Majoneesia pizzaan, mitä ihmettä?
Tällainen tuli vastaan instassa erään kehopositiivisen instassa. Uinti siis pizzapalan majoneesissa ennen kuin tunki pizzan ääntä kohti. Vielä ymmärrän että ne kuivat reunat voisi dipata, mutta rasvaa tihkuva pizza ja majoneesi...yhhyh.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa majoneesilla on saanut ainakin sen 10-15 vuotta.
Ananasta on laitettu pizzaan jo 60-luvulla, koska lie Suomessa.
Kaikki pitsat eivät tihku rasvaa. Riippuu aivan siitä, mitä on täytteeksi laitettu. Joku päivä sitten tuli syötyä vähän paremman ravintolan pizzaa. Päälle laitettu majoneesi (aioli) sopi siihen hyvin.
Jostain kotipizzasta on saanut monster pitsoja majoneesidipin kautta jo iänkaiken. Niissä on päällä taikinatankoja, joita dipataan.
Laitan AINA pizzan päälle hieman majoneesia, mutta olenkin himourheilja, enkä mikään laardipallero. Pizzan leivon itse. Pannupizzakin on pirun hyvää itsetehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt jopa majoneesin pizzan täytteenä. Onko sitä pakko laittaa kaikkeen? En itse pidä majoneesista.
No sitten sä varmaan et tilaa majoneesipizzaa joten ei ongelmaa?
Majoneesi on hyvää salaateissa tai kalan kastikkeena ja pitsa sellaisenaan. Kumpikin huononee yhdistettäessä keskenään.
Ongelma on varmaan samankaltainen kuin se, kun joskus kauhisteltiin että toiset laittavat ketsuppia ihan joka ruokaan.
Pizza nimenomaan on italiasten jämäruoka eli laitetaan, mitä kaapista löytyy. Ei se ole ollut perinteisesti mitään hifistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa majoneesilla on saanut ainakin sen 10-15 vuotta.
Varmaan jossain peräkylillä voikin olla noin uusi juttu, mutta itse olen syönyt pitsaa majoneesilla jo yli 20 vuotta.
Aina laitan jos haen pizzan tai teen. Hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Majoneesi on hyvää salaateissa tai kalan kastikkeena ja pitsa sellaisenaan. Kumpikin huononee yhdistettäessä keskenään.
Äläpä puhu soopaa. Kebab - aurajuustopizza ja sen päälle tuoresalaatti ja majoneesia niin on todella hyvää settiä.
Papa Johns pizzaketju (jota ei Suomessa tietenkään ole) antaa pizzojensa mukana aina valkosipulimajoneesia reunojen dippaamiseen ja miksei pizzan päälle.
On hyvää.
Otan usein pizzaan täytteeksi jonkin kastikkeen päälle, usein ovat majoneesipohjaisia. Bmi 20,5, ei tarvitse siitä huolehtia.
Kananmunaa on ollut pizzoissa saatavilla jo vuosikymmeniä.