Rinnat liian pienet, harkitsen suurennusleikkausta, leimaatko minut pinnalliseksi?
Olen kärsinyt pian 20vuotta aa75 kuppikoon rinnoista. Taannoin eräs sairaanhoitaja sairaalassa haukkui ystäväni joka oli teettätänyt siikonit, hoitsulla itsellään luonnostaan suuret.
Aion kuitenkin teettää ne rinnat joista jo pienenä tyttönä haaveileilin, onko meitä muita.
Kommentit (28)
Jos ap sanoisi menevänsä niin kukaan ei nalkuttaisi, että hyväksy läskisi.
Minusta se on turhaa tuomita, jokainen joutuu kuitenkin itse elämään oman kropan kanssa.
Helppohan se on sellaisen sanoa jolla on d kuppi että tyydy osaasi ja ole sinut itsesi kanssa.
Varmasti on monia jotka pitävät omista pienistä rinnoistaan, mutta jos ei pidä niin miksei voisi korjata kun kerran se on mahdollista.
Käyn itsekkin kampaajalla, värjään hiuksiani, meikkaan jne.
Mielestäni vähän sama asia. En ole tyytyväinen omaan maantienharmaaseen hiusväriini joten muutan sen mieleisekseni.
Jokaisen oma valinta.
sama rintavuus" kuin normaalisti rintavat kokevat. Tuo kyllä laajensi räjähdyksenomaisesti käsitystäni oikeus-sanasta.
jos siltä tuntuu! Minäkin menisin kohennuttamaan ulkonäköäni / rasvaimuun jos minulla olisi siihen varaa. Eikä mua hetkauttais yhtään mitä muuta siitä ajattelis, oma elämäni.
Ensimmäisenä mieleeni tuli kysymys, että mihin ne on liian pienet?
Pääasia on, että itse viihtyy kropassaan.