Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup! Viisikymppisenä kaksioon?

Vierailija
29.01.2025 |

Hei te eronneet viisikymppiset. Minkä kokoiseen asuntoon muutitte eron jälkeen? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat eläneet koko elämänsä kaksiossa ja etsivät ehkä muuta.

Vierailija
22/32 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 32 neliön yksiössä ja olen tyytyväinen. Vähän siivottavaa, ei paljoa tavaraa mutta kaikki sellaisia mistä pidän. Kukaan ei tuki yövierailulle kun ei ole tilaa. Suosittelen kaikille tämän ikäisille. Tulee supistettua elämää hyvissä ajoin ennen hoivakotiin siirtymistä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen pysyt okt:ssa, exälle hillot kouraan ja tuossa on ulko-ovi, näin on mennyt jo 10v.

Älä esitä. Pankista sait lainaa jotta saisit ostettua PANKIN rahoilla exäsi osuuden.  Sinulla on kymmenen vuotta velkavankeutta takana, toiset kymmenen vuotta ainakin edessä.

Vierailija
24/32 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin eron jälkeen yksin kaksioon ja nyt olen miettinyt sitä, että olisin ihan hyvin voinut muuttaa yksiöön ja säästää kuluissa. Seuraava asunto on varmasti yksiö.

Vierailija
25/32 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 50v enkä eronnut, mutta asun yksin kaksiossa. Sijainti paljon tärkeämpää kuin neliöt.

Vierailija
26/32 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eronnut mutta 50-vuotias. Oon kuitenkin miettinyt, että olisi ihanaa muuttaa pienempään asuntoon kun lapset joidenkin vuosien päästä lähtevät omilleen. Jos muuttaisin yksinäni, kaksio keskustassa ja hyvillä liikenneyhteyksillä olisi oma valinta. Oli kivaa sinkkuna asua sellaisessa. Paljoa ei tavaraa mahdu, mutta tykkään siitä, että omistan vain tarpeelliset jutut. Voisin myös vapautuneilla pääomilla auttaa lapsia omien asuntojen hankinnassa. En halua vierashuonetta, ettei kukaan pesiydy vaivoiksi pitkäksi aikaa 😆. Voivat asua hotellissa.

Vierailija
27/32 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa, ja 1h+tupakeittiössä asutaan.

Vierailija
28/32 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin asuin kolmiossa mutta kun nuorimmainenkin lähti omilleen niin muutin kaksioon. Nyt asun tässä yksin mutta toiveissa että uusi kumppani muuttaa tähän kaveriksi

Vierailija
29/32 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiot on köyhille. Ei onneksi tarvitse. Asun melko kompaktissa okt:ssa, olohuone-keittiö-ruokailuhuone + 3 mh: oma makuuhuone, työhuone ja vierashuone, sauna, 180 m2. 

Vierailija
30/32 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun 32 neliön yksiössä ja olen tyytyväinen. Vähän siivottavaa, ei paljoa tavaraa mutta kaikki sellaisia mistä pidän. Kukaan ei tuki yövierailulle kun ei ole tilaa. Suosittelen kaikille tämän ikäisille. Tulee supistettua elämää hyvissä ajoin ennen hoivakotiin siirtymistä :-)

Hyi, en ajatellut koskaan siirtyä hoivakotiin. Ihan kamala ajatus. Enkä varsinkaan haluaisi kituuttaa ensin kymmeniä vuosia yksiössä sitä varten, että jos joskus joutuisi hoivakotiin. Oma talo, jossa on esteetön kulku ja johon voi sitten aikanaan tulla kotihoito ja muut palvelut. Ja piha!

Vierailija
31/32 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen pysyt okt:ssa, exälle hillot kouraan ja tuossa on ulko-ovi, näin on mennyt jo 10v.

Älä esitä. Pankista sait lainaa jotta saisit ostettua PANKIN rahoilla exäsi osuuden.  Sinulla on kymmenen vuotta velkavankeutta takana, toiset kymmenen vuotta ainakin edessä.

Olen eri. Minä ainakin ihan omilla säästöillä lunastin miehen ulos talosta. Ei ole lainaa. On velaton talo. 

Vierailija
32/32 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eronnut mutta 50-vuotias. Oon kuitenkin miettinyt, että olisi ihanaa muuttaa pienempään asuntoon kun lapset joidenkin vuosien päästä lähtevät omilleen. Jos muuttaisin yksinäni, kaksio keskustassa ja hyvillä liikenneyhteyksillä olisi oma valinta. Oli kivaa sinkkuna asua sellaisessa. Paljoa ei tavaraa mahdu, mutta tykkään siitä, että omistan vain tarpeelliset jutut. Voisin myös vapautuneilla pääomilla auttaa lapsia omien asuntojen hankinnassa. En halua vierashuonetta, ettei kukaan pesiydy vaivoiksi pitkäksi aikaa 😆. Voivat asua hotellissa.

Minulla on vierashuone, jotta ne omilleen lähteneet lapset voivat tulla esim. jouluna ja olla yötäkin. Ja toivottavasti pian tulee lapsenlapsikin, joka voi tulla mummille yökylään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi