Mitä työtä teet iltaisin tai öisin? (Ei lainkaan aamuja)
Kertokaa!
Nyt riittää aamuherätykset. Haluan elää oman rytmini mukaan ja nukkua pitkään.
Kommentit (138)
Ilman ammattikoulutusta esim. Turvatarkastaja tai vartija Hesa- Vantaalla. Löytyy yövuoroa, koska nämä duunit pyörivät 24h.
No joo turvarin hommissa on matkustajaterminaalissa muutaman tunnin tauko yöllä. Mutta henkilökunnan turvat on auki yötäpäivää.
Ex- turvari/vartija tree balls
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelulaitoksessa pelkkää yövuoroa n. 11-13h vuoroja. Koulutusvaatimuksena lähihoitaja, sosionomi tai sairaanhoitaja.
Aika vähän on enää lähäritoimia laitoksissa. Sairaanhoitajakin (1kpl) vain useamman osaston laitoksissa. Sosionomitoimia yli 90%.
Vastaava sh tekee yleensä päivävuoroa. Sosionomi ei saa antaa lääkkeitä, jollei ole lähärin tapainen koulutus, peruslääkelupa alla. Ls- laitoksissa pitää olla peruslove, pkv ja lapset/nuoret suoritettuna.
Meillä on kaikilla sosionomivakkareilla lääkekoulutus ja lupa. Laitos järjestää koulutukset ja näytöt. Sijaisilla ja keikkalaisilla ei välttämätön. Aina talossa on joku, jolla on lupa. Ehkä puolilla lapsista lääkitystä ja niiden antoon menee max. 20min työvuorosta, jos yks ja sama antaisi kaikkien lääkkeet.
Lähärinä teen iltavuoroa päiväkodissa 14-22 ja yövuoroa Validialla. Teen myös henk.koht. avustajana ilta-ja yövuoroa.
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee yököksi esim jos on lähihoitaja? Pitääkö sitä erikseen pyytää ja miten kehtaan pyytää sitä että haluaisin tehdä vain öitä? T. Sosiaalista tilanteista ahdistunut
Mol. n sivuilta löytyy joskus vakiyökön paikkoja. Muuten ei taida onnistua niin, että haluat tehdä vain yötä. Koska niitä haluaa tehdä muutkin.
Itse teen öitä, koska meillä ei ole halukkuutta yövuoroihin. Johtuu siitä, että väkivallan uhka on koko ajan, vaikka paikka on ns helppo
Sama. Väkivallan uhkan takia monet ei halua tehdä. Perheelliset ei jaksa tehdä. Yksin öisin töissä yksikössä.
- nuorisokodin miesyökkö
Onko huomioitu palkassa?
Ei huomioida palkassa. Joku voi tulla silmille astaloin tai ilman, päivällä tai yöllä. Naapuriyksiköstä apua mieluiten tilanteita ennakoivasti. Riehuja ulos tai huoneeseensa valintansa mukaan rauhoittumaan. Poliisi paikalle, jos puhejudo ei riitä.
Tiedän mä yhden kaupan työntekijän, joka tekee vain öitä. Ja yksi vanhusten hoitaja joka tekee vain öitä. Mullekki kelpaisi vaan illat ja yöt. Nyt teen 3 vuorotyötä ja kaikkein väsynein olen aamuvuorojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalahuoltajana teen pelkkää iltaa, tykkään. Tuntipalkka nyt 13.66
Mitä tekee sairaalahuoltaja?
Siivooja sairaalassa. Itse siivoan paria poliklinikkaa, joten työaika on 13-21 tai 14-22.
Työ kevyempää kuin vuodeosastoilla, mutta ripeää tahtia pitää tehdä jotta kerkeää koko polin siivoamaan. Minulla on myös toisella polilla kaksi päiväkirurgian leikkaussalia siivottavana.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mä yhden kaupan työntekijän, joka tekee vain öitä. Ja yksi vanhusten hoitaja joka tekee vain öitä. Mullekki kelpaisi vaan illat ja yöt. Nyt teen 3 vuorotyötä ja kaikkein väsynein olen aamuvuorojen jälkeen.
Itselläni pelkkä yötyö kuormittaa ja väsyttää vähemmän kuin tasaisen tappava kolmivuoron sekametelisoppa.
Presidentin tai pääministerin henkivartija. Osaatko ampua rosvoja ja häirikköjä?
Jäin eläkkeelle. Teen pelkkiä ilta- tai yövuoroja hoitoalalla. Ihanaa.
N63 hushus
Vierailija kirjoitti:
N63 hushus
Menen nukkumaan. Herään iltapäivällä. Vapaita neljä päivää.
Vierailija kirjoitti:
N63 hushus
Vaihdoin vakkarista keikkariksi 6v sitten. Mahtavaa! Ei enää mitään muiden ehdoilla vääntäen, vaan itse eri kohteista työvuorot rakentaen. Lomat ja vapaat on siellä missä haluan ja niin pitkään kuin haluan.
- sotealan N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N63 hushus
Teen 10-12 yötä kuussa ja 18-20 vp. Netto 2400-2700e kuussa.
- laitosyökkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N63 hushus
Teen 10-12 yötä kuussa ja 18-20 vp. Netto 2400-2700e kuussa.
- laitosyökkö
Siinä voi päiväduunari repiä 20 arkipv kahdeksan vapaapäivänsä kanssa.
Tsemppiä!
Mä haluun oravanpyörä duuniin 8-16 ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalahuoltajana teen pelkkää iltaa, tykkään. Tuntipalkka nyt 13.66
Mitä tekee sairaalahuoltaja?
Siivooja sairaalassa. Itse siivoan paria poliklinikkaa, joten työaika on 13-21 tai 14-22.
Työ kevyempää kuin vuodeosastoilla, mutta ripeää tahtia pitää tehdä jotta kerkeää koko polin siivoamaan. Minulla on myös toisella polilla kaksi päiväkirurgian leikkaussalia siivottavana.
Vuodeosastoilla me vastataan myös osastokeittiöistä tarjoiluineen, mikä on ensisijainen homma. Prio 2 on petaus, yhtään potilaspaikkaa ei ole eikä saa olla nykyään tyhjänä. Siivous sitten kolmosena.
Vierailija kirjoitti:
Ilman ammattikoulutusta esim. Turvatarkastaja tai vartija Hesa- Vantaalla. Löytyy yövuoroa, koska nämä duunit pyörivät 24h.
No joo turvarin hommissa on matkustajaterminaalissa muutaman tunnin tauko yöllä. Mutta henkilökunnan turvat on auki yötäpäivää.
Ex- turvari/vartija tree balls
Three balls on Norjassa tyttebærpoliti, puolukkapoliisi :)
Lähihoitajana vanhusten parissa ja teen pääsääntöisesti pelkkää iltaa. Aamuja tosi harvoin. Öitä tekisin mutta ei anneta tehdä.
Yöt ei ole kaikkia varten, aika loppuu klo 23.