Kalle Palanderille potkut...
Kommentit (1266)
Jotkut peräkammarin pojatko vai amisjonnet tuota noiden ohjelmaa seuraavat? Juttujen taso ainakin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten ihmettelen sitä, miten noilla kolmella on varaa arvostella ylipäätään kenenkään ulkonäköä?
Kolme keski-ikäistä, kaljua, rumaa elähtänyttä ukkoa, jotka kuvittelevat olevansa jotain hyviä saaliita?
Kaikilla raha-asiatkin päin peetä. Kenelläkään ei koulutusta, ei sivistystä.
Ja ovat kaiken kaikkiaan yksinkertaisesti rumia.
Sinulla näköjään on ainakin varaa arvostella toisten ulkonäköä.
Jep. Minulla on siihen varaa.
En ole missään julkisessa "roolissa" jossa lauon typeriä ja loukkaavia kommentteja toisista ihmisistä, kuin 3 yllä mainittua rumaa ja vastenmielistä tyyppiä, jotka kuvittelevat olevansa "lahja suomalaisille, ja vähän virolaisillekin".
Kun on tavallinen duunari, niin on varaa arvostella toisten ulkonäköä ja ominai
Miten se on loukkaavaa jos sanoo että Kiira sais panna häntä strapilla perseeseen?
Pidän hieman outona, että jos mies kertoo että antautuisi jollekkin naiselle niin siitä tulee potkut ja skandaali. Jos nainen kertoo saman niin kukaan ei edes noteeraa asiaa koska se on ihan normaalia.
Tälläiset kaksinaismoralismin kukkaset ärsyttää. Ei paljon tasa-arvosta tai terveestä järjestä ole tietoa. Jos sanon että jessica alba saisi tehdä petissä minulle palttiarallaa mitä vaan niin kuuluuko minunkin saada potkut seksuaalissävytteisestä kommentista?
En minä ainakaan haluaisi tulla mainituksi Palanderin seksifantasian yhteydessä ja kohteena. Oksettaa jo ajatuskin.
Kaikki mihin valavuori koskee muuttuu paskaksi.
Aleksi Valavuori tuomittiin vuoden ja yhden kuukauden ehdolliseen vankeuteen törkeistä talousrikoksista.
Hän sai myös 40 tuntia yhdyskuntapalvelua ja liiketoimintakiellon joulukuuhun 2027 saakka.
Valavuori tunnusti syyllisyytensä Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa marraskuun lopussa.
Rikokset liittyvät Birdboy Oy:n kirjanpidon laiminlyöntiin ja verojen välttämiseen vuosina 2017-2021.
Täysin oikea ratkaisu. Jos haluat olla vakavasti otettava asiantuntija-kommentaattori niin tuollaiset kommentoinnit jätetään pois. Puhukoon kavereille noin mutta ei ne kuulu radioon/televisioon.
Outo, piiloagressiivinen juontajakaksikko-hermostuttavaa kuunneltavaa.., turhaa naisvihaa ja lapsellisuutta .ehkä H-miehiä molemmat..
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei talous Suomessa nouse, woke kommareita täynnä koko maa. Typerät kana-aivot täälläkin kiekumassa.
Elonin prinssinakki kohtaa Trumpin ruskean donitsin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hieman outona, että jos mies kertoo että antautuisi jollekkin naiselle niin siitä tulee potkut ja skandaali. Jos nainen kertoo saman niin kukaan ei edes noteeraa asiaa koska se on ihan normaalia.
Tälläiset kaksinaismoralismin kukkaset ärsyttää. Ei paljon tasa-arvosta tai terveestä järjestä ole tietoa. Jos sanon että jessica alba saisi tehdä petissä minulle palttiarallaa mitä vaan niin kuuluuko minunkin saada potkut seksuaalissävytteisestä kommentista?
Noiden kolmen (V+P+P) jutut ihan ala-arvoisoa ja kaikista voisi sanoa että kun suunsa avaavat niin samalla tyhmyytensä paljastavat ja sen mitä sisimmässä liikkuu.
Tämä oli mielestäni oikea päätös YLE:ltä. Ei niinkään yksittäisten kommenttien takia, vaan siksi ettei "pojat on poikia" -asenne auta poikia mitenkään.
Teini-ikäisten opettajana kohtaan päivittäin ne ongelmat, jota "pojat nyt on poikia" -ajattelu aiheuttaa pojille. Kysymys ei liity pelkästään siihen mitä sanotaan vaikkapa naisista, joka on vain pieni näkyvä osa paljon isommasta ilmiöstä. Isompi ilmiö liittyy aikuisuuteen kasvamiseen ja sen tukemiseen. Jokainen aikuinen ja yleisesti yhteiskunta, joka suhtautuu tiettyihin ilmiöihin "pojat on poikia" -hymähdyksellä, pettää samalla hetkellä ne tilanteessa olleet pojat eväten heiltä mahdollisuuden kasvuun ja kehitykseen aikuisen ohjauksessa. Ja sillä on ihan helvetisti seurauksia, minkä näemme jo siinä että meillä jatkuvasti joudutaan keskustelemaan poikien syrjäytymisestä.
YLE ei tässä tietenkäön ollut suoraan kasvattamassa poikia, mutta teki oman osanss siinä mitem ilmiöön suhtaudutaan.
M47
Urheilustudion kisa Kaisaa ja Jannea vastaan loppuu sit kans, se oli kivaa seurattavaa 512
Aleksi Valavuoren ulosottorekisteri on karua luettavaa
5.7.2024
Aleksi Valavuoren viisisivuisesta ulosottorekisteristä paljastuu, että yksikään merkintä ei ole enää vireillä.
Aleksi on todettu varattomaksi kaikkien 21 merkinnän kohdalla, ja niistä muodostuu 1,24 miljoonan euron velkasumma.
Vierailija kirjoitti:
Lotta Harala kertoo olleensa teiniajoista asti hyvin analyyttinen ja tarkka, mitä tulee ehkäisyn käyttöön ja kuukautiskiertoon. E-pillereillä myös aloittanut juoksija kertoo tutkineensa omaa kehoaan ja sen rytmiä.
Joskus pienellä jännitykselläkin painetaan menemään.
Kun minulla on ovulaatio, viikko sen ympärillä on sitten ei. Eli silloin joko kondomi tai, pakko myöntää, keskeytetty yhdyntä, Harala sanoo.
Huntington naurahtaa tästä paljastuksesta ja ironisesti kehuu jälkimmäistä ratkaisumallia.
Ei ole sattunut vahinkoa. Olemme tätä pitkään tehneet. Minulla on luottavainen olo, Harala sanoo.
Perusta oma ketju. Tässä puhutaan Kallen törkypuheista naisia kohtaan, mikä on ihan eri asia kuin naisten omasta sek su aalisuudestaan puhuminen. Eikä noista naisista kumpikaan ole ylellä kommentaattorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta Harala kertoo olleensa teiniajoista asti hyvin analyyttinen ja tarkka, mitä tulee ehkäisyn käyttöön ja kuukautiskiertoon. E-pillereillä myös aloittanut juoksija kertoo tutkineensa omaa kehoaan ja sen rytmiä.
Joskus pienellä jännitykselläkin painetaan menemään.
Kun minulla on ovulaatio, viikko sen ympärillä on sitten ei. Eli silloin joko kondomi tai, pakko myöntää, keskeytetty yhdyntä, Harala sanoo.
Huntington naurahtaa tästä paljastuksesta ja ironisesti kehuu jälkimmäistä ratkaisumallia.
Ei ole sattunut vahinkoa. Olemme tätä pitkään tehneet. Minulla on luottavainen olo, Harala sanoo.
Perusta oma ketju. Tässä puhutaan Kallen törkypuheista naisia kohtaan, mikä on ihan eri asia kuin naisten omasta sek su aalisuudestaan puhuminen. Eikä noista naisista kumpikaan ole ylellä kommentaattorina.
Tuliko peppu kipu?
Valavuori etsii tolloja haastateltavia jotta mahdollisimman paljon huomiota julkisuudesta. Ei ole väliä vaikka haastateltava saisi potkut.