YLEn uusi dokumentti inceleistä
https://areena.yle.fi/1-65849621
Mukavan oloisia miehiä, mistä johtuu etteivät naiset kelpuuta heitä parisuhteeseen?
Kommentit (804)
"Miehillä ja naisilla on se ero, että pääasiassa naiset uskovat, että jos mies ei ole kiinnostunut niin vika on itsessä. Miesten mielestä vika on kieltäytyvässä naisessa."
Niimpä! Tämä on klassista narsismia: minussa ei ole se vika vaan teissä kaikissa muissa.
Vierailija kirjoitti:
Ikään kuin se olisi joku taikakeino joka maagisesti korjaa kaiken.
Ei korjaa.
Ei terapia itsessään parannakaan vaan siinä pitää itse työstää itseään. Kaikki ei tätä tajua, minkä takia lääkärit joutuu arvioimaan potilaan terapian oikeaaikaisuutta yms., jotta tämä on valmis ottamaan avu vastaan. Ei terapeutit mitään Jeesuksia ole.
En edes ole mikään sosiaalisesti lahjakas henkilö, vaan ennemminkin sairaalloisen ujo, mutta silti tapaan paljon ihmisiä. Nettiyhteisöistä olen saanut paljon ihan irl-tuttavia ja ystäviä, niin naisista kuin miehistä. Aloin käyttää tiktokkia n. kuukausi sitten, ja olen jo tutustunut ihan oikeisiin ihmisiin lähikaupungeista. Ensimmäisen avopuolisoni tapasin sihen aikaan suositussa mircissä.
Pakko myöntää, etten kertakaikkiaan ymmärrä ongelmaa, ettei ketään löydy yhtään mistään niin, että pääsisi koskaan edes alkuun. Paitsi jos aloitusrepliikki tosiaan on iskurepliikki tai joku nälväisy. Silloin ei kannata ihmetellä, jos menee metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä miesvihaa. M26
Niin on. Ulkomaalaiset naiset ei puhu samaan sävyyn suomalaisista miehistä foorumeilla.
Miesvihaa kun tässä ketjussa myös pohditaan miten tämän dokumentin miehiä voisi auttaa?
Mun mielestä noi ohjelman incelit ovat juurikin palstanaisten tasoa. Ei muuta kuin yhteystiedot ylen kautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei korjaa.
Ei terapia itsessään parannakaan vaan siinä pitää itse työstää itseään. Kaikki ei tätä tajua, minkä takia lääkärit joutuu arvioimaan potilaan terapian oikeaaikaisuutta yms., jotta tämä on valmis ottamaan avu vastaan. Ei terapeutit mitään Jeesuksia ole.
Juuri tätä tarkoitankin.
Onko "käy suihkussa ja pese hampaat"
in celeille jokin loukkaus?😂 ei stna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta minähän teen tuota kaikkea. Luin laidasta laitaan kaikenlaista kirjallisuutta runoudesta self-helpiin ja scifistä itämaiseen filosofiaan. Olen hyvin tarkka siitä mitä syön ja lisäksi teen HIIT-treeniä 4-5 kertaa viikossa.
Henkistä hyvinvointiani harjoitan päivittäisellä Metta-meditaatiolla.
"Käy suihkussa ja pese hampaat" Ihan oikeasti? Mihin pyritte noilla loukkauksilla?
Eihän nuo ole loukkauksia vaan ihan asiallisia neuvoja. Monellekaan ne ei ole itsestäänselvyys, joten hyvinvoinnin perusteet on hyvä käydä läpi myös.
Minusta tuntuu että sinun ongelmasi on se että olet tavattoman ihastunut uhriutumiseen. Se estää sinua kehittymästä ja voimasta hyvin.
Olet oikeilla jäljillä tuon ihastusasian suhteen. En vain tiedä miten pääsisin siitä eroon; vaikka kuinka yrittäisin pakottaa itseni voimaan hyvin ja hetkellisesti onnistuisinkin, niin negatiiviset tunteet vain jossain kohtaa puskevat pintaan kuin ne kuuluisat sata salamaa kirkkaalta taivaalta.
Suominaiset.
Käykää suihkussa ja peskää hampaanne. Tekisitte meille ison palveluksen, jos huolehtisitte hygieniastanne. :)
Ystävällisin terveisin: kaikki miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei korjaa.
Juuri tätä tarkoitankin.
Niin siis että terapian pitäisi olla taikakeino? Jos terapia ei auta, niin syyllinen löytyy suuremmalla varmuudella potilaasta joka ei ole ymmärtänyt mitä siellä kuuluu tehdä tai on kieltäytynyt asioidensa työstämisestä itse koska se on liian rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi työsarkaa tässä, että alkaisin kouluttamaan inceleitä akan saamisessa. Vierittävät akattomuuden syitä naisten kontolle. Ensiksi rätit pois naamalta, hygienian opastus, parturiin ja vaateostoksille. Sitten psykologinen koulutus mm. käytöstavat ja vuorovaikutustaidot käydään läpi. Sitten testataan käytännössä. Jos ei vieläkään naista kuulu, niin olihan kylilläkin ukkoja, joilla ei ollut vakituista kumppania eikä se ollut mikään inceljuttu.
Tuohon tunnevammaisuuteen tarvittaisiin syvempää psykologiaa kuin käytöstapojen ja vuorovaikutustaitojen opettelua, kun naiset nähdään pilluina, joihin näillä on oikeus. Vaikea nähdä, että tuollainen enää myöhemmällä iällä korjaantuisi, etenkään jos ei itse edes tajua kuvitelmissaan olevan mitään pielessä saati että tekisi työn, jonka niiden muuttaminen vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset.
Käykää suihkussa ja peskää hampaanne. Tekisitte meille ison palveluksen, jos huolehtisitte hygieniastanne. :)
Heti alkoi alapeukutus suominaisilla! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei korjaa.
Juuri tätä tarkoitankin.
Niin siis että terapian pitäisi olla taikakeino? Jos terapia ei auta, niin syyllinen löytyy suuremmalla varmuudella potilaasta joka ei ole ymmärtänyt mitä siellä kuuluu tehdä tai on kieltäytynyt asioidensa työstämisestä itse koska se on liian rankkaa.
Ei vaan sitä että terapiaa mainostetaan jonain taikakeinona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas jaettu vaihtoehtoiset tilastot incel foorumilla. Naisia ja miehiä on suurinpiirtein yhtä paljon ja suurinosa pariutuu edelleen ns. normaalisti. Ainoa uusi ilmiö on se että yksinäiset naiset ovat edelleen suht tyytyväisiä yksin, mutta yksinäisissä miehissä on muodissa äänekäs ulina
Siitä vaan Tilastokeskuksen sivuilta vaan katsomaan asian todellinen fakta 20-40 vuotiaissa.
Komeat miehet ovat nykypäivänä myös tyytyväisempiä kuin koskaan. Treffejä voi sopia liukuhihnalta vaikka paskalla istuessa kotoa.
Monet tavalliset miehet ovat siirtyneet videopeleihin, maksullisiin naisiin ja ulkomaiden tarjontaan.
Alfat pyörittää Tinder haaremia
Jos miehiä onkin enemmän, niin ei se silti tarkoita että 50k miehiä jää ilman naista. Sitä ei varmasti tiedä kukaan. Katsos kun kaikki naiset eivät pariudu miesten kanssa lainkaan ja viihtyvät yksin. Osa miehistä pariutuu keskenään, osa naisista pariutuu keskenään. Osa miehistä ei oikeasti halua naista (näitäkin on, vaikka lienevät vähemmistö). Valtaosa kaikista tuon ikäluokan miehistä ja naisista on varattuna ja suuri osa heistä perheellisiä.
Tinderissä on joku murto-osa kaikista suomalaisista ja siellä miehistä on moninkertainen tarjonta, koska paikka on niin vastenmielinen normaaleille parisuhdetta etsiville naisille. Naisen näkökulmasta Tinderissä voi olla muutama varteenotettava vaihtoehto omalla alueella, ihan niin kuin miehillekin olisi jos he oikeasti tekisivät jotain karsintaa ja yrittäisivät tosissaan löytää itselleen sopivan naisen deittipalveluista. Jos perustat koko elämäsi faktat johonkin Tinder-alfan naisten pyörittämiseen, niin siinäpä on selvä vähemmistö miehiä jotka saa siellä Tinderissä osansa hyvin pienestä osuudesta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi työsarkaa tässä, että alkaisin kouluttamaan inceleitä akan saamisessa. Vierittävät akattomuuden syitä naisten kontolle. Ensiksi rätit pois naamalta, hygienian opastus, parturiin ja vaateostoksille. Sitten psykologinen koulutus mm. käytöstavat ja vuorovaikutustaidot käydään läpi. Sitten testataan käytännössä. Jos ei vieläkään naista kuulu, niin olihan kylilläkin ukkoja, joilla ei ollut vakituista kumppania eikä se ollut mikään inceljuttu.
Tuohon tunnevammaisuuteen tarvittaisiin syvempää psykologiaa kuin käytöstapojen ja vuorovaikutustaitojen opettelua, kun naiset nähdään pilluina, joihin näillä on oikeus. Vaikea nähdä, että tuollainen enää myöhemmällä iällä korjaantuisi, etenkään jos ei itse edes tajua kuvitelmissaan olevan mitään pielessä saati että tekisi työn, jonka niiden muuttaminen vaatii.
Onko Kalle Palanderi muuten inceli?
Kommenttiensa perusteella Kalle menisi incelistä.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset.
Suurimmalla osalla ihmisistä nämä on ihan hallussa. Inceleillä usein muiden elämänhallinnan ongelmien lisäksi unohtuu ne hyvinvoinnin perusasiat, kuten hygienia. Olen kuullut selityksiä että miksi pitäisi pestä hampaan jos on vaan yksin kotona aina. Ja sitten olen joutunut luennoimaan suuhygienian kokonaisvaikutuksesta ihmisen terveyteen, myös mielenterveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu varmaan aika paljon ilmiöstä, että naiset hakeutuvat yliopistoihin ja miehet jäävät matalammille koulutusasteille ja asumaan yksin maaseuduille. Kuilu syntyy jo siis 19-vuotiaana osittain näistä valinnoista: naiset voivat hakea juristiksi, lääkäriksi tai vaikka poliisiksi, ihan mihin haluavat. Tasa-arvo on ollut kyllä jo hyvänaikaa, mutta kuilu yhä olemassa. Miesten pitäisi tehdä ryhtiliike itse, jos haluavat tasokkaan kumppanin: koulutus, sivistys ja hyvä tulotaso. En ainakaan akateemisena naisena ottaisi kuin fiksun miehen, joka kykenee kanssani keskusteluihin ja huolehtii muutenkin itsestään kuntoilemalla jne. Välttämättä ei tarvitse akateeminen olla tietysti.
Tai naiset voisi lopettaa sen pilvilinnojen rakentelun ja tyytyä matalamman tason töihin. Silloin alkaisi ehkä miestenkin seura kelpaamaan.
Miksi tyytyisimme huonompaan kun pystymme saavuttamaan ne pilvilinnat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei korjaa.
Juuri tätä tarkoitankin.
E
Kukaan ei ole mainostanut terapiaa taikakeinona. Sinä olet LUULLUT että taikaa on olemassa. Koska et jaksa nähdä vaivaa minkään eteen. Naisenkin pitäisi ilmestyä eteesi tyhjästä ja korjata elämäsi taialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei korjaa.
Juuri tätä tarkoitankin.
Niin siis että terapian pitäisi olla taikakeino? Jos terapia ei auta, niin syyllinen löytyy suuremmalla varmuudella potilaasta joka ei ole ymmärtänyt mitä siellä kuuluu tehdä tai on kieltäytynyt asioidensa työstämisestä itse koska se on liian
Missä ja milloin olen niin väittänyt, että naisen tulisi näin tehdä?
Miten niin harrastuksiin ei ole varaa? Työttömänähän saa monissa kaupungeissa hyvin halvalla salikorttia ja uimahallilippua sun muuta. Ilmaisiakin kuntoilupaikkoja on olemassa. Ja voithan aina mennä vaikka vapaaehtoistyöhön johonkin, kyllä sekin antaa elämään perspektiiviä. Itsestään huolehtiminen on minusta sitä, että käyttää aikaa ja energiaa oman terveyden ja oman ympäristön parantamiseen. Hygienia on kunnossa, kämppä ei ole kuin pommin jäljiltä, nukut, syöt ja liikut riittävästi jne. Teet asioita, mistä pidät ja mistä saat onnistumisen kokemuksia.
- eri