.. seksi loppuu aina kun alkaa suhteeseen?
seksi toimii vain ja aina ennen kun menee yhteen.
kumma asia.
-
miksi seksi loppuu aina siihen kun muuttaa yhteen?
Kommentit (45)
Omalla kohdalla miehet alkaneet pihdata 2kk tapailun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Kuinka surkea sinä olet sängyssä?
Ap on varnasti ollut yksinomaan wanhusnaisten saaliina, tapailumiehenä jota on huolellisesti guumattu palvelijaksi.
Ei ole loppunut ainakaan vielä. 25vuotta yhdessä, ja joka päivä naidaan edelleen. Myös papin aamen on kuultu. Ei siis pidä paikkaansa omalla kohdallani. Mitä tapahtuu keskimäärin suhteissa on sitten taas eri asia.
Menepä peilin eteen katsomaan kenessä on vika!?
Meillä loppui siihen kun lapsiluku oli täynnä. Vaimon yksipuolisella päätöksellä. Tai no on sitä surkeaa pikaseksiä n. kerran kuussa. Ennen oli molemminpuolista suuseksiä, leluja, anaalia yms.
Vierailija kirjoitti:
'Menepä peilin eteen katsomaan kenessä on vika..?'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka surkea sinä olet sängyssä?
'..??..'
No eipä ole loppunut kun olen ollut jo 49 vuotta ekassa suhteessani ja yhä on seksiä muutaman päivän välein. Jos olisi loppunut, olisin eronnut. Näin vielä luulin nuorena suhteeseen ryhtyessäni, että käy ennemmin tai myöhemmin. Mutta vaimo ollut toista mieltä ja halukas edelleen. Olen ilmeisesti tehnyt jotain oikein. Ilman säännöllistä seksiä ja pillunsaantia en olisi elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllästyy juurikin tuossa 2kk kohdalla.
Mulla loppuu seksihalut siinä vaiheessa kun minua aletaan kohdella kuin itsestäänselvyyttä, kodinkonetta.
.. sinkku vai parisuhde .. ?!
"
"
..vastaus on: 'herne - maissi - paprika'.. (Selväse.)
Seksi on parantunut koko ajan, 12 vuotta yhdessä. N30
Naiset sanoo kyllä helposti, ettei seksi ole heille ongelma, kun kerron heille voimakkaasta libidostani. No minulle se ongelma tulee, kun naiset pihtaa. En tahtoisi ketään nuorta naista tai bimboa, vaan ikäiseni yli viisikymppisen. Onko heitä?
Prioriteettien suunta kun on naisilla kääntynyt niin se ei voi olla näkymättä, etenkään makuuhuoneen puolella, missä ei ole enää mitään energiaa jäänyt kaiken sen muun, paljon tärkeämmän vuoksi. Harmi
Ei se heti lopu, mutta liian pian.
Siksi en enää ala vakavaan suhteeseen naisten kanssa.
Mun on vaikea haluta ihmistä, jonka näen enimmäkseen rönttäsenä ja haistan sen myrkkypaskat vessassa. Puheenaiheet on kuin eläkeläisen valitusta joka jumalan asiasta.
Treffaillessa oli niin toisenlaista. Oli mukavaa, siistit vaatteet, flirttiä.
Ja kyllä; minulla on varaa vaatia. Pidän itsestäni huolta enkä ole jatkuvasti negatiivinen.
Kyllä suurin osa naisista pihtaa. Suhteen alussa valehtelevat.
Se on kyllä toisinpäin. Kun seksi loppuu, niin loppuu suhdekin. Jopa avioliitto.