Jaan tämän nyt teille, testeissäni ei löytynyt syöpää vaan näytteet oli puhtaat
Olin jo varautunut syöpään ja leikkaukseen ja hoitoihin. Ei tarvikaan. Ei mitään vakavaa. Hyvää uutta viikkoa teille kaikille!
Kommentit (15)
Onneks olkoon.
Mä joudun odottamaan vielä 2 vkoa.
Hyvä juttu. Hyvää viikkoa myös sinulle.
Hienoa. Saatan kuvitella helpotuksesi.
MTT
Saispa syövän, ei tarttis mennä töihin enää..
Hienoa! Kaikkea hyvää sinulle, ap.
Se on valtava helpotus. Minä sain normaalissa seulassa vastaukseksi epämääräisen löydöksen, ja käskettiin odottaa vuosi uusintanäytteeseen. Vuodessa kuulemma selviää, kehittyykö kudos syöväksi vai oliko se harhalöydös. Oli siinä vuoden ajan melkoinen löysässä hirressä -olo, mutta vuoden päästä tuli taas aivan normaali näyte.
Sain saman tuloksen viime vuonna. Tässä kuussa kävin uusissa tutkimuksissa ja olivat positiiviset
Minä, minä, minä ja minun terveyteni. Ajattelisit vähän niitä 10 000 lasta, jotka tänäänkin kuolevat ravinnon puutteeseen.
Ihania uutisia ap. Itselläni on hoidot kesken, mutta kyllä täältä vielä noustaan, hitaasti, mutta usko parantumiseen on kova.
Tuolle, joka toivoo saavansa syövän, ettei tarvitse mennä töihin, kerron vain, että työnteko on ollut itselleni enemmänkin lääke. Onneksi on joustava työnantaja, ja saan tehdä vajaata työaikaa hoitojen ja voinnin mukaan.
Jaa