Majoneesia pizzaan, mitä ihmettä?
Tällainen tuli vastaan instassa erään kehopositiivisen instassa. Uinti siis pizzapalan majoneesissa ennen kuin tunki pizzan ääntä kohti. Vielä ymmärrän että ne kuivat reunat voisi dipata, mutta rasvaa tihkuva pizza ja majoneesi...yhhyh.
Kommentit (33)
Smetanaa voi pizzaan laittaa toki.
Olen törmännyt jopa majoneesin pizzan täytteenä. Onko sitä pakko laittaa kaikkeen? En itse pidä majoneesista.
Mä söin tänään pizzaa ja dippasin sitä majoneesiin. Oli hyvää! Oon myös ottanut monta kertaa majoneesia täytteeksi pizzaan. Ei siinä ole mitään sen ihmeellistä. Älä syö, jos et tykkää. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt jopa majoneesin pizzan täytteenä. Onko sitä pakko laittaa kaikkeen? En itse pidä majoneesista.
Ei. Ei ole mikään pakko. Saat ihan itse valita, millä täytteillä pizzasi syöt.
Rakastuin majoneesiin pizzan täytteenä.
Paikallinen kebula laittaa myös ranskalaiset pizzan päälle. Siinä on myös tietysti majoneesia.
Katsokaa Uuni pizzerian lista. Melkein kaikissa on majoneesi päällä.
Röh röh! kait se maistuu paremmalle, hyi!
Ainakin tulee keho positiiviseksi tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Röh röh! kait se maistuu paremmalle, hyi!
Tyhmä.
Haluaisin heittää omat "majoneesit" jonkun naisen pizzaan.
Valkosipulimajoneesi pizzan täytteenä on hyvää.
Majoneesi pitsassa on paljon oudompaa kuin ananas.
Tuo onkin kokeilemisen arvoinen asia. Hampurilaisissa on majoneesia, kolmioleivissä, täytetyissä patongeissa. Ranskalaiset perunat majoneesilla Belgiassa ainakin syödään, Eueoopassa nyt muutenkin. Joten miksei pizzalätyssäkin voisi olla, onhan esim rucolasalaattikin tosi hyvää pitsanpäällä vaikkei arvaisi.
Ja tämä kuuluu sinulle, ap, millä tavalla?
Mä dippaan aina ne kuivakat reunat majoneesipohjaiseen dippikastikkeeseen ja syön. Painan 53 kg eli en liene järin kehopositiivinen.
Pizzaa majoneesilla on saanut ainakin sen 10-15 vuotta.
Kananmunaa ja silliä kannattaa myös kokeilla pitsassa.
Mä en taas tykkää tonnikalasta pizzassa. Aivan kauheaa.
Öööh...