Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tuhosi saunan lauteet

Vierailija
29.01.2025 |

Vaimo tuhosi saunan lauteet! Hän pesi mustaa villakangastakkia ja laittoi sen saunaan lauteille eilen kuivumaan. Tiesi etten sauno pariin päivään, tulehdus ja en mene ennen lauantaita saunaan. Nyt kävi sitä kääntelee niin oli tummat rannut lauteilla! Sanoi että kyllä ne kuluu mutta mun mielestäni ne täytyisi pestä heti. 

Asunto on 30/70 eli mun omistus 70 että onko helppo olla huoleton? On todella kamalan näköiset. Tulee vieraitakin lauantaina niin noloa mun viedä ne tuollaiseen saunaan. Näyttää sitä kun joltain olisi käynyt iso vahinko lauteilla. 

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tziisus mikä uusavuton taas. 

Vierailija
22/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän kuin se "sohva haisee perseelle, kuinka puhdistan" -juttu. Miesversio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot eivät ole ilmaisia. Aina saa olla perästä korjaamassa kaikenlaista mitä on lapsenomaisessa hyvässä uskossa tehnyt. Toinen kallis juttu on autot mitä vaimot ruttaa. Kannattaa ostaa niille erikseen joku pieni halpa kippo jota voi peruutella lommoille. Lapset ne vasta kalliiksi tuleekin, jos niitä hankkii. Varsinkin kun vaimon mielestä niille pitää ostaa merkki sitä ja merkki tätä jotka on ihan samaa kuin muutkin paitsi 5 kertaa kalliimmat.

Vierailija
24/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut uusimaan muutaman laudan.  Eiköhän kotivakuutus korvaa.  Saunavaha voisi myös peittää vahingon.

Omavastuu eli niin pieni hinta ettei vakuutus korvaa, hauska juttu ja hyvin keksitty.

Vierailija
25/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vienyt takkia pesulaan?

Vierailija
26/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä antaisin vaimolle anteeksi!

Vierailija
27/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vieraille että teillä oli riikka viikonlopun lauteiden alla. Muuta selitystä ei tarvi.

Vierailija
28/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiekkapaperilla sutaisee lauteet läpi niin ongelma on korjattu. Kai nyt jokainen mies tuon osaa?

Klorite tms? 

Vierailija
29/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse aivan raivoissani jo siitä jos joku kuvittelisi käyttävänsä saunaani kuivaushuoneena. Saunon lähes päivittäin. Mikä siinä on ettei järkis sano ihmisellä mitään? Se käsittelemätön puu ei paljoa kestä eikä me haluta kosteutta saunassa säilöä. - n86

Vierailija
30/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki niille saunavieraillesi sauna-, kylpyturvetta vaimosikin tykkäisi varmaan. Ihan on marketista saatavilla. Niin ei lauteen väri harmita kun turve on hellinyt ja hoitanut ihoa.

Vierailija
31/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä nyt miehenä tiedät miten puusta saadaan värjäymät pois???? Olet kai kuullut hiomapaperista. Joten ota työlistallesi saunanlauteiden vuosikunnostus: hio ne ja sitten käsittele lauteille sopivalla öljyllä. Saat näin sitten uuden näköiset lauteet ja vieraat ihastelee.  Probem solved, trolli.

Miksi aina miehen pitää tehdä jotakin mitä ei ole tuhonnut?

ei kai aina pidä. Tässä tapauksessa  se vain lienee viisainta

Vierailija
32/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo toki maksaa uudet lauteet.

Vierailija
33/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaimollesi että jättää sinut, sian!

Vierailija
34/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nillitä, itse olet vaimosi valinnut. Minkä perusteella, tis sien koon?

Vierailija
35/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene sitten saunaan vieraiden kanssa vai meneekö. Onko mitään laudepesuainetta, ilmeisesti sillä ei lähtenyt. Se taisi olla silti vahinko ettei tajunnut. Ehkä voi kieltää sellaiset pesut jatkossa ja pesukone on villalle. Tai pesuhuone.

En tiedä millä yritti pestä vai yrittikö millään. Ei tuntunut olevan harmissaan ja sekin epäilyttää. Mä kyllä olen! 

Mistä mulla olisi tullut tuo mieleen kieltää etukäteen? Kun nyt tietäisi mitä muuta tuhoa vii tulla kun en ole erikseen kieltänyt? Yhden keittiön pöydän hän pilasi kerran jollain väreillä. Olisi täytynyt höylätä ja lakata se uudelleen. Arvatkaa tekikö, no ei. Osti kyllä uuden mutta lauteet on nyt pilalla. Enkä tykkää kun käyttää löylytuoksuja. Ne haisee ja voi tuhota kiukaan. Hän on kieltänyt meiltä makkaran paiston foliossa silti mutta itse laittaa imeliä hajujaan kiukaalle.&nb

Pesi sun paskaisen palttoosi?

Kloriitilla lähtee ja jos ei, niin hiomalla. Mikset ollut suojannut niutä laudesuojalla? Ootko vähän tyhmä?

Vierailija
36/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimot eivät ole ilmaisia. Aina saa olla perästä korjaamassa kaikenlaista mitä on lapsenomaisessa hyvässä uskossa tehnyt. Toinen kallis juttu on autot mitä vaimot ruttaa. Kannattaa ostaa niille erikseen joku pieni halpa kippo jota voi peruutella lommoille. Lapset ne vasta kalliiksi tuleekin, jos niitä hankkii. Varsinkin kun vaimon mielestä niille pitää ostaa merkki sitä ja merkki tätä jotka on ihan samaa kuin muutkin paitsi 5 kertaa kalliimmat.

Olikohan muuten herran oma palttoo? Herra ei nuukuuttaan ja saamattomuuttaan  ole viitsinyt viedä haisevaa kaljalla ja oksennuksella kyllästettyä takkia pesulaan ja vaimo lopulta pesi? Kyllästyttyään haistelemasta sitä vaatetta eteisessä? Sori jos oon väärässä mutta tulipa mieleen. Kuka lauteet yleensä pesee? Käyttääkö herra pefflettiä? Käykö herran sinkku äijä porukat useinkin hikoomassa tuolla saunassa? 

Vierailija
37/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet laudelaudat maksaa alle 100€ mitä itket?

Pesemälläkin voi rannut lähteä. 

Plus se työ ja vanhojen hävitys ym. Vaimo tekee tuhoja ja mies korjaa perässä ja maksaa?? Tätäkö ehdotat? Eikä kaikki miehet osaa lauteita tehdä/korjata.

lauteiden hinkkaus hiekkapaperilla ei paljon taitoja vaadi

Vierailija
38/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän kuin se "sohva haisee perseelle, kuinka puhdistan" -juttu. Miesversio.

Mies jonka mielestä lauteet saa paskoa sontaperseillä mutta pyykinpesu on ongelma.

Jatkossa, ap, käsittelet uudet lauteet laudesuojalla. Ei imeydy paska eikä palttoon väri.

Vierailija
39/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et varoittanut vaimoasi kunnolla? Tiedätkö miten paljolta olisitte säästyneet kun olisit tehnyt sen mitä pitää. Nyt kärsit.

Vierailija
40/127 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi : Miten sille takille kävi ? Omasta kokemuksesta ei kestä tollasta kokemusta jos oikea villakangas takki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä