Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markettishampoo sähköiselle tukalle

Vierailija
28.01.2025 |

Myydäänkö marketeissa shampoota ja/tai hoitoainetta, joka pystyy taltuttamaan järjettömän sähköisen talvitukkani? Jos en saa täältäkään pätevää vastausta, täytynee vetää ensi syksynä puliksi koko pää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän schwarzkopfin gliss -hoitosuihketta, se auttaa jo paljon sähköisiin hiuksiin.

Vierailija
22/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Redkeniä mutta se loppui enkä raskinut nyt ostaa niin kallista niin otin testiin Elvital Hyaluron Plump Shampoon ja hoitoaineen ja ei ole ollut pahemmin ongelmia sähköisyyden kanssa. 

Mulla taas toi Elvital Hyaluron Plump Shampoo ja hoitoaine poistavat sähköisyyden päiväksi pariksi, mutta kas kummaa, sen jälkeen hoitoaineen teho lakkaa... 

Mun mielestä, jos hoitoaineen sanotaan taltuttavan sähköisyyden, niin sen pitäisi sitten olla koko pesuvälin kestävä. Mulla ei ole tarvetta pestä hiuksia kahden päivän välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minä ainakaan mitään hiuksiin laitettavaa ainetta löytänyt, jolla poistaisi hiusten sähköisyyden

Sähköisyyden saa pois vaatteesta sivelemällä sitä metallilusikalla. Samalla tavalla talttuu sähköinen tukkakin. Ihanteellisissa olisi löytää metallinen kampa, jolla kammata sähköistä tukkaa.

Erisanin kosteuttavalla hoitoaineella pesu voi auttaa. Oma tukkani on karhea ja luonnonkihara, jonka pesen todella harvoin shampoolla. Sen jälkeen kun löysin Erisanin kosteuttavan hoitoaineen, on elämä ollut helpompaa. Minulla päänahka on yhtä lailla kuiva ja kutiseva jos sitä pesee liian usein shampoolla. Minulla oma hiki saa päänahan kutisemaan ja ärtymään helposti. Siksi hoitoaineella pesu on hyvä vaihtoehto. 

Liian kuivaksi peseminen saa kyllä hiukset joka suuntaan leijailevaksi pörröksi. Luonnonkihara on sellainen, että se näyttää hamppuiselta kun sitä kampaa ja harjaa. 

Vierailija
24/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan jotain hoitoainetta.

Vierailija
25/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli, sulfaatiton xz hoitoaine, banana hair food hoitoaine ja hiusmaski. Lopuksi xz mustikka jätettävä hoitosuihke. On pysynyt kutrien sähköisyys jotenkin kurissa.

Vierailija
26/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle XZ-hoitoaine on ihan must. Niitä on monenlaisia siinä hyllyssä, lue vielä kyljestä, mitä sanotaan. Pesun jälkeen pyyhekuivassa tukassa pidän ainetta mahdollisimman kauan, vähintään joitakin minuutteja, ja huuhtelen sitten pois.  Poistaa kyllä sähköisyyden, kuten tekstissä luvataan. Lisäksi tarvitsen vielä muitakin aineita sitten, esim. vaahtoa. 

Vierailija
27/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta Olaplex shamppoo, ei  jää sähköiseksi, tai vielä saman sarjan  hoitoainekin. Toki halvempikin hoitoaine kelpaa

Myydäänkö tätä marketissa?

Prismassa voi olla ja kerran ainakin ostin Honkkarista (Rusta) Moni kampaaja myy, halvemmalla voi netistä tilata 

Vierailija
28/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minä ainakaan mitään hiuksiin laitettavaa ainetta löytänyt, jolla poistaisi hiusten sähköisyyden

Sähköisyyden saa pois vaatteesta sivelemällä sitä metallilusikalla. Samalla tavalla talttuu sähköinen tukkakin. Ihanteellisissa olisi löytää metallinen kampa, jolla kammata sähköistä tukkaa.

Erisanin kosteuttavalla hoitoaineella pesu voi auttaa. Oma tukkani on karhea ja luonnonkihara, jonka pesen todella harvoin shampoolla. Sen jälkeen kun löysin Erisanin kosteuttavan hoitoaineen, on elämä ollut helpompaa. Minulla päänahka on yhtä lailla kuiva ja kutiseva jos sitä pesee liian usein shampoolla. Minulla oma hiki saa päänahan kutisemaan ja ärtymään helposti. Siksi hoitoaineella pesu on hyvä vaihtoehto. 

Liian kuivaksi peseminen saa kyllä hiukset joka suuntaan leijailevaksi pörröksi. Luonnonkihara on sellainen, että se näyttää hamppuise

Pitäisiköhän testata kissan kampaa, jos toimisi. 🤔

Vierailija
29/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta Olaplex shamppoo, ei  jää sähköiseksi, tai vielä saman sarjan  hoitoainekin. Toki halvempikin hoitoaine kelpaa

Myydäänkö tätä marketissa?

Prismassa voi olla ja kerran ainakin ostin Honkkarista (Rusta) Moni kampaaja myy, halvemmalla voi netistä tilata 

On hinn akasta, mutta sitä tarvitsee laittaa todella vähän 

Vierailija
30/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hiustenkuivaaja jossa on sellainen negatiivisia ioneja tuottava pinnoite. Ja jos rahaa jää, ilma kostutin. 

Tämä. Mulla ei ole oikeastaan koskaan sähköiset hiukset, paitsi silloin kun en jaksa kuivata föönillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi