Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalle Palanderille potkut...

Vierailija
29.01.2025 |

Yleltä. Ajatuksia?

Kommentit (1266)

Vierailija
81/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä yhteisymmärryksessä purettu työ-/yhteistyösopimus. Mua naurattaa että on just tää sama muotoilu, kuinka potkuista ilmoitetaan muille. Itse ollut 25 vuotta isohkossa pörssiyhtiössä töissä ja voin sanoa että siihen mahtuu monenlaista tapahtumaa kun on jouduttu työsuhde irtisanomaan.. Ja aina hyvässä yhteisymmärryksessä😆

Vierailija
82/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotta Harala kertoo olleensa teiniajoista asti hyvin analyyttinen ja tarkka, mitä tulee ehkäisyn käyttöön ja kuukautiskiertoon. E-pillereillä myös aloittanut juoksija kertoo tutkineensa omaa kehoaan ja sen rytmiä.

Joskus pienellä jännitykselläkin painetaan menemään.

Kun minulla on ovulaatio, viikko sen ympärillä on sitten ei. Eli silloin joko kondomi tai, pakko myöntää, keskeytetty yhdyntä, Harala sanoo.

Huntington naurahtaa tästä paljastuksesta ja ironisesti kehuu jälkimmäistä ratkaisumallia.

Ei ole sattunut vahinkoa. Olemme tätä pitkään tehneet. Minulla on luottavainen olo, Harala sanoo.

Perusta oma ketju. Tässä puhutaan Kallen törkypuheista naisia kohtaan, mikä on ihan eri asia kuin naisten omasta sek su aalisuudestaan puhuminen. Eikä noista naisista kumpikaan ole

Ei tullut. Miksi pitää aina tulla jankkaamaan asian vierestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tällainen jeesustelu ja ylireagointi parantaa tätä maailmaa? Kallehan sitäpaitsi nimenomaan alistui puheissaan Kiiralle, aika itseään nöyryyttävällä tavalla. Pelkkä nuhtelu olisi ollut ihan riittävä rangaistus tässä. 

Vierailija
84/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli yksi ennakkoluulo mikä mulla itselläni oli. Et me pystytään tekee jotain vahinkoa sille lapselle nimenomaan yhdynnässä, Maria myöntää.

Väitän, että moni kuulijakin voi samaistua tähän. On sellainen olo, että jotain voi tapahtua. Voi alkaa supistella tai kirjaimellisesti osutaan siihen lapseen. Vaikka sehän on ihan eri paikassa. Jotenkin kun ei ollut tarpeeksi perehtynyt aiheeseen, niin ei ole ymmärtänyt sitä, Maria avaa ajatuksiaan.

Niin, sieltähän ne tulee niin sieltä kun vähän tökkii... Lotta toteaa naureskellen.

Vierailija
85/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kolaus näin ylimieliselle junttimiehelle. Kun ottaa avioeron, menee maine pelkästään siitäkin, ja sitten ne sekstistiset ja ylimieliset puheet- ja menettää työpaikankin. Jotenkin vastenmielinen tyyppi. 

Vierailija
86/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tällainen jeesustelu ja ylireagointi parantaa tätä maailmaa? Kallehan sitäpaitsi nimenomaan alistui puheissaan Kiiralle, aika itseään nöyryyttävällä tavalla. Pelkkä nuhtelu olisi ollut ihan riittävä rangaistus tässä. 

Homostelu ja kakkonen kiinnosti muutenkin eli niitä miehiähän Kalle taitaa olla. Ei vaan uskalla kaapista ulos.

Vierailija
87/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden jälkeen, Maria kuitenkin kokee raskauden vaikuttaneen seksielämään ainoastaan positiivisesti.

Se tuntuu hullulta. Jos minulle olisi joskus sanottu että on vähintään saman verran seksiä mitä aikaisemmin, minä olisin ollut, että ei varmasti. Mutta kyllä! Maria hämmästelee.

Vierailija
88/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotta Harala kertoo olleensa teiniajoista asti hyvin analyyttinen ja tarkka, mitä tulee ehkäisyn käyttöön ja kuukautiskiertoon. E-pillereillä myös aloittanut juoksija kertoo tutkineensa omaa kehoaan ja sen rytmiä.

Kun minulla on ovulaatio, viikko sen ympärillä on sitten ei. Eli silloin joko kondomi tai, pakko myöntää, keskeytetty yhdyntä, Harala sanoo.

Huntington naurahtaa tästä paljastuksesta ja ironisesti kehuu jälkimmäistä ratkaisumallia.

Ei ole sattunut vahinkoa. Olemme tätä pitkään tehneet. Minulla on luottavainen olo, Harala sanoo.

Perusta oma ketju. Tässä puhutaan Kallen törkypuheista naisia kohtaan, mikä on ihan eri asia kuin naisten omasta sek su aalisuudestaan puhuminen. Eikä noista naisista kumpikaan ole ylellä kommentaattorina.

Kertovatko nuo naiset nimellä kuka joutui keskeyttämään yhdynnän? Ja ketkä olisivat pantavia miehiä? Jos Kalle olisi puhunut ihan vaan omista haluistaan ilman kenenkään nimeä ja alatyylistä kommenttia, niin mikäs siinä. Mutta miksi piti nimetä henkilö ja nyt myöhemmin kommentoida muiden ulkonäköä. 

Vierailija
89/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi Valavuoren ulosottorekisteri on karua luettavaa

5.7.2024

Aleksi Valavuoren viisisivuisesta ulosottorekisteristä paljastuu, että yksikään merkintä ei ole enää vireillä. 

Aleksi on todettu varattomaksi kaikkien 21 merkinnän kohdalla, ja niistä muodostuu 1,24 miljoonan euron velkasumma. 

Kummasti on varaa silti golffailla ja elellä mukavasti Espanjan auringon alla.

Vierailija
90/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on hyeenoja, pitää saada rankaista ja antaa potkuja, eikö julkinen anteeksipyyntö olisi riittänyt? Ennen vanhaan olisi. 

Vierailija
91/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset on hyeenoja, pitää saada rankaista ja antaa potkuja, eikö julkinen anteeksipyyntö olisi riittänyt? Ennen vanhaan olisi. 

Kannattaisi miettiä mitä puhuu.

Vierailija
92/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka menestynyt huippu-urheilussa, mutta ei omaa mitään koulutusta, sivistystä, eikä käytöstapoja niin henkilö on silloin yksinkertaisesti juntti.

Kaikki nuo kolme, Palander, Perälä ja Valavuori ovat ääliömäisen juntteja.

Kuten myös ovat tai olivat Nykänen, Myllylä, E.Gustafsson, Selänne jne.

Ei se menestys kisoissa missään tapauksessa takaa, että henkilö on fiksu, sivistynyt ja arvostettava.

Vierailija
93/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusta oma ketju. Tässä puhutaan Kallen törkypuheista naisia kohtaan, mikä on ihan eri asia kuin naisten omasta sek su aalisuudestaan puhuminen. Eikä noista naisista kumpikaan ole ylellä kommentaattorina.

Täällä puhutaan mistä huvittaa, kunnes ylläpito poistaa.

Vierailija
94/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Kallesta etenkin tv:n paneeliohjelmissa. On ollut hauska ja nokkela niissä. Liekö nyt avioerotilanne vaikuttanut mielentilaan, että revitteli tuolla tavalla. 

Vierailija
95/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään wokea eikä kommunismia. Moottoriturpa ei miettinyt mitä puhuu ja puhui nimeltä parista muusta alatyylisesti. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa kuten sanonta kuuluu.

Vierailija
96/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa,

kai opit Kalle nyt,

kun kaiken itse pilaa,

on turha olla pettynyt...

Vierailija
97/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi Valavuoren ulosottorekisteri on karua luettavaa

5.7.2024

Aleksi Valavuoren viisisivuisesta ulosottorekisteristä paljastuu, että yksikään merkintä ei ole enää vireillä. 

Aleksi on todettu varattomaksi kaikkien 21 merkinnän kohdalla, ja niistä muodostuu 1,24 miljoonan euron velkasumma. 

Kummasti on varaa silti golffailla ja elellä mukavasti Espanjan auringon alla.

Toisten rahoilla.

Vierailija
98/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homostelu ja kakkonen kiinnosti muutenkin eli niitä miehiähän Kalle taitaa olla. Ei vaan uskalla kaapista ulos.

Se olisi ihanaa ja Yle tarjoaisi Kallelle pikavauhtia alppihiihtokommentaattorin paikkaa...

Vierailija
99/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka menestynyt huippu-urheilussa, mutta ei omaa mitään koulutusta, sivistystä, eikä käytöstapoja niin henkilö on silloin yksinkertaisesti juntti.

Kaikki nuo kolme, Palander, Perälä ja Valavuori ovat ääliömäisen juntteja.

Kuten myös ovat tai olivat Nykänen, Myllylä, E.Gustafsson, Selänne jne.

Ei se menestys kisoissa missään tapauksessa takaa, että henkilö on fiksu, sivistynyt ja arvostettava.

Se että on juntti ei pitäisi olla potkujen syy, varsinkin kun on hoitanut työnsä mallikkaasti. 

Vierailija
100/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis ettei kaksmielinen ja hurtti huumori aina pahasta oo! Mua ei kiinnosta yhtään tää nykyaika, enkä sitä elä vaikka tulis potkut.