Syökö joku aikuinenkin ihminen irtokarkkeja?
Kommentit (60)
Ei varmasti ollut normaalia esim. 70-luvulla, että aikuinen syö karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö.
t. Aikuiset 65+
Varhaiskeski-ikäiset näyttävät olevan suurin asiakaskunta noitten laarien ympärillä. Tuota nuoremmat naiset parveilevat siiderihyllyjen ympärillä. Harvemmin noilla karkkilaareilla eläkeikäiset ovat muuten kuin lastenlasten kanssa. Suosittelen sulle optikkoreissua, jotta alat näkemään kunnolla.
Joo ja miehet parveilee kalja ja makkarahyllyjen ympärillä.
Olen itsekin ihmetellyt aikuisia jotka syövät karkkia tai juovat jotain sokerilitkuja, limsoja jne. Jotenkin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Syön irtokarkkeja pelkästään Roobertin herkusta, muut irtokarkit eivät minulle kelpaa.
Kannattaa tosiaan maksaa samoista karkeista moninkertainen hinta!
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ollut normaalia esim. 70-luvulla, että aikuinen syö karkkeja.
Niinpä! Mitähän on tapahtunut että aikuiset ovat taantuneet niin paljon?
Meille viisikymppisille oli nuoruudessa lohtua käydä videovuokraamossa valitsemassa illaksi leffa ja kauhoa pussillinen irtokarkkeja mukaan samasta paikasta. Lämpimien nuoruusmuistojen tuoja, joka voi jäädä tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Meille viisikymppisille oli nuoruudessa lohtua käydä videovuokraamossa valitsemassa illaksi leffa ja kauhoa pussillinen irtokarkkeja mukaan samasta paikasta. Lämpimien nuoruusmuistojen tuoja, joka voi jäädä tavaksi.
Olen samaa ikäluokkaa, eikä minun nuoruudessa haettu videota vuokraamosta, ellei ollut sairaana tai jalka paketissa tms. Elokuviin ostettiin ehkä popcornit, mutta ei karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pohjoismaissa ja Yhdysvalloissa ainakin on ihan normaalia, että aikuinen syö karkkia. Etelä-Euroopassa aikuiset eivät popsi karkkia, ei ainakaan kilotolkulla kuten täällä.
Eivät juu. Mutta he syövät valtavasti sokeria leivonnaisten muodossa.
Makeat herkut kuuluvat joka aterialle, aamupalasta alkaen. Eipä enää ihmetytä etelä-euroopan lihavuusluvut!
Karkkeihin pitäis saada joku K18 rajoitus, eli yli-ikäiset ei saisi ostaa.
Lapsille myytäisiin klo 09-18 välillä 100 grammaa kerrallaan.
Limsalle kanssa rajoituksia. Sallittaisiin vain pienet pullot ja monipakkaukset pois myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa ikäluokkaa, eikä minun nuoruudessa haettu videota vuokraamosta, ellei ollut sairaana tai jalka paketissa tms. Elokuviin ostettiin ehkä popcornit, mutta ei karkkia.
Myönnät sentään, että 90-luvulla oli vuokraamoja. Terveisiä Tampereelta.
ööööööööööööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhh
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ihmetellyt aikuisia jotka syövät karkkia tai juovat jotain sokerilitkuja, limsoja jne. Jotenkin outoa.
Hyvin tyypillistä alimmissa sosiaaliluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa jos aikuinen syö karkkia. Tällainen ihminen varmaan tilaa ravintolassakin nauravat nakit.
En, vaan lehtipihvin colalla.
Tekeekö joku aikuinen tällaisiakin aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä iso otanta sulla on, kun niin hyvin tiedät asian? Ilmeisesti kuulut itse tuohon luokkaan. Itse olen huomannut, että kaupoissa, joissa käyn, karkkilaareillla vierailevat myös paikkakunnan suurituloisimmatkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Juoko joku aikuinen alkoholia?
Ei juo, se on yläkoiluikäisten teinien yksinoikeus. Amiksessa ja lukiossa siirrytään sitten huimausaineisiin.
Syön irtokarkkeja, kun vien auton pesulaan. Vieressä on supermarketti hyvillä irtokarkkivalikoimillla. Mikä mukavampaa kuin popsia irtokarkkeja ja kuunella lempimusiikkia autossa samalla, kun jonottaa autopesulaan ja on siellä. Pesetän auton 1-2 kertaa kuukaudessa.
En ole alempaa sosiaaliluokkaa, kuten joku tässä ketjussa ehdotti, vaan akateminen toimitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä iso otanta sulla on, kun niin hyvin tiedät asian? Ilmeisesti kuulut itse tuohon luokkaan. Itse olen huomannut, että kaupoissa, joissa käyn, karkkilaareillla vierailevat myös paikkakunnan suurituloisimmatkin ihmiset.
Hammaslääkärinä otanta on kohtalaisen suuri, ja otanta kasvaa koko ajan.
Joskus ostan karkkikäytävän jokaisesta laarista yhden karkin. Vaihtelu virkistää vanhustakin!