Mitä mieltä? 40v juhlien kutsussa lukee että lahjan sijasta laitettaisiin tilille rahaa matkaa varten? 10 euroa.
Kommentit (22)
Jos on joku summa, niin vaikuttaa siltä, että juhliin on pääsymaksu. Ja jotkut eivät muutenkaan tykkää rahan pyytämisestä.
Ja toisaalta, kuka oikeasti tykkää niistä turhista ja osin mauttomistakin lahjoista, joita yleensä annetaan.
Jos joku viitsii koota vaikka leikekirjan sankarin elämänvaiheista, niin se on vähän erijuttu, eli oikeasti hieno lahja, mutta näitä jaksavaisia taitaa olla vähemmistö.
Minä itse en tykkää juosta kaupoissa miettimässä jotain järjellistä lahjaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea ja jonka makua en muutenkaan tunne niin tarkkaan, että olen tyytyväinen kun pääsen helpolla ja voin vain kotoa näpytellä tilisiirron.
Kannattaa tehdä miten itse ajattelee olevan parasta. Kaikkia ei voi koskaan miellyttä ja jos kumartaa johonkin suuntaan, niin pyllistää toiseen. Eli miettii ketä halauaa miellyttää ja kenelle pyllistää ja se siitä.
Sitä summan laittoa ajattelimme siksi ettei kukaan tosiaan ajattelisi että haluamme vain mahdollisimman paljon rahaa.
t. ap