.. seksi loppuu aina kun alkaa suhteeseen?
seksi toimii vain ja aina ennen kun menee yhteen.
kumma asia.
-
miksi seksi loppuu aina siihen kun muuttaa yhteen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
.. sinkku vai parisuhde .. ?!
"
"
..vastaus on: 'herne - maissi - paprika'.. (Selväse.)
Niin totta: surullista ja ('osin jopa hauskaa..') ISMO.
Vierailija kirjoitti:
Niin totta: surullista ja ('osin jopa hauskaa..') ISMO.
Kuinkahan paljon pitäis juoda kaljaa että ismosta tulisi hauska? Ei ihme että noi "koomikot" esiintyy juottoloissa...
Totuus paljastuu yhteen muuttamisen ja/tai häiden jälkeen. Seksin laatu ja määrä laskee. Eihän sitä enää tarvitse panostaa kun tavoitteet saavutettu.
Seksi loppuu siinä vaihessa kun aletaan etsimään vikoja ja arvostelemaan. Ei siihen mene kuin se pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin osa naisista pihtaa. Suhteen alussa valehtelevat.
Eivät todennäköisesti valehtele tai esitä. Suhteen alussa haluja nostaa jo ihan vaan uutuudenviehätys. Lisäksi alussa se kumppanikin yleensä käyttäytyy aivan eri tavalla ihaillen ja huomioonottavasti kuin suhteen arkistuessa. Kun toinen ei enää muista sanoa että olet ihana, kaunis ja haluttava, niin ei siltä enää tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Totuus paljastuu yhteen muuttamisen ja/tai häiden jälkeen. Seksin laatu ja määrä laskee. Eihän sitä enää tarvitse panostaa kun tavoitteet saavutettu.
Taitaa olla se, länsimainen-rakkaus, käsitys:
parinmuodistuksesta kohti loppua rakkaus vain vähenee. Toisin kuin, aasialainen-rakkaus, käsitys:
siinä.
Kaikki on päinvastoin..
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo kyllä helposti, ettei seksi ole heille ongelma, kun kerron heille voimakkaasta libidostani. No minulle se ongelma tulee, kun naiset pihtaa. En tahtoisi ketään nuorta naista tai bimboa, vaan ikäiseni yli viisikymppisen. Onko heitä?
Tämä sama juttu meneillään ja ei taida olla heitä..ja silloin kun nainen alkaa pihtaamaan tulee ne ongelmat josta tulee suhteeseen sitten ne kaikki muutkin ongelmat..näin se vain menee!
tästä minun libidosta ja naisen seksuaalisuudesta keskusteltiin suhteen alussa aikonaan+nainen ilmoitti ettei seksi ole ongelma ja sillä hän ei rupea "kiristämään" tai pihtaamaan...ollaan vähä alle 50 kymppisiä ja seksi hiipui parivuotta sitten joka ollut ihan helvetillistä tuskaa...ja nyt esivaihdevuosiin tai jtn niin loppui kokonaan ..ennen seksiä oli ja paljon.
näin lyhyesti sanottuna nuorta naista en välttämättä haluaisi vaan omanikäisen..
tosiasiassa en haluaisi edes erota kun rakastaa mutta eipä ole saanut edes läheisyytä,lämpöä ei yhtään mitään vaikka itse olen kaikkea yrittänyt tarjota ja tehdä suhteen eteen!!enkä ole vieraissakaan käynyt..
ero tulossa nyt sitten kai..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo kyllä helposti, ettei seksi ole heille ongelma, kun kerron heille voimakkaasta libidostani. No minulle se ongelma tulee, kun naiset pihtaa. En tahtoisi ketään nuorta naista tai bimboa, vaan ikäiseni yli viisikymppisen. Onko heitä?
Tämä sama juttu meneillään ja ei taida olla heitä..ja silloin kun.. ongelmat..näin se vain menee!
.. tai jtn niin loppui kokonaan ..ennen seksiä oli ja paljon.
näin lyhyesti sanottuna nuo..
Niin. (kyllä tämä kuulostaa siltä kuin..)
Luin. "
näin lyhyesti sanottuna nuorta naista en välttämättä haluaisi vaan omanikäisen..tosiasiassa en haluaisi edes erota kun.." ?
Niin. Tuntuu kuin 'jokutässävain .. olisi ainostaan ikää kuin - ampumassa itseään..' ?
Jos tiiät mitä tarkoittaa.. ( j a l k a a n - Bäng! )
Jää.
Aika vähän sulle, tässä tilanteessa sitten, tuota
L i i k k u m a t i l a a ? - Eipä juuri.. ei mitään.
Joku voisi nähdä tässä tälläisessa oudossa käyttäytymisessä jonkinlaisia viittauksia ihmisten pitkään historiaan. Siellä kaukana ihmisten menneisyydessä kun tuolla perillisten saamisen ja heimongeenipuulin pitämisen terveenä on ollut osansa. Sekä on ollut tärkeää päästä levittämään hyviä sienimeniä aina eteenpäin. Win-win kaikille.
Se nykyihmisen ongelma (joka ei edes ole sitten nykyihmisille edes mikää än ongelma enää) kun mikään ei pakota ketään ollenkaan pitämään sitä suvunjatkamista enää mitenkään oleellisena osana, edes parisuhteessa. Silti se tilanne voi kuitenkin alkaa eskaloitua kun kaksi nykyihmistä mittaa niitä omia prioriteettejään, tai ainakin mh:een puolella?
Se ei vaan aina, tai ikinä voi päättyy positiivisesti..
Mies ei anna orgasmia, joten ei seksi hänen kanssaan enää kiinnostele. Hoitelen itseni itse.
Alussa mentiin kortsujen kanssa ja halut oli kovat. Nyt on pillerit eikä haluta enää.
Ollemme olleet 20v yhdessä ja minun kyllä tekisi vaimoa mieli päivittäin, mutta vaimo haluaa enää pari kertaa vuodessa. Teemme paljon asioita yhdessä ja läheisyyttäkin on päivittäin. Itse olen tästä vaimolle puhunut, mutta ei sillä ole ollut mitään merkitystä. Olen jo kyllästynyt yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
.. sinkku vai parisuhde .. ?!
"
"
..vastaus on: 'herne - maissi - paprika'.. (Selväse.)
Tää oli hauska, kiitos kun linkkasit.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea haluta ihmistä, jonka näen enimmäkseen rönttäsenä ja haistan sen myrkkypaskat vessassa. Puheenaiheet on kuin eläkeläisen valitusta joka jumalan asiasta.
Treffaillessa oli niin toisenlaista. Oli mukavaa, siistit vaatteet, flirttiä.
Ja kyllä; minulla on varaa vaatia. Pidän itsestäni huolta enkä ole jatkuvasti negatiivinen.
Asunnon pitäisi siis olla niin iso että on kahdet vessat, yksi molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea haluta ihmistä, jonka näen enimmäkseen rönttäsenä ja haistan sen myrkkypaskat vessassa. Puheenaiheet on kuin eläkeläisen valitusta joka jumalan asiasta.
Treffaillessa oli niin toisenlaista. Oli mukavaa, siistit vaatteet, flirttiä.
Ja kyllä; minulla on varaa vaatia. Pidän itsestäni huolta enkä ole jatkuvasti negatiivinen.
Asunnon pitäisi siis olla niin iso että on kahdet vessat, yksi molemmille.
Ei se asiaa auta, vaikka rouvalla on oma vessa. Siivoustarkastus on siitä huolimatta ja siisti pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin osa naisista pihtaa. Suhteen alussa valehtelevat.
Ei se ole pihaamista, ettei vaan tee mieli niin usein. Pihtaamista olisi se, että haluaa, muttei silti anna.
Muistan kuinka eräs mummeli jossakin tv ohjelmassa kerran sanoi, että kyllä sitä seksiä nykyään pitää olla kun muuten ei miestä saa
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi nähdä tässä tälläisessa oudossa käyttäytymisessä jonkinlaisia viittauksia ihmisten pitkään historiaan. Siellä kaukana ihmisten menneisyydessä kun tuolla perillisten saamisen ja heimongeenipuulin pitämisen terveenä on ollut osansa. Sekä on ollut tärkeää päästä levittämään hyviä sienimeniä aina eteenpäin. Win-win kaikille.
Se nykyihmisen ongelma (joka ei edes ole sitten nykyihmisille edes mikää än ongelma enää) kun mikään ei pakota ketään ollenkaan pitämään sitä suvunjatkamista enää mitenkään oleellisena osana, edes parisuhteessa. Silti se tilanne voi kuitenkin alkaa eskaloitua kun kaksi nykyihmistä mittaa niitä omia prioriteettejään, tai ainakin mh:een puolella?
Se ei vaan aina, tai ikinä voi päättyy positiivisesti..
Ekassa kappaleessa on vinha perä. Metsästäjä-keräilijä -kansoilla on kyllä parisuhteet, mutta seksi on vapaata. Yhteisön kannalta on parasta, että seksiä harrastetaan mahdollisimman monen kanssa eikä jumituta yhteen ja samaan kumppaniin.
Toinen biologinen asia on sitten se, että ihmisnainen on saanut olla hedelmällinen korkeintaan kerran neljässä vuodessa. Jos hän on tullut raskaaksi aiemmin, on uusi lapsi pitänyt hylätä. Onko siis mikään yllätys, että naiset haluavat seksiä harvemmin kuin miehet?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka eräs mummeli jossakin tv ohjelmassa kerran sanoi, että kyllä sitä seksiä nykyään pitää olla kun muuten ei miestä saa
Toi on kyllä ihan totta.
Tai niin kuin mun hyvätuttu (N35) kerran sanoi: "mitä sitä hyväätavaraa alkaa kenellekkääpihtaamaan, vai pirullekositätavaraansa pittääsäästää..' ? no niipä. niin..nii justii.
Oli hyvin sanottu;))
Muistan hyvin omalla kohdallani. Kun aloimme seurustelemaan, nainen oli halukas ja teki itsekin usein aloitteen. Kun aikaa kului, aloitteet vähenivät, eikä hän enää tehnyt niitä koskaan. Mietin että mitä kummaa, nytkö se lopahti ja vähensin itsekin aloitteiden tekemistä. Sitten hän yhtenä iltana suuttui, että mikä on, kun ei seksi enää kelpaa, ei pitäisi näin nopeasti loppua. Olin ihan ihmeissäni, että sinähän se olet, joka olet siihen kyllästynyt. No, puhuimme asian ja ymmärsimme taas toisiamme. 11 vuotta myöhemmin seksiä riittää ja kyllä se 95% aloitteista tulee minulta, mutta hän on aina innolla mukana.