Kostuivatko silmäsi / itkitkö Kristian Meurmanin laulaessa Lapin kesän torstaina ?
Jompi kumpi iltapäivälehdistä kertoi tästä , että moni nainen oli itkenyt biisin aikana.
Kommentit (40)
Esim. piirtää sydämen ilmaan laulaessaan rakastumisesta.
Vierailija:
Nätti biisihän se on ja hyvin lauloi... mutta ei sentään NIIIIN ihmeellistä? Mitä te normaalisti kuuntelette jos Kristian teki noin ison vaikutuksen? Milli Vanillia?
[
Nätti biisihän se on ja hyvin lauloi... mutta ei sentään NIIIIN ihmeellistä? Mitä te normaalisti kuuntelette jos Kristian teki noin ison vaikutuksen? Milli Vanillia?
Tom Waitsia itse asiassa. m29
Todella kaunista ja komeaa. Miehen tulee itkeä silloin, kun on itkun aika. Suojella lastaan ja perhettään silloin, kun on suojelun tarve.
Hyvä ääni, herkkyys. Ei tarvitse yhtään häpeillä Veskun edessä. Voi jopa laulaa tän kappaleen hänelle ja uskon, että suurena taiteilijana Veskukin herkistyy.
Nyt tietysti osa porukasta ei tiedä kuka Vesku. Enkä sitä teille kerro vaan ottakaa itse selvää jos ette tiedä.
Kristian on ehdottomasti minun suosikki.
Vierailija:
Miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuolla
ja suuri surkastua alhaiseen?Miks meillä niin on monta mielipuolta?
Miks vähän käyttäjiä kanteleen?Siksi kun ihmiset on tätä av- palstan ääliöpillunkostumisjuttuja kirjoittelevaa sakkia.
Onneksi jotkut ymmärtävät kauneuden päälle ja haluavat sitä pitää elossa. Onneksi " pillukostuu- av- mammat" eivät ole vaikuttajanaisia.
Säälittävää, että kaikki vedetään navan alle tai muuten vaan huumoriksi silloinkin, kun olisi oikeasti mahdollisuus kokea jotakin sielua liikuttavaa. Enkä nyt tarkoita tätä esitystä pelkästään, eihän se tietenkään voi kaikkia koskettaa, mutta tuollaista yleistä asennoitumista liikuttaviin, tunteita herättäviin ja koskettaviin asioihin. Huumori on hieno asia, mutta väärin käytettynä vaarallista. Siinä voi jäädä henkinen kasvu kokonaan tapahtumatta.
Tylsä, kulunut biisi. Kristian on möllö esiintyjä eikä osaa vastata palautteeseen.
Kyllä noiden idolsien pitäis olla todella varovaisia lauluja valitessaan - joskus vertailu huipputasoiseen alkuperäisversioon on todella epäedullinen näille idolseille.
Vierailija:
Todella kaunista ja komeaa. Miehen tulee itkeä silloin, kun on itkun aika. Suojella lastaan ja perhettään silloin, kun on suojelun tarve.
Vierailija:
Oli hyvä esitys mutta nimeenomaan ESITTÄMISTÄ,liian nuori vielä moisten tunteiden tulkiksi
Joillain on myös elämä, ei pelkkä AV
Kyllä!!! Aivan loistava tulkinta!!
Vierailija:
Biisi on hieno ja onhan sillä hyvä ääni, mutta on se Kristian vaan niin auttamattoman teennäinen tai ainakin kömpelö:*rukoilen* (ristii kädet ja kallistaa päätä)
Mitä siihen voi enää lisätä.
Vaihdoin kanavaa, kun tylsistytti niin.
Olen ihan samaa mieltä, että Idols-kisaajista käytetään turhan isoja sanoja, ei kukaan heistä nyt niin ylimaallinen ole. Varsinkin Ari on ollut yliarvostettu, nyt näköjään Kristian. Hyviä kyllä molemmat varmaan.
Sen Lapin kesä -biisin sanojen luulisi koskettavan kaikkia suomalaisia, ei se niin paljon tulkinnasta riipu. Ja saa mieskin itkeä! :)
mulla olis mies, joka alkaa itkemään jotain laulua kuunnellessa, löisin sitä päähän. Naiset vielä ymmärtää mutta että mies..
Oli hyvä esitys mutta nimeenomaan ESITTÄMISTÄ,liian nuori vielä moisten tunteiden tulkiksi
Biisi on hieno ja onhan sillä hyvä ääni, mutta on se Kristian vaan niin auttamattoman teennäinen tai ainakin kömpelö:
*rukoilen* (ristii kädet ja kallistaa päätä)
Mitä siihen voi enää lisätä.