Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun on vaikea uskoa, että syrjähyppysuhde johtaisi kestävään suhteeseen

Vierailija
03.03.2007 |

On varmasti niitäkin, jotka ovat löytäneet todellisen rakkautensa ollessaan jo varattuja, mutta uskon, että suurin osa syrjähyppy" rakastumisista" on harhaa, joka ei tule kestämään.

Syrjähyppysuhteessa elää " salattua elämää" , joka on jotain muuta kuin tavallinen elämä. Se on jännittävää, kiihottavaa, erilaista, erikoista. Mutta kun salaisuus tulee julkiseksi, iskee arki päin naamaa. Salarakas paljastuu samanlaiseksi tavikseksi kuin se tylsä puolisokin, senkin hiukset rasvoittuu ja henki haisee aamulla, sekin piereksii, jättää likaisia sukkia lattialle, ei korjaa kahvikuppiaan astianpesukoneeseen, lihoo, saa finnejä, käyttäytyy rasittavasti ja on välillä hiton tyhmä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut jännityksestä vaan siitä että löysin ihmisen jota rakastin enemmän kuin elämää. Ja kyllä,mies piereskelee ja on välillä ärsyttävä mutta minulle se ainoa oikea. Enkä elänyt kauan sivusuhdetta,mietin vain pari viikkoa miten kertoisin miehelle että nyt on eron paikka.

Vierailija
2/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vielä seurustelee " edellisen" kanssa kun yllättäen rakastuu ja aloittaa uuden suhteen ja entinen jää menneisyyteen. Ei se aina mene siististi niin, että elellään yksin pitkään ennen uuden rakkauden löytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa meidän kohdalla.

Vierailija
4/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen! Ihminen ei voi tunteilleen mitään!

Vierailija
5/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpahan vaan ollut pari kertaa elämäni aikana ihastunut, rakastunut muka tai jotain sellaista, vieraaseen. On tuntunut niin erilaiselta ja paljon paremmalta kuin omani, mutta jossain vaiheessa olen tajunnut, että hyi yök, mitä tyyppejä ne olivatkaan.

Vierailija
6/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta yhdessä ja 100 tulossa..

Vierailija
7/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei heti nappaa.

Vierailija
8/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

11 vuotta yhdessä ja 100 tulossa..

Vierailija
9/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vihjaisinkin tällä palstalla, tai tuolla vauva puolella salarakkaani puolisolle mut ei tainnu tajuta..

Vierailija
10/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku pettää puolisoitaan vuosikaudet seksin takia kuin se että oikeasti rakastuu ja haluaa elää vain sen yhden kanssa.