Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ravintola haki työntekijää: "Hyvä perse ja muhkeat huulet eduksi"

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan taas "huumoria" ja "läpällä". 

Ja kun mitään ei saa enää sanoa.

Vierailija
162/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan oli yleistä, että setämiehet työpaikalla puhuivat seksistisesti nuorista naistyöntekijöistä. Ajat ovat onneksi muuttuneet. En todella haluaisi, että tytär joutuisi kuuntelemaan työssä "läpällä" heitettyja rasvaisia kommentteja. Tervetuloa miehet 2025 vuoteen!

On siis mahdotonta, että kyseisen ilmoituksen olisi tehnyt nainen?

Onko myös mahdotonta, että kiira korven mielestä sträppärillä Kallen paneminen voiskin olla ihan jees?

Kaikki naiset eivät (onneksi) ole huumorintajuttomia siveyden sipuleita.

Ja kyllä, minua on moni nainen pannut sträppärillä papanaluukkuun. Sitä mitä en itse kestä, en edellytä naiseltakaan.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hyvä jos löytyis myös 

Haetaan isokullinen, mykkä ja katseenkestävä mies töihin. Hoitohenkilökunta 

Vierailija
164/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan tuo on työssä kuin työssä

Vierailija
165/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan oli yleistä, että setämiehet työpaikalla puhuivat seksistisesti nuorista naistyöntekijöistä. Ajat ovat onneksi muuttuneet. En todella haluaisi, että tytär joutuisi kuuntelemaan työssä "läpällä" heitettyja rasvaisia kommentteja. Tervetuloa miehet 2025 vuoteen!

Onko myös mahdotonta, että kiira korven mielestä sträppärillä Kallen paneminen voiskin olla ihan jees?

Ja kyllä, minua on moni nainen pannut sträppärillä papanaluukkuun. Sitä mitä en itse kestä, en edellytä naiseltakaan.

M44

Seli, seli

Vierailija
166/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat siis sanoa että heillä on lapsellisia möläyttelijöitä porukassa ja jos et kestä asiatonta käytöstä, seksistisiä teinipoikia, älä hae töihin. En hakisi koska tykkään tehdä töitä aikuisten kanssa.

Tämä. Itse en söisi ravintolassa jossa henkilökunnan älykkyyden vaadittu taso olisi tuota vaadittua luokkaa.

Vierailija
167/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Tietääkö ne osastolla et käytät tietokonetta?

Vierailija
168/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Oletko itse Suomen politiikassa ministerin pallilla? Käsitteletkö puolustusvoimien juttuja?

Vierailija
169/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa Hooters-ravintolan työntekijäksi eivät mahda nuo pelkästään riittää. Pitää olla myös hyvät tissit.

Vierailija
170/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto Satonenhan voisi olla hyvä hakija tuohon jos Kelan pääjohtajan pesti menee jollekin muulle!

Ihana 😍😍

https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…

Vierailija
171/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minun kynästä kun laadin ilmoon oleellisimmat vaatimukset deittisaitilla 😉

Ok, hait siis afrikkalaista miestä?

Vierailija
172/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika rento työpaikka. Itse en hakisi, mutta varmaan sopii niille, jotka hakevat. Tuolla ilmoituksella saadaan niuhot ja kireät tyypit karsittua pois.

Virhe pahoitella ja pyytää anteeksi. Tuosta olisi voinut saada hyvän työyhteisön huumorintajuisille ja rennoille tyypeille.

Viestin sisältö kun oli "tiukkapipot älkää vaivautuko".

Viestin sisältö oli: ole nainen, jonka ulkonäköä saa kommentoida seksistisesti, ja mahdollisesti myös kouria ja käpälöidä niin asiakkaiden kuin kollegoidenkin toimesta

Tai tummaihoinen mies. Niillähän on pyöreät jopa muhkeat peput ja todellakin muhkeat huulet.

Vierailija
173/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on syy miksi työpaikkoihin pitää tehdä rekryvideoita. Videoiden perusteella valkataan muodollisesti pätevä nainen töihin 😎

Vierailija
174/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatrollit hakee ne huulitäytteet niin pääsevät töihin. Leveä perse teillä inceleillä taatusti jo on. Nyt pienellä panostuksella elämä kuntoon ja pois päivärahoilta!

Tee sinä vaan enemmän töitä, kun näytät pitävän sitä niin tärkeänä. Tulisi sitten minullekin enemmän ansaitsemiani tukia, jos työlliset tekisivät vaikkapa 12 tunnin päiviä.

Vierailija
175/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis hyvä jos löytyis myös 

Haetaan isokullinen, mykkä ja katseenkestävä mies töihin. Hoitohenkilökunta 

No siis sellaistahan te haluatte. Erona on se että te vässykät ette uskalla laittaa tuollaista ilmoitusta.

Vierailija
176/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAARINAN Rantaravintolat -yrityksen toimitusjohtaja Tero Virtala sanoi torstaina, ettei tiennyt, kuka ilmoituksen oli laatinut ja julkaissut. Hän oli sairaalassa, ja oli kuullut ilmoituksesta, minkä jälkeen yritys oli pian muuttanut tekstiä. Siitä oli poistettu kohta, jonka mukaan tietyt fyysiset ominaisuudet edistäisivät työpaikan saantia.

Huono huumorintaju katsotaan edelleen eduksi. Ilmoituksessa myös sanotaan, että tiimityö ja luova hulluus on ravintolan pitäjille tärkeintä.

Kaarinan Rantaravintolat ja rantaravintolan perustamisessa mukana oleva Star Alone lähettivät myöhemmin tiedotteen, jossa ne esittävät syvän pahoittelunsa sosiaalisessa mediassa julkaistusta työpaikkailmoituksesta. Se ei heidän mukaansa vastaa yrityksen arvoja eikä toimintaperiaatteita.

Kyseinen ilmoitus sisälsi sopimatonta kieltä, joka ei edusta yrityksemme näkemyksiä tai rekrytointikäytäntöjä. Olemme käyneet asian läpi julkaisun tehneen henkilön kanssa ja julkaisun sisältöä muutettiin välittömästi, kun asia tuli tietoomme.

YRITYKSET kertovat ryhtyneensä toimiin varmistaakseen, että vastaavaa ei enää tapahdu.

Vierailija
177/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita Manninen sopisi

Vierailija
178/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kaikki silikoniperseet ja täytehuuliset hakemaan duunia!

Vierailija
179/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minun kynästä kun laadin ilmoon oleellisimmat vaatimukset deittisaitilla 😉

Ilmoituksen laatija etsii sivusuhdetta.

Vierailija
180/192 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman toilitusjohtaja oli ihan pihalla asioista. Ei tiennyt kuka ilmoituksen oli laatinut. Oli sairaalassa niin häntä ei oltu viitsitty informoida.