Miksi yksikään ei selviytynyt lentokoneesta, joki 2 m syvä. Oliko se vesi niin kylmää vai räjähdyskö?
Ymmärrän että moni menehtyi, mutta edes yksi, huippu-urheilijoita oli. Miten ei edes joku 2 m syvyydestä voinut päästä pintaan, oliko vesi niin kylmää, vai oliko räjähdys niin paha? Surullista
Kommentit (61)
Outoa tosiaan. Itse kyllä olisin uinut rantaan.
Ei se mikään vantaanjoki ole potamac
Jos joki on 2m syvä ja lentokone siihen tärähtää niin eihän se juurikaan kuivaan maahan iskusta eroa...
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti olisit, sieltä tonnien painoisten alumiinilevyjen alta olisit sukeltanut pilkkopimeässä palavassa koneessa, ja olisit vielä selässä kantanut kolme muuta selviytynyttä veden kimmellellessä lihalsissasi. Juu juu
Eikös se näyttänyt räjähtävän melkoisesti
Niinpä, miksei se palo sammunut kun kone putosi veteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti olisit, sieltä tonnien painoisten alumiinilevyjen alta olisit sukeltanut pilkkopimeässä palavassa koneessa, ja olisit vielä selässä kantanut kolme muuta selviytynyttä veden kimmellellessä lihalsissasi. Juu juu
Olisin väistänyt ne alumiinilevyt ja tulihan valaisee niin oisin liekkien valossa uinut rantaan.
kävipä tuuri kun kerran joen keskisyvyys on 8 metriä
"Oliko se vesi niin kylmää"
Joo, se oli varmaan -120 asteista vettä kun -4 asteinen vesi on vielä uimalämpöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei erota sarkasmia ei sitten millään.
Miksei koneessa ollut heittoistuimia?
Eikö ne törmänneet ilmassa?
Jos ajat nokkakolarin motarilla, niin ei auton tarvitse veteen päätyä kuolemasi varmistamiseksi.
Minä olisin anannut oven ja hypännyt kevyellä loikalla kynnykseltä rantaan juuri ennen kuin osuu veteen, ilman että edes kengät kaatuisivat.
Hauiksen päällä olisivat olleet muut matkustajat ja lentohenkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin väistänyt ne alumiinilevyt ja tulihan valaisee niin oisin liekkien valossa uinut rantaan.
Nyt on muuten macgaiveri linjoilla kun turvavöissä köytettynä olisit ensin selvinnyt laskusta ja sitten vielä saanut västettyä jokaisen irtokappaleen ilman naarmun naarmua. Kuka olisikaan arvannut, että tän palstan pyöreiden kotihiirulaisten joukosta löytyy henkilö joka omaa ilmiömäisen reaktionopeuden sekä yliluonnolliset voimat. Huh huh, nyt on kaikki nähty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä palaa, mutta olet suojassa. Hetkinen.
Tai ovat tuhoutuneet räjähdyksessä.
Surullista.
MTV.llä tuollainen koelentäjä sanoi että laskeutuessaan iso matkustajakone ei voi väistää eikä mitenkään edes voi nähdä sinne lentokoneen alle. Törmäyksestä ei tuon koelentäjän mukaan kukaan saanut ennakko varoitusta ja törmäyksestä valtavaan räjähdyksen kuluin hänen mukaansa videon perusteella 0.20 sekuntia. Nuo ilma- alukset matkustajien törmäsivät varoittamatta toisiaan yli 550 km/h ja leimahtivat tulipalloiksi. Mahtava tapa kuolla, kadehdin!
Yhteentörmäys ja räjähdys ilmassa. Kaksi metriä vettä on paljon. Tyhmiä mietit ja kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei erota sarkasmia ei sitten millään.
Et kuule uskokkaan kuinka monta olen tavannut, jotka vankkumatta uskovat selviytyvänsä, vaikka kokemusta äärioloista pyöreä nolla ja ruumiinrakennekkin muistuttaa haudutettua juustoiekkoa
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne törmänneet ilmassa?
Jos ajat nokkakolarin motarilla, niin ei auton tarvitse veteen päätyä kuolemasi varmistamiseksi.
Ei helikopterin pitäis jumbo jettiä kaataa, pien kolhu sivuun vaan. Miten se tiputti koko koneen?
Jaha, meillä on sitten mammapalstan Rambo päätynyt kommentoimaan