Juoko jotkut tietyt naisetkin olutta?
Ööööh siis mitäh?
Juoko muka joukko naisistakin olutta/kaljaa?
Olen aina ymmärtänyt että vain miehet juo niitä?
Kommentit (50)
Töh? Täh?
Wöyyyyyy.... mieleni on täysin puhallettu.
Kun jotkut haluaa luomuviinin, toiset eettisen viinin niin tilaan oluen ja saan kaikkien huomion. Sehän tässä on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vähäkalorisinta alkoholia se olut on, miksipä lihottaisin itseäni muilla imellyksillä?
Kaloreita en ole koskaan laskenut. Juon yleensä olutta, mutta sitäkin nykyään todella harvoin. Olin juuri viikon lomamatkalla ja tuli lähes joka päivä otettua pari olutta. Kotona huomasin, että olen reissun aikana laihtunut pari kiloa. Tietty käveltiin jonkin verran.
kyllä ruokajuomana toimii. liharuuat,paistit jne. myös grillattukesäruoka,silloin kylmänä upeeta. samoin saunan jälkeen. mulloin hiprakkajuomaksi sopii valkoviini. ps on laatuolueita, alkossa neuvotaan. kotikalja hyvää arkiruokien kanssa jos maito tai vesi ei maistu ja kotikalja lähes nolla pros.
En juo, pissattaa ja yhden tuopin jälkeen ähky olo. Pysyttelen viinin lipityksessä.
Kyl mun vaimo juo kaljaa ja raakaa viinaa. Lisäksi tykkää pelaa ja vieläpä samoja pelejä kuin itse.
On ihan mukava, kun voi illan vietoksi hakea vaimon kanssa viinapullon tai laatikon kaljaa ja pelata yhdessä onlinessa juomaa tissutellen.