Ravintola haki työntekijää: "Hyvä perse ja muhkeat huulet eduksi"
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaan tyytyväisyys täytyy taata.
Jos tämä on se mitä yrityksen asiakkaat vaativat, niin eikö sitä silloin kuulu heille tarjota?
Ai joku porttolako se onkin, minä luulin että ravintola.
Hyvä perse ja muhkeat huulet on aina eduksi ihan jokaiseen työpaikkaan. Niin miehillä kuin naisillakin.
Joka muuta väittää niin valehtelee.
Puhuttiinko tässä häpyhuulista? Silloin ymmärrän tämän paremmin, ja sen mikä on työnkuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaan tyytyväisyys täytyy taata.
Jos tämä on se mitä yrityksen asiakkaat vaativat, niin eikö sitä silloin kuulu heille tarjota?
Ai joku porttolako se onkin, minä luulin että ravintola.
Tuohan ovat sama asia!
Kyllä se nostaa ruokahalua, veri alkaa kiertämään, kun tuollainen tarjoilija ottaa vastaan. Mieliala nousee ja tilaa vähän parempaa kuin muulloin. Jälkiruokaakin, jotta pääsee enemmän tekemisiin kaunistuksen kanssa ja pääsee näyttämään että rahaa on! Tiedä vaikka kiinnostuisi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein osaa nähdä mikä tässä olisi niin kovin pöyristyttävää? Ehdottomasti mautonta, mutta ketä tässä nyt varsinaisesti loukataan?
Ammattilaiset mielensä pahoittajat, huumorintajuttomia känkkäränkkätapauksia.
Lähinnä tympäännyttää, että joidenkin "huumorintaju" on jäänyt pissa-kakka-pylly asteelle. Ja jos joku ei hiekkalaatikolla noista hauskuuksista hirnu naurusta, niin on tiukkapipo.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat suunniteltuja mainoskikkoja, ensin"työpaikkailmoitus" someen ja sitten vinkki iltapäivälehtiin ja ilma7nen näkyvyys on tattu.
Viime vuonna tehtiin näitä samoja "vahigossa" tuli ilmoitukseen sananmuunos.
Toimitusjohtaja jutussa pahoitteli että joku työntekijä on ilmoituksen tehnyt ja ei kuulemma vastaa heidän arvojaan. Eli tuskin tällaista julkisuutta halusivat...
Vierailija kirjoitti:
Mikä ravintola kyseessä?
Tämä juttu on linkitetty aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat siis sanoa että heillä on lapsellisia möläyttelijöitä porukassa ja jos et kestä asiatonta käytöstä, seksistisiä teinipoikia, älä hae töihin. En hakisi koska tykkään tehdä töitä aikuisten kanssa.
Eli sinä ET täytä kyseisiä vaatimuksia. katkera..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat siis sanoa että heillä on lapsellisia möläyttelijöitä porukassa ja jos et kestä asiatonta käytöstä, seksistisiä teinipoikia, älä hae töihin. En hakisi koska tykkään tehdä töitä aikuisten kanssa.
Ei kannata työskennellä keski-ikäisten naisten kanssa sitten, niiltä sitä seksististä juttua ja ahdistelua vasta tuleekin.
No ei onneksi kaikki ole vielä esidementiasta kärsiviä. Oli kyllä yksi liki 60v työkaveri joka koko ajan puhui alapään juttuja. Hirvittävän raskas ihminen.
Nykytermein tää heikkolahjainen vain roustaa - ettekste tiukkapipot tajuu. Maikkari ym. kaupalliset paskakanavat täynnä tätä. Väsynyttä, niin väsynyttä. Saadaanpa nähdä että Palanderikin ilmestyy vielä roustaamaan maikkarille.
Itse olen ollut töissä tehtaassa 10 vuotta ja juuri itseäni vanhemmat naiset yllättävän paljon puhuu ajoittain näitä alapää ja muita juttuja. Siis jopa 45-60 vuotiaat. Sitten koko remmi nauraa noille jutuille. Kyse duunari alasta ja duunari naisista. Nuoret naiset ei ollenkaan noin paljoa tollasta puhu kuin vanhemmat. Eikä aina edes miehetkään. Joten osaa ne naisetkin puhua pervoja. Enemmän luullut nais porukan vanhemmat naiset keskenään tollasia puhuvan kuin jopa työpaikan miesten. Itse noin 30 vuotias.
Kun kyse lihanleikaamossa tai teurastamolla työskentelevistä naisista. Sinne ei ehkä hakeudu kaikkein herkimmät ainakaan naisista. Puolet työntekijöistä silti naisia puolet miehiä. Ja naisilla tosiaan jutut ajoittain vanhemmilla naisilla hyvinkin perversit. Ehkä tällaisella duunari alalla on naistenkin jutut eri kuin jossakin toimisto työssä.
Eikö keuhkoista sanottu mitään? T: tissimies
Vierailija kirjoitti:
Kun kyse lihanleikaamossa tai teurastamolla työskentelevistä naisista. Sinne ei ehkä hakeudu kaikkein herkimmät ainakaan naisista. Puolet työntekijöistä silti naisia puolet miehiä. Ja naisilla tosiaan jutut ajoittain vanhemmilla naisilla hyvinkin perversit. Ehkä tällaisella duunari alalla on naistenkin jutut eri kuin jossakin toimisto työssä.
Huh, tuo olisi helvetti minulle. Verelle haiseva työpaikka, eläinten ruhoja riippumassa siellä täällä ja taustalla akkojen pervot jutut ja räkänaurut.
Kyllä. Tuskin mikään laadukas paikka, lähinnä joku haiseva juottola kaiketi. Ainakin sellainen mielikuva tästä syntyi.