Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tajusin, miksei jännämiehet ja/tai rentut kiinnostaneet minua pätkääkään

Vierailija
31.01.2025 |

Olen saanut nähdä läsnäolevan, lapsistaan kiinnostuneen, hyvän aviomiehen ja rakastavan perheenisän omassa lapsuudenperheessäni. Hyvässä asemassa oleva isäni vietti aikaansa perheensä kanssa, osallistui kotitöihin ja näytti meille lapsille sienet, nikkaroinnit, opetti soutamaan, ottamaan vauhtia keinussa ym. Siksi hain alitajuisesti saman tyyppistä miestä ja olen onnellisesti naimisissa perheelleen omistautuneen miehen kanssa. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä.

Vierailija
2/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen otit sen mitä sait. Ei ne jännämiehetkään rumista kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 

Vierailija
4/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä hain ihan tietoisesti tuollaista miestä, koska en ole idiootti.

Kukaan tuollainen mies ei vaan ole ollut kiinnostunut minuata ja muutama hyväksi kuvittelemani on osoittautunut muuksi. Ikisinkkuna mennään.

Vierailija
5/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen aina ihmetellyt kaikenmaailman gangstereihin retkahtaneita kavereitani. 

Vierailija
6/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta, mitä mies lapsilleen voi tehdä on olla läsnäoleva, osallistuva, rakastava ja kannustava isä lapsilleen. He vievät onnellisen isäsuhteen eteenpäin omaan parisuhteeseensa. 

Vierailija
7/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuokaan selitä. On/oli minullakin hyvä isä ja isoisät sekä muut miehenmallit elinpiirissä, mutta silti viehätti jännitys. 

Yksinkertaista vetää suoria yhtäläisyyksiä noiden välillä, kun henkilön omat persoonapiirteet ja ihanteet vaikuttaa enemmän kuin se millainen oma vanhempi on ollut. Ja vaikka isäni on ollut hyvä isä, avopuoliso ja kunnollinen kansalainen, niin hän on vilkas luonne ja mielenkiintoinen ihminen, eli näiden välilläkin on sävyjä. Nuori ihminen ei välttämättä tajua, ettei kaikki ns. menevät ja mielenkiintoiset ihmiset olekaan kunnollisia.

Toki en minäkään mistään laiskoista ja epäreiluista tyypeistä ole kiinnostunut, kyllä tuollainen sinun kuvaamasi perus kotona puuhastelu ja yhteiseen elämään osallistuminen on ihan normaalia toimintaa ns. jännemmillekin miehille. Ja monen ns. kunnollisen miehen nainen valittaa ettei mies osallistu.. oikeastaan nuo kuvaamasi kotityöt ja lasten kasvatus EI liity siihen onko mies jännnä vai ei. 

Vierailija
8/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyvä, osallistuva ja läsnäoleva isä, mutta ennen nykyistäni haksahdin aina "jännä"miehiin, jotka ongelmineen olivat kyllä enemmän tympäännyttäviä. Oliko syynä epäilyttäviä kasvatusmetodeja käyttävä äiti vai sinisilmäinen usko siitä, että kaikki miehet ovat hyväntahtoisia kun alussa oikein osaavat esittää?

Vierailija
9/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aloituksesta tulee sellainen kuva, että annetaan ymmärtää sen olevan poikkeus ettei rentut kiinnosta. Tokihan tuota "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin" narratiivia on iät ja ajat toistellut, mutta itse kyseenalaistan sen hyvin voimakkaasti.

Omassa elämässäni oli nuorempana huono ajanjakso jonka myötä tuli pyörittyä jokseenkin miinusmerkkisissä porukoissa. Pyörihän noissa porukoissa toki naisiakin ja suhteita muodostui, mutta nämä naiset olivat aivan yhtä sekaisin oman elämänsä kanssa kuin tuon porukan miehetkin. Ainoa ero oli lähinnä se, että itsensä kanssa sekaisin oleva nainen pystyi huolehtimaan jollain tasolla myös itsensä kanssa sekaisin olevasta miehestä.

Tavalliset naiset eivät noihin porukoihin vilkaisseetkaan.

Vierailija
10/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kasvoi kahdestaan äidin kanssa ja preferoi nuorena kunnollista järkivalintaa, sitten myöhemmin tuli ero ja eron jälkeen löysi hauskan ja palstan standardeilla varmaan jännnän miehen, joka hoitaa hommansa tietty kunnialla ja on hyvä mies. Ei se ole joko/tai. 

Vierailija
11/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta, mitä mies lapsilleen voi tehdä on olla läsnäoleva, osallistuva, rakastava ja kannustava isä lapsilleen. He vievät onnellisen isäsuhteen eteenpäin omaan parisuhteeseensa. 

Katkerien lehmien parisuhdekultti. Lapsi on #1. Nainen tai parisuhde ei yllä prioriteettilistalle ollenkaan.

Vierailija
12/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kunnon asiaa, miehet, ottakaa neuvosta vaarin, kun luitte aloituksen.

Vierailija
13/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hyvä, osallistuva ja läsnäoleva isä, mutta ennen nykyistäni haksahdin aina "jännä"miehiin, jotka ongelmineen olivat kyllä enemmän tympäännyttäviä. Oliko syynä epäilyttäviä kasvatusmetodeja käyttävä äiti vai sinisilmäinen usko siitä, että kaikki miehet ovat hyväntahtoisia kun alussa oikein osaavat esittää?

Minä haksahdin pitkään koska luulin niiden vitsailevan. Huumorini on kehittynyt Asterix sarjakuvista hieman kieroksi niin en tajunnut että ihminen joka esittää selkeästi misogynistisiä kommentteja on tosissaan. 

Vierailija
14/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät nuo lainausmerkit tuossa jännässä, koska ongelmineen tympäännyyttäväthän ei ole silleen jänniä vaan ennemminkin puuduttavia.

Ihmisen jännittävyys ei liity ongelmiin tai siihen ettei olisi kunnollinen, se on persoonassa ja toiset vaan on jännempiä persoonia kuin toiset. Jos ihmisen elämässä on paljon draamaa, niin voi varmuudella sanoa ettei hän ole jännä, sillä jännän ihmisen ei tarvitse stimuloida itseään draamalla. Draama on tylsien ihmisten touhua, jotka eivät kestä tylsyyttään. 

Vierailija
15/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haksahdin pitkään koska luulin niiden vitsailevan. Huumorini on kehittynyt Asterix sarjakuvista hieman kieroksi niin en tajunnut että ihminen joka esittää selkeästi misogynistisiä kommentteja on tosissaan. 

Ne jännämiehet joita itse olen tuntenut, eivät ole kyllä olleet ollenkaan misogynistisiä. 

Vierailija
16/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmainen äiti ja päihdeongelmainen isä on takuuvarma resepti siihen että heidän lapsesta kasvaa aikuisena epävakaa parisuhteilija joka ei osaa rakastaa. Ketään.

Vierailija
17/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn

Vierailija
18/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihan vaan se, että nuorena oma minuus on vasta valmistumassa ja silloin tulee tehtyä virhearviointeja.

Lisäksi täytyy myös muistaa, että valtaosa tytöistä on kasvanut asenne ilmapiirissä missä miesten heihin kohdistamaansa huonoa kohtelua (ja jopa suoranaista väkivaltaa) legimitoitiin "rakkaudesta se hevonenkin potkii" asenteella.

Vierailija
19/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenneilmapiiri yhteen! Pahoitteluni tuosta tekemästäni yhdyssanavirheestä, joka kirkuu omiin silmiini.

Vierailija
20/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei koskaan käytä termiä jännämies, vaan se on yksinomaan incel-miesten käytössä. Toisin sanoen tämä on miehen kirjoittama teksti. Ilmeisesti joku oman elämänsä sankari ajattelee käännyttävänsä naiset vähemmän kiinnostavan miehen eli itsensä puoleen. Jostain syystä nämä tyypit aina mieltää itsensä hyvinä miehinä ja ne naisia enemmän kiinnostavat miehet renttuina jännämiehinä. Ap, olet säälittävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän