaan. Ulkona on ihanan lauha ilma mutta en todellakaan ole siinä vireessä, että jaksaisin hillua pulkkamäessä niinkuin eräät =) Möhkis, miten ihmeessä sinä taivut siihen pulkkaan?

Annille tsemppiä synnytykseen, kohta tulee lisää maalisvauvoja. Ihanaa!

Mihin katosi ruusunpiikki? Huhuu...

Leanna: Kiva kuulla, että teatterireissu meni hyvin. Onneksi lähdit, olisi varmaan harmittanut hurjasti jos et lähtenyt. Onhan tässä viimeiset tilaisuudet liikkua hieman vapaammin ennen kuin tuo massu katoaa.

Tappert: Voi hyvä ihminen sinun kanssa. Ensin minä järkytyn täällä kun kantelet jotain kymmeniä kiloja painavia säkkejä, sitten olet teurastamassa mullia ja mitä ihmettä tänään... siellä vaan lumitöitä tehdään!! Nyt kuules nainen rauhoitut tai minä tulen sinne ja rauhoitan ;) Ota nyt iisisti, ei tässä enää kauaa ole kantoaikaa jäljellä. Minähän puhun kuin maatalon emäntä vaikka tuota plantaasia ei ole kuin muutama hullu neliö takapihalla :)

Minulla ottaa kyllä tiukille näiden supistusten kanssa. Viikonlopun näitä on jatkunut mutta ei mitenkään säännöllisesti. Mietinkin, että pitäisiköhän käydä huomenna äitipolilla näyttäytymässä. Tiedä miten ne supistukset ovat paikkoja aukoneet ja tulee vielä syöksysynnytys. Kääk!

Minulla on kaalilaatikko uunissa ja kello pirahti siihen malliin, että valmista on joten ruoka kutsuu.

Zeldatar 39+1

Vierailija
11/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ yöllä yks herättävä suppari, lupaavaa

+ tyttö nukkui ilman vaippaa, vihdoinkin

+ mun annettiin aamulla nukkua

Möhkis: inhottava herätä tollaseen keskellä yötä. Varsinkin kun kuulee lapsen itkua. meillä oli kerran naapurissa perhe, josta lapset juoksi aina välillä sisävaatteissa ilman kenkiä isäänsä karkuun. Oli aika ihnottava seurata sivusta (tais olla sossulla kuitenkin tiedossa).

Leanna: kiva että teatterireissu onnistui. Mitenköhän mun käy tiistaina.

Annille(ko) leppoisaa synnytystä.

Tappi: älähän enää riehu, ota nyt iisisti ja anna muiden välillä touhuta.

Mies lähti tontille puiden kaatoon (me rakennetaan taas). Pitäis jotain tekemistä keksiä tytön kanssa. Seisominen saa masun kipeäksi ja ulkona on niin pirun liukasta ja muutenkin vaikee olla.

Hippu ei enää muuten liiku öisin. Herään kyllä vessaan, mutta kertaakaan ei liikkeitä tunnu, vaikkei uni aina heti tulekaan. Iltaisin 21-22 välillä tuntuu möyrintää, muuten on tosi hiljasta. Taidan mennä tekemään liikelaskentaa.

Leppoisaa lepopäivää maaliksille.

-m- ja Hippu rv 39+4

Vierailija
12/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masuli:

Sama juttu, vauva ei liiku öisin. Viime yönä piti töniä vauveli hereille. Säikäyttää kun kesken unien hokasee, ettei vauva oo liikkunu, ei edes vessareissujen jälkeen. Kaipa se yrittää mukailla mamman unirytmiä :)

Mä taidan teurastaa noi naapurit ja pistää pakkaseen. Onpahan sitten meillä syömistä loppuvuodeksi. ;D Yäk! Taitaa vaan olla niin alkoholilla marinoitua lihaa, ettei sitä voi ravinnoksi käyttää. No hyi näitä mun juttuja! Kuudelta aamulla alkoi se sama huuto ja kiroilu. Miten jotkut voi tapella joka päivä noin kauheesti ja kovaa ja yöllä? (mulle klo:6 on vielä yö, ja varsinkin viikonloppuna haluaisin vielä nukkua tuohon aikaan. Useimmiten möykkää kuuluu klo:1-4 välillä) Ihan pelottaa, että miten verissäpäin ne siellä tappelee. Odotan huomista, että saan valittaa niistä vuokratoimistoon. Toi meno on jatkunut tauotta jo kuukauden. Ihan tarpeeksi oon jo niitä kuunnellu, lähes joka ilta, yö tai aamu. Ja aina hiljaisuuden aikaan, aina sillon kun sais ite nukkua. Jos valitus ei auta niin soitan poliisit paikalle. Onneksi tässä ei tarvii asustella kuin korkeintaan tää kevät. Tosin maalis- huhti- ja toukokuu on helkkarin pitkiä, jos ei ikinä saa nukkua kunnolla. Vauvan lisäksi jos vielä naapurit valvottaa, niin voihan helkkari.

Poika meni itse päiväunillekin! Nyt on pojalla jotkut kirjat ihan sekaisin. Meni sänkyynsä paijailemaan uninalleaan, nousi ylös, kävi laittaa oven kiinni, lauloi unilauluaan ja nukahti. Ihmejätkä!

Jatkan ihmettelemistä sängyn pohjalla.

rimma 38+4

Vierailija
13/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin aikamoinen toimitus saada itsensä siihen pulkkaan, varmasti huvittavan näköistä :), mutta vielä vaikeampaa olikin päästä siitä pois :). Mutta sainpas sen vilä tehtyä, hähää..

Nyt päikkäreille!

Rimma: Mä olen kateellinen, ei meillä poika mee itse sänkyyn!!

Vierailija
14/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnittelut kaikille vauvansa saaneille!!Jokohan se olisi kohta jo oma vuoro..?

Plussat:

1)Viikot poksui eilen

2)Ulkona keväinen tuntu

3)Olo hiukan edellisiä päiviä parempi

(.)Olo on tosiaan hiukan parempi,pari päivää on ollut kovin tuskaista.Ei harjoitussuppareita kummempaa,mutta vatsa painaa jo pirusti ja hengittäminen on tukalaa.Maha-asukilta ei ole kyllä tila loppunut,mennä mönkii kyllä siihen tahtiin.Mun puolesta saisi tulla jo ulkopuolelle möyrimään,eikä kyllä tule ikävä tätä raskausvatsaa,on ollut sen verran raskas taakka kantaa...

Mites teillä muilla,joilla on lapsia ennestään,oletteko potenut huonoa omaatuntoa,kun ei ole jaksanut olla täysillä mukana lasten touhuissa?Itse pyörin päivittäin huonon omantunnon kourissa,kun ei jaksa ulkoilla ja touhuta samalla tavalla kuin normaalisti.Välillä nätisti puhuminenkin on vaikeaa,kun olo on huono ja tulee sanottua asioista tavallista ikävämpään sävyyn.Illalla on paha mieli,koska syyttömiähän lapset tähän olotilaan ovat...

t 38+1

Vierailija
15/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli valitettavasti en ole kadonnut takaisin kättärille. olen vaan ollut niin väsynyt etten ole jaksanut koneella olla. eilen nukuin parit pitkät päikkärit ilman mitään piristävää vaikutusta.

masupoika sen sijaan ei nuku... mutta eipä tuo osoita mitään syntymisen merkkejäkään.

ruusunpiikki 39+5

Vierailija
16/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties ja tanja, onnittelut pikku prinsessoista:)

Jutustelen myöhemmin sitten illalla, nyt ei kestä istuu täs koneella.

Hanan rv 37+1

Vierailija
17/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas ne vaadittavat 10 kasaan, vaikka meinas usko loppua. Laitettiin tytön kanssa Foccacia -leipätaikina nousemaan, kohta saa ihanan epäterveellistä leipää.

Rimma(ko) se tuskaili niiden naapureiden kanssa. Kannattaa soittaa vaan poliiseille, eikös ne kirjaa kaikki soitot, on sitten jotain millä todistaa, että on yritetty itse saada asukit huomaamaan metelöinti. Ja tohon aikaan ne tulee paikalle, meillä kävi kerran niin että vaikka metelöinti oli jokapäiväistä ei poliisit tulleet paikalle kun soitettiin ennen puoltayötä.

Jospa tästä lounasta laittamaan, mihinköhän se eilinen makeen himo on hävinnyt, no toisaalta hyvä näin.

-m-

Vierailija
18/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne maagiset 40 viikkoa!

Ja siltä kyllä tuntuukin.

Tässä on saanut osansa ihan viime metreillä. Tuplat on kipeenä, perjantaina pojalla alkoi se oksennustauti, ja tavaraa tuli molemmista päistä. Tyttö alkoi kuumeilemaan pe-la yönä ja tänä aamuna oli 39 kuumetta. Nyt on lääkärireissu tehty ja molemmissa korvissa tulehdus.

Oon nukkunut kolmen yön aikana 13 tuntia ja tässä pitäis sitte jaksaa vielä synnyttää...

Ihan kiva juttu, mietin vaan mitä pahaa oon tehnyt että tää kaikki paska kerääntyy tähän viimeiseen aikaan.

Kokeillaan niitä plussia nyt kirjottaa:

+onneksi lapset sairasti nyt eikä silloin kun on vauvan kanssa kotiutunut (ehtiihän ne silloinkin)

+ilma on lauhtunut (piha on niin jäässä etten ovesta ulos uskalla)

+huomenna on laskettu aika (ja sen jälkeen nää päivät vasta pitkiltä tuntuukin)

Kiva että leannalla meni reissu hyvin!

Joku oli lähdössä synnyttämäänkin (en muista nimimerkkiä) eli onnea sinne!

Voimia häirikkönaapureista kärsiville! Soittakaa ihmeessä poliisille, ulkopuolisen puuttuminen voi ehkä rauhoittaa tilanteen, ainakin joiksikin viikoiksi.

Nyt on niin tyhjänä pää etten muuta näpyttele.

t. raikku 39+6

Vierailija
19/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä soimaan itseäni joka päivä, kun en jaksa pojan kanssa touhuta ja hermokin on tosi kireällä, kun on niin väsynyt, Musta on tullut maailman huonoin äiti :(. Siksi kai eilen vääntäydyin siihen pulkkaan, piti todistella, että kyllä mäkin vielä :).

Vierailija
20/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, huono omatunto on jatkuvana vieraana. Miehellekin oon rähissyt niin, että ihmettelen miten se jaksaa mua vielä kattoa. Ja kipeiden kiukkuilevien lasten hoitaminen on sitte hermoja kysyvää puuhaa. Käy sääliksi nuo rassukat, mutta kun mikään ei kelpaa mitä teen...AARGH! Mikään ruoka ei kelpaa, kaikki lelut on vääriä, väärät vaatteet, väärää mehua...

Tekis mieli pakata kassit ja muuttaa jonnekkin luolaan asumaan!

Mites teillä muilla,joilla on lapsia ennestään,oletteko potenut huonoa omaatuntoa,kun ei ole jaksanut olla täysillä mukana lasten touhuissa?Itse pyörin päivittäin huonon omantunnon kourissa,kun ei jaksa ulkoilla ja touhuta samalla tavalla kuin normaalisti.Välillä nätisti puhuminenkin on vaikeaa,kun olo on huono ja tulee sanottua asioista tavallista ikävämpään sävyyn.Illalla on paha mieli,koska syyttömiähän lapset tähän olotilaan ovat...

t 38+1

[/quote]