Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLEn uusi dokumentti inceleistä

Vierailija
29.01.2025 |

https://areena.yle.fi/1-65849621

Mukavan oloisia miehiä, mistä johtuu etteivät naiset kelpuuta heitä parisuhteeseen?

Kommentit (804)

Vierailija
321/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee ongelman siitä, että joku on joskus antanut pakit tai jopa siitä, ettei ole koskaan uskaltanut edes tehdä aloitetta, koska pakkien saaminen on mahdollista, niin hohhoijaa. Miksi kukaan tosiaan olisi sellaisesta typeryksestä kiinnostunut? Inceliyden synnyttää inceliys.

Vierailija
322/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Aina sanotaan että "ota niskasta kiinni ja kehitä itseäsi"

Mutta koskaan ei kerrota että MITEN!

Jos kirjojen lukeminen, harrastaminen ja itsestään huolehtiminen ei toimi tai niitä ei halua edes kokeilla kun se on liian vaivalloista niin terapia voisi olla hyvä apu.

Terapia terapia terapia. Aina tää sama laulu.

Olin 3 vuotta Kelan kustantamassa terapiassa ja omasta pussista ei ole varaa enää maksaa.

Luin myös viime vuonna 43 kirjaa. Ei auttanut. Mitä tarkoitat "itsestään huolehtimisella". Harrastuksiin ei ole varaa kun töihin ei kelpaa muuta kuin lyhyisiin määräaikaisuuksiin.

Mä olen tällä hetkellä työtön ja käyn salilla ja lenkillä. Pitää priorisoida.

t. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Jos kirjojen lukeminen, harrastaminen ja itsestään huolehtiminen ei toimi tai niitä ei halua edes kokeilla kun se on liian vaivalloista niin terapia voisi olla hyvä apu.

Olin 3 vuotta Kelan kustantamassa terapiassa ja omasta pussista ei ole varaa enää maksaa.

Sait Kelalta ilmaisen terapian 3 vuodeksi ja mihin sinä sen oikein tuhlasit!? Terapiahan ei toimi jos sinne ei mene avoimin mielin, valmiina ottamaan apua vastaan. Päätellen tuosta viestistäsi huokuvasta asenteestasi, vaikuttaa että asia on juurikin näin.

Ikään kuin se olisi joku taikakeino joka maagisesti korjaa kaiken.

Ei korjaa.

Vierailija
324/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Terapia ei toimi jos ei itse ole valmis oikeasti kaivelemaan niitä kipeitä asioita ja käsittelemään niitä, työskennellä niiden läpi. Jos halua ei ole olla parempi versio itsestään, niin mikään apu ei auta.

Vierailija
325/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikittelen ajatuksella, että olisin incelin kanssa treffeillä? Missä treffit pidettäisiin, jos mies on vain homehtunut kotona? Mistä me puhuttaisiin, jos mies on vain netissä näpytellyt että ölf, ölf, wää.

Mentäis vaikka kalaan tai retkelle, tarviiko siinä paljoa lörpötellä jos nautittais vaan toistemme seurasta ja luonnosta?  🤗 Ei olis muitakaan häiritsemässä.

Entä jos en tykkää sinusta tai sinä minusta? Noista on vaikea lähteä pois. Kalaan? Veneeseen tuntemattoman miehen kanssa? Aapuaa.. Luontoretkillä viihdyn, mutta naisena pelottaisi mennä metsään ensitreffeille.

Toisistamme nauttiminen kuulostaa s e k si ltä. Sitä ei ekoilla treffeillä ole mun kanssa.

Vierailija
326/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Luin myös viime vuonna 43 kirjaa. Ei auttanut. Mitä tarkoitat "itsestään huolehtimisella". Harrastuksiin ei ole varaa kun töihin ei kelpaa muuta kuin lyhyisiin määräaikaisuuksiin.

Olen työtön nainen ja harrastan liikuntaa. Netistä löytyy ilmaisia kuntoiluvideoita, lenkkeilyyn tarvitsee lähinnä lenkkarit, opiskelen itsenäisesti kieliä, käyn ilmaistapahtumissa, piirrän ja maalaan. Toki se työttömyys rajoittaa harrastamista, mutta se että ei MITÄÄN harrasta niin kertoo jo mielikuvituksen puutteesta. Se lukeminenkin muuten on harrastamista. T. Eri.

Vierailija
327/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Mitä kirjoja luit? Kokeile jotain mitä et tavallisesti lukisi, mikä haastaa ajattelutapojasi.

Itsestään huolehtiminen ei maksa yhtään ylimääräistä ja työttömällä pitäisi riittää aikakin. Tarkastele mitä syöt, käy ulkona liikkumassa mieleisellä tavallasi, tee perushygieniasta rutiini eli käy suihkussa, pese hampaat jne.. Mieti miten voisit lisätä omaa henkistä hyvinvointia, esim. rikkomalla tuon negatiivisten ajatusten pyörän ettei mitään voi tehdä eikä kannata edes yrittää.

Työstä en sanonut sanallakaan mitään.

Vierailija
328/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi työsarkaa tässä, että alkaisin kouluttamaan inceleitä akan saamisessa. Vierittävät akattomuuden syitä naisten kontolle. Ensiksi rätit pois naamalta, hygienian opastus, parturiin ja vaateostoksille. Sitten psykologinen koulutus mm. käytöstavat ja vuorovaikutustaidot käydään läpi. Sitten testataan käytännössä. Jos ei vieläkään naista kuulu, niin olihan kylilläkin ukkoja, joilla ei ollut vakituista kumppania eikä se ollut mikään inceljuttu. 

Vierailija
329/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä määrin vinoutunut sukupuolijakautuma johtuu m a a h a n m u u t t a j i s t a?

Heistä valtaosa on miehiä.

Ma mumiehet eivät vie niitä naisia vaan heillä on tilastollisesti matalammat mahdollisuudet pariutua kuin kantiksilla. Turha heitä siis syyttää jos ei itse osaa.

Vierailija
330/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Sait Kelalta ilmaisen terapian 3 vuodeksi ja mihin sinä sen oikein tuhlasit!? Terapiahan ei toimi jos sinne ei mene avoimin mielin, valmiina ottamaan apua vastaan. Päätellen tuosta viestistäsi huokuvasta asenteestasi, vaikuttaa että asia on juurikin näin.

Ikään kuin se olisi joku taikakeino joka maagisesti korjaa kaiken.

Ei korjaa.

Ei, se nimenomaan ei ole sitä, vaan kovaa työtä. Jos sieltä maagista korjausta odotti, ei ihme, ettei auttanut.

Vierailija
331/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisii lähestytään siten ettei se ole tulkittavissa häirinnäksi?

Ihan kuten lähestytään ihmistä ylipäätään. Hyvä lähtökohta on, että et odota sen enempää suhdetta kuin seksiäkään, vaan ihan vain uutta tuttavuutta. Näistä tuttavuuksista sitten joku voi johtaa ystävyyteen ja joku suhteeseen, siinä missä moni loppuu alkuunsa. Ilman kohtaamisia ja tutustumisia ei voi olla suhdettakaan.

Vierailija
332/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas jaettu vaihtoehtoiset tilastot incel foorumilla. Naisia ja miehiä on suurinpiirtein yhtä paljon ja suurinosa pariutuu edelleen ns. normaalisti. Ainoa uusi ilmiö on se että yksinäiset naiset ovat edelleen suht tyytyväisiä yksin, mutta yksinäisissä miehissä on muodissa äänekäs ulina

Siitä vaan Tilastokeskuksen sivuilta vaan katsomaan asian todellinen fakta 20-40 vuotiaissa.

Komeat miehet ovat nykypäivänä myös tyytyväisempiä kuin koskaan. Treffejä voi sopia liukuhihnalta vaikka paskalla istuessa kotoa.

Monet tavalliset miehet ovat siirtyneet videopeleihin, maksullisiin naisiin ja ulkomaiden tarjontaan.

Alfat pyörittää Tinder haaremia

Vierailija
333/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Mitä kirjoja luit? Kokeile

No mutta minähän teen tuota kaikkea. Luin laidasta laitaan kaikenlaista kirjallisuutta runoudesta self-helpiin ja scifistä itämaiseen filosofiaan. Olen hyvin tarkka siitä mitä syön ja lisäksi teen HIIT-treeniä 4-5 kertaa viikossa.

Henkistä hyvinvointiani harjoitan päivittäisellä Metta-meditaatiolla.

"Käy suihkussa ja pese hampaat" Ihan oikeasti? Mihin pyritte noilla loukkauksilla?

Vierailija
334/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä miesvihaa. M26

Vierailija
335/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisii lähestytään siten ettei se ole tulkittavissa häirinnäksi?

Ihan asiallinen kysymys minusta, jota ei tarvitsisi alapeukuttaa.

Luontevinta kummin päin vaan vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen on nuorena opiskelijabileissä tai jossain tapahtumassa, missä kukakin nyt tykkää käydä.

Aikuisiällä ylipäätään uusiin ihmisiin on tuosta vaan vaikeaa tutustua. Suomalainen kulttuuri ei tässä auta! Ikävästi ravintolat ja pubit on ne paikat, joissa on jokseenkin luvallista mennä juttusille. Ei liian humalassa, se on tärkeää. Sanoo vaikka vaan, että moi, mä oon _____, voinko istua hetkeksi. Sitten juttelet. Joo, se voi olla vaikeaa, mutta oikeasti se on pakko puhua jos meinaa seuraa saada.

Jos tuota dokkarin tekijää vaikka katsoi, niin ilman puhelahjoja.. no, ehkä olisi edelleen siellä yliksellä vaan. 

Vierailija
336/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni sattuu olemaan ohjelmoija robottialalla, siellä aallonharjalla, eikä siellä puhuta mistään tuollaisista. Siellä tehdään kauppakeskuksiin robotteja jotka mittaa asiakkaan kehon ja sen perusteella voi teetättää mittatilauksena istuvia vaatteita.

Tuo mistä sinä puhut on pienet seksileluihin erikoistuneet start up yritykset joilla ei todellisuudessa ole resursseja luoda mitään noin high tech. Siksi yrittävät mainostaa etukäteen suurin lupauksin, investoijien toivossa. Firmat menee nurin yleensä nopeasti. Näin on ollut jo vuosikymmeniä eikä mitään tapahdu. Ihmisillä vaan ei riitä kiinnostus investoida rahaa auton tai jopa ok-talon verran seksileluihin.

Kyseessä on huimasti kasvava ala.

Maailman rikkaimman miehen Elon Muskin uusi robotiikkaprojekti "Tesla Optimus" tekee myös seksirobotin.

Hän itse ilmoitti asiasta Twitterissä. Fanien valtavan painostuksen jälkeen hän julisti: "Totta kai teemme Optimuksesta myös Catgirl-version."

Tulevaisuudessa johtavat tekoälyseksirobottien valmistajat saattavat kohdata yllättävää kilpailua maailman rikkaimman miehen firmalta joka saa asioita aikaiseksi. Saman miehen firma kehittää myös neurolink teknologiaa jolla aivot saadaan kytkettyä virtuaalimaailmoihin. Aijai, mikä tulevaisuus vielä odottaa👌

Voi juku, onneksi elämää on vielä ainakin 50vuotta jäljellä. Kerkeän elää niin kauan että saan täydellisen kauniin robottikumppanin vielä elämääni 🥰

Vierailija
337/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo ja miesviha ovat tehneet nuoret suomalaiset naiset epäkelvoiksi parisuhteeseen.

Me olemme vapaaehtoisesti sinkkuja, mutta jos te naiset saatte jotakun mielihyvää meidän haukkumisesta inceleiksi, niin good for you.

Vierailija
338/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN kehittää itseään??

Terapia ei toimi jos ei itse ole valmis oikeasti kaivelemaan niitä kipeitä asioita ja käsittelemään niitä, työskennellä niiden läpi. Jos halua ei ole olla parempi versio itsestään, niin mikään apu ei auta.

Tämä. Olen itse nyt Kelan psykoterapiassa ja täytyy muistuttaa itseä välillä että en kaunistele mitään kuten tekisin jonkun hyvänpäivän tutun kanssa ja että puhun aina rehellisesti ja analysoiden, jotta oikeasti käsittelen ne asiat, vaikka olisi helpompi vain istua tuppisuuna tai puhua lärpättää itsestäni että se 45min tulee nopeasti täyteen ja pääsen sieltä pois kun sosiaaliset tilanteet ahdistaa. Menisi koko terapia hukkaan.

N32

Vierailija
339/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä miesvihaa. M26

Niin on. Ulkomaalaiset naiset ei puhu samaan sävyyn suomalaisista miehistä foorumeilla.

Vierailija
340/804 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta minähän teen tuota kaikkea. Luin laidasta laitaan kaikenlaista kirjallisuutta runoudesta self-helpiin ja scifistä itämaiseen filosofiaan. Olen hyvin tarkka siitä mitä syön ja lisäksi teen HIIT-treeniä 4-5 kertaa viikossa.

Henkistä hyvinvointiani harjoitan päivittäisellä Metta-meditaatiolla.

"Käy suihkussa ja pese hampaat" Ihan oikeasti? Mihin pyritte noilla loukkauksilla?

Eihän nuo ole loukkauksia vaan ihan asiallisia neuvoja. Monellekaan ne ei ole itsestäänselvyys, joten hyvinvoinnin perusteet on hyvä käydä läpi myös.

Minusta tuntuu että sinun ongelmasi on se että olet tavattoman ihastunut uhriutumiseen. Se estää sinua kehittymästä ja voimasta hyvin.