Eräs entiteetti pelasti henkeni
Tämä tapahtui 3 vuotta sitten, kun olin 15-vuotias. Olin kävelemässä kotiin tavattuani ystäväni, pysähdyin hetkeksi hakemaan puhelimeni laukustani, kaikki oli normaalisti, kunnes kuulin naisäänen päässäni, joka käski minua juoksemaan. Olin enemmän huolissani siitä, että kuulin yhtäkkiä äänen päässäni. 2 sekuntia myöhemmin kuulin sen uudelleen, mutta tällä kertaa kuin hän olisi huutanut Juokse, se vaikutti niin voimakkaasti, että oli kuin jokin olisi työntänyt minua. Aloin juosta kuin hullu. Sitten todellisuus potkaisi sisään ja pysähdyin juoksemaan ja ajattelin miksi kuulen tämän?, katsoin taakseni ja pilailin, kun auto törmäsi juuri siihen, missä seisoin aiemmin. Sen perusteella, miltä se näytti, jalkani olisivat murskautuneet seinään. En tiedä, kuka se oli tai mikä se oli. Uskon, että se oli ehkä perheenjäsen, koska hänellä oli minun aksenttini.
Kommentit (20)
Näit sen auton sivusilmällä ja toimit vaistomaisesti.
Jotain vastaavaa tapahtui minulle. Olin saanut kyydin ystävältäni ja istuin kuljettajan takana olevalla istuimella. Kuulin äänen päässäni sanovan: Älä istu siihen.
Välittömästi siirsin istuinta, kuljettajan harmiksi, sillä parkkitarkastaja käveli autoa kohti ja yritti antaa hänelle sakkolappua.
Kiirehdimme pois ja lähdimme ajelulle. Noin tuntia myöhemmin jouduimme kolariin. Lyhyesti sanottuna toinen auto ajoi meidän kylkeemme. Myöhemmin meille kerrottiin, että jos joku olisi istunut alkuperäisellä istuimellani, hän olisi kuollut, koska toinen auto tuhosi sen osan autosta täysin.
Olen niin kiitollinen Jumalalle tuosta varoituksesta.
soli Pergamotti planeetan asukki ne osaavat lähettää telepaattisia viestejä
Vierailija kirjoitti:
Jotain vastaavaa tapahtui minulle. Olin saanut kyydin ystävältäni ja istuin kuljettajan takana olevalla istuimella. Kuulin äänen päässäni sanovan: Älä istu siihen.
Välittömästi siirsin istuinta, kuljettajan harmiksi, sillä parkkitarkastaja käveli autoa kohti ja yritti antaa hänelle sakkolappua.
Kiirehdimme pois ja lähdimme ajelulle. Noin tuntia myöhemmin jouduimme kolariin. Lyhyesti sanottuna toinen auto ajoi meidän kylkeemme. Myöhemmin meille kerrottiin, että jos joku olisi istunut alkuperäisellä istuimellani, hän olisi kuollut, koska toinen auto tuhosi sen osan autosta täysin.
Kirjoita ymmärrettävästi. Siis mitä istuinta siirsit ja miten se liittyi siihen,että parkkipirkko toi sakkolappua tai kuljettajan harmistukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita ymmärrettävästi. Siis mitä istuinta siirsit ja miten se liittyi siihen,että parkkipirkko toi sakkolappua tai kuljettajan harmistukseen?
Eri, mutta olettaisin paikan vaihdon hidastaneen poistumista paikalta ennen kuin parkkipirkko kerkeää sakottamaan.
Juuppi uskon! Mä näin yksi kesä tosi paljon höyheniä minne ikinä menin, ja unessani enkelit lauloi ja soitteli kelloja. Olen nähnyt myös menehtyneen lemmikkini pilven muotoisena taivaalla, ja tuonpuoleisesta minua on ohjattu oikeaan.enemmännin olisi mutta en niitä tässä paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia?
En usko, minä juttelen oppaideni kanssa ja tiedän tuon puhumisen kuten tuon tuuppimisenkin. Se on täysin todellista, aloittajaan laitettiin hieman vauhtia. Kiva lukea näitä positiivisiakin kokemuksia! Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Näit sen auton sivusilmällä ja toimit vaistomaisesti.
Ihminen toimii kyllä vaistomaisesti nk. normaalisti mutta noinkin voi käydä. Näkijä
Se oli de mo ni. "Hän tekeytyy valon enkeliksi"
Uskikset uskoo sua. Se oli joku pelastava enkeli, lainausmerkeissä. En tiedä mikä, mutta ihmisillä on tällaisia kokemuksia. Jotkut näkee hahmojakin. Jos kertoja on täyspäinen, näitä kokemuksia ei voi tyrmätä. Lähes kaikilla tuntuu olevan jotain. Aavistuksia (intuitio) jostain, jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tietää niin mikä paha tapahtumassa saattaa ohjata myös kohtaloon. Vaativaa tietoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää niin mikä paha tapahtumassa saattaa ohjata myös kohtaloon. Vaativaa tietoutta.
Ei se silti pahaa entiteettiä tarkoita. Elämäämme kuuluu kaikenlaiset kohtalot.
Sitä voi kuulla vahvaa johdatusta mielessään ja vain seurata sitä osaamatta edes kyseenalaistaa mutta samahan voi tapahtua toisen ihmisen toimestakin johdatettuna.
Nämä tosiasiat kannattaa vain hyväksyä, elämään kuuluu oppiläksyjäkin.
Muistetaan olla kiitollisia kaikista oppiläksyistä ja tuossa aloittajallakin on ollut kiitollinen pelastuminen kyseessä.
Elämää ei kannata pitää itsestäänselvyytenä.
Näkijä
Mieheni joutui lapsena fyysisesti tönäistyksi pois perävaunun tieltä. Hän nousi ylös, eikä siellä ollut ketään.