Mitä mieltä nimestä Kaapo?
Vanha isoisoisäni nimi, jota harkitsemme uusiokäyttöön.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:00"]Kyllä lapselle sitten koulussa huudellaan, että Kaaopo, tule kaapista ulos.
[/quote]
Mutta kyllähän tuolla perusteella kaikista nimistä voi vääntää jonkin kiusaamisen aiheen.
Tuossa tapauksessa Annaa kiusattaisiin antamisesta, Aavaa terveydenhuollosta, Siniä siivousvälineistä, Violaa ja Auraa juustosta, Pirkkaa tuotesarjasta, Jannea hammaslääkäreistä jne.
Kaikista nimistä voi keksiä jotakin haukuttavaa.
[/quote]
Kaapo,pellavapäinen, ei kuitenkaan aivan kuten muut,vammainen.
Mieleen tulee jostain syystä aina Mikki Hiiren perivihollinen, Mustakaapu.
-musta hirvee nimi. Laahaava, kova, kaapumainen,, ei mitään ryhtiä. muotinimi.
Oon nelivuotias pippelinpuolikas
mässytän keksiä harrastan seksiä
Kaapo
Oon nelivuotias pippelinpuolikas sain nimen vammaisen, Kaapo. Syön sata keksiä, harrastan seksiä Kaapo!
Tulee mieleen 100 v. sitten eläneet vähäjärkiset renkipojat.
En tiedä miksi, mutta minusta se kuulostaa linnun nimeltä. Kaapo Varis, Kaapo papukaija, Kaapo harakka...
Kuka pässi näitä ikivanhoja ketjuja nostelee?
Tulee mieleen Kaapo Varis, tuon nimisellä lääkärillä olen käynyt. Eli ihan on aikuisen miehen nimi.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:00"]Kyllä lapselle sitten koulussa huudellaan, että Kaaopo, tule kaapista ulos.
[/quote]
Mutta kyllähän tuolla perusteella kaikista nimistä voi vääntää jonkin kiusaamisen aiheen.
Tuossa tapauksessa Annaa kiusattaisiin antamisesta, Aavaa terveydenhuollosta, Siniä siivousvälineistä, Violaa ja Auraa juustosta, Pirkkaa tuotesarjasta, Jannea hammaslääkäreistä jne.
Kaikista nimistä voi keksiä jotakin haukuttavaa.