Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tuhosi saunan lauteet

Vierailija
29.01.2025 |

Vaimo tuhosi saunan lauteet! Hän pesi mustaa villakangastakkia ja laittoi sen saunaan lauteille eilen kuivumaan. Tiesi etten sauno pariin päivään, tulehdus ja en mene ennen lauantaita saunaan. Nyt kävi sitä kääntelee niin oli tummat rannut lauteilla! Sanoi että kyllä ne kuluu mutta mun mielestäni ne täytyisi pestä heti. 

Asunto on 30/70 eli mun omistus 70 että onko helppo olla huoleton? On todella kamalan näköiset. Tulee vieraitakin lauantaina niin noloa mun viedä ne tuollaiseen saunaan. Näyttää sitä kun joltain olisi käynyt iso vahinko lauteilla. 

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse aivan raivoissani jo siitä jos joku kuvittelisi käyttävänsä saunaani kuivaushuoneena. Saunon lähes päivittäin. Mikä siinä on ettei järkis sano ihmisellä mitään? Se käsittelemätön puu ei paljoa kestä eikä me haluta kosteutta saunassa säilöä. - n86

Käsittele se puu, pälli. Vai onko hiki ja hien urea ihanaa imeyttää lauteisiin?

Vierailija
42/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nillittäjä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://tikkurila.fi/tuotteet/supi-laudesuoja

Laiskapaskoille tiedoksi. 

Vierailija
44/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo tuhos lauteet rakentamalla alle jonku v:tun turvallisen tilan ja poras reikä joillekki unisieppareille ja tuulikelloille. V:ttu että V:ttaa

Onneksi tuo villity meni nopeasti ohi, meillä oli jo budhapatsas, suitsukkeita ja jotain metallikippoja lauteiden alus täynnä ja minähä ne jouduin sitten taas siivoamaan pois.

Vierailija
45/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän kuin se "sohva haisee perseelle, kuinka puhdistan" -juttu. Miesversio.

Mies jonka mielestä lauteet saa paskoa sontaperseillä mutta pyykinpesu on ongelma.

Jatkossa, ap, käsittelet uudet lauteet laudesuojalla. Ei imeydy paska eikä palttoon väri.

Lonkerot näppiksillä!!! :) sotkin kyllä ihan oman näppiksen. Ei miehen 70 prosenttia omistaman. 

Vierailija
46/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kloriittia. Jos ei auta, spriitä. Jos ei auta niin spriitä sisäisesti. 

Pintalika lähtee hiomalla ja peittyy sävytetyllä laudesuojalla. 

Ja tosiaan sun ei tarttis nillittää jos olisit uutena suojannut lauteesi. Nythän ne on jo imeneet kusta, paskaa, suolaa ja hikeä, joten kloriitti on muutenkin paikallaan. 

Vierailija
47/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapokas alapää tuli ensimmäisenä mieleen - on ne semmoisia alieneita nuo naiset!

Vierailija
48/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet laudelaudat maksaa alle 100€ mitä itket?

Pesemälläkin voi rannut lähteä. 

Kloriitilla valkaisu 

Vierailija
49/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "siivous" tuttu termi? Saippua ja Fairykin voi riittää. Kokeile ja ylläty, ap.

Vierailija
50/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene sitten saunaan vieraiden kanssa vai meneekö. Onko mitään laudepesuainetta, ilmeisesti sillä ei lähtenyt. Se taisi olla silti vahinko ettei tajunnut. Ehkä voi kieltää sellaiset pesut jatkossa ja pesukone on villalle. Tai pesuhuone.

Niin ne on mun vieraat jotka tulevat lauantaina ja olen ne kutsunut nimenomaan saunaan. Meillä on sauna. Muuten voitaisiin kokoontua sinkku kavereille muttei ole saunaa. 

Ap vielä. 

Miten meinaatte saunoa? Kysyn kun olen tottunut istumaan lauteille sen silmän päälle, joka ei näe. Ja laudeliinojen kanssa.

Vierailija
51/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä nyt miehenä tiedät miten puusta saadaan värjäymät pois???? Olet kai kuullut hiomapaperista. Joten ota työlistallesi saunanlauteiden vuosikunnostus: hio ne ja sitten käsittele lauteille sopivalla öljyllä. Saat näin sitten uuden näköiset lauteet ja vieraat ihastelee.  Probem solved, trolli.

Miksi aina miehen pitää tehdä jotakin mitä ei ole tuhonnut?

mieshän tässä inisee!

Vierailija
52/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi : Miten sille takille kävi ? Omasta kokemuksesta ei kestä tollasta kokemusta jos oikea villakangas takki.

Niin joo tämäkin vielä.. Akka tuhosi myös miesparan takin... ? 

Vierailija
53/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitat ison laudeliinan tai pyyhkeen siihen peitteeksi?

Naisten juttuja. 

Naiset pesee perseensä, miehet pyyhkii sonnan paperilla. Että kenen sitä laudeliinaa pitäisikään käyttää?

Vierailija
54/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budha ei ole Jumala kuitenkaan , Jeesus on. Kuolette ja budha perii kaiken. 

Vierailija
55/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä nyt miehenä tiedät miten puusta saadaan värjäymät pois???? Olet kai kuullut hiomapaperista. Joten ota työlistallesi saunanlauteiden vuosikunnostus: hio ne ja sitten käsittele lauteille sopivalla öljyllä. Saat näin sitten uuden näköiset lauteet ja vieraat ihastelee.  Probem solved, trolli.

Miksi aina miehen pitää tehdä jotakin mitä ei ole tuhonnut?

Koska olet syyllinen. Sinä olet mies.

Vierailija
56/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus se työ ja vanhojen hävitys ym. Vaimo tekee tuhoja ja mies korjaa perässä ja maksaa?? Tätäkö ehdotat? Eikä kaikki miehet osaa lauteita tehdä/korjata.

Ap vaikuttaa mieheltä, joka ei osaa pyykätä, siivota eikä hioa lauteita, joten melko viraton mies on. Erityisosaaminen: ulina.

Vierailija
57/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuho tarkoittaisi sitä että ne ovat käyttökelvottomat

Vierailija
58/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus se työ ja vanhojen hävitys ym. Vaimo tekee tuhoja ja mies korjaa perässä ja maksaa?? Tätäkö ehdotat? Eikä kaikki miehet osaa lauteita tehdä/korjata.

Yleensä naiset siivoaa miesten sotkut joten ihan hyvä jos välillä toisinpäin. Ja sun palttoohan se oli. Olisit itse pessyt.

Vierailija
59/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimot eivät ole ilmaisia. Aina saa olla perästä korjaamassa kaikenlaista mitä on lapsenomaisessa hyvässä uskossa tehnyt. Toinen kallis juttu on autot mitä vaimot ruttaa. Kannattaa ostaa niille erikseen joku pieni halpa kippo jota voi peruutella lommoille. Lapset ne vasta kalliiksi tuleekin, jos niitä hankkii. Varsinkin kun vaimon mielestä niille pitää ostaa merkki sitä ja merkki tätä jotka on ihan samaa kuin muutkin paitsi 5 kertaa kalliimmat.

Sisikohan jostain leasing vaimon? Sellainen mikä tulisi vaikka 5 vuoden sopimuksella ja huollot ja muut korjaukset kuuluisivat hintaan eikä niistä tarvitsisi murehtia. Sitten 5 vuoden päästä voisi vaihtaa uudempaan malliin.

Vierailija
60/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene sitten saunaan vieraiden kanssa vai meneekö. Onko mitään laudepesuainetta, ilmeisesti sillä ei lähtenyt. Se taisi olla silti vahinko ettei tajunnut. Ehkä voi kieltää sellaiset pesut jatkossa ja pesukone on villalle. Tai pesuhuone.

En tiedä millä yritti pestä vai yrittikö millään. Ei tuntunut olevan harmissaan ja sekin epäilyttää. Mä kyllä olen! 

Mistä mulla olisi tullut tuo mieleen kieltää etukäteen? Kun nyt tietäisi mitä muuta tuhoa vii tulla kun en ole erikseen kieltänyt? Yhden keittiön pöydän hän pilasi kerran jollain väreillä. Olisi täytynyt höylätä ja lakata se uudelleen. Arvatkaa tekikö, no ei. Osti kyllä uuden mutta lauteet on nyt pilalla. Enkä tykkää kun käyttää löylytuoksuja. Ne haisee ja voi tuhota kiukaan. Hän on kieltänyt meiltä makkaran paiston foliossa silti mutta itse laittaa imeliä hajujaan kiukaalle.&nb

kuinka se sulta mitään kieltää. teet vaan ja leikit tyhmää jälkeenpäin just niinku eukkoski :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi