Syökö joku aikuinenkin ihminen irtokarkkeja?
Kommentit (60)
Vaikeampi niitä on syödä jos ne on sulanut toisiinsa kiinni. Työkaveri toi töihin karkkipussin ja kaato kulhoon,ne oli kaikki irtonaisia toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pohjoismaissa ja Yhdysvalloissa ainakin on ihan normaalia, että aikuinen syö karkkia. Etelä-Euroopassa aikuiset eivät popsi karkkia, ei ainakaan kilotolkulla kuten täällä.
Ne onkin siellä Etelä-Euroopassa aina olleet vähän omituisia. Pari kiloa kävin Cittarista hakemassa viikonloppuna, kun olivat tarjouksessa. Toinen pussi on vielä kesken
Näissä ketjuissa vedotaan aina siihen, että ulkomailla aikuiset eivät syö karkkia. Ehkä niin, mutta vetävät makeita leivonnaisia, joissa on sokeria niin, että niiden ajatteleminenkin sattuu hampaisiin.
Itse ostan irtokarkkeja, koska niitä saa juuri sen määrän kuin haluaa ja voi tehdä sellaisen sekoituksen kuin tekee mieli. Ja kilohinta on halvempi kuin valmispusseissa, joissa yleensä on aina muutama sellainen maku, joista en tykkää.
Siinäpä sinulle taas yksi miettimisen aihe lisää entisten lisäksi!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki karkit ole lapsille?
Mistä tällainen käsitys on syntynyt?
Puhuuko joku aikuinen ihminen tuolla tavalla, "ööööh, ääähhh"?
Irtosuklaat on paljon halvempia kuin levy. Joten syön.
Ööö minä en niihin bakteeripesiin koske hyi.
Syön silloin tällöin kun käyn leffassa, ehkä 3-4 kertaa vuodessa.
Minä.syön ja mulle se on yks hailee mitä miltä sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki karkit ole lapsille?
Mistä tällainen käsitys on syntynyt?
Varmaan sieltä missä sanotaan että aikuiset eivät juo maitoa, limsaa, mehua, kaakaota eivätkä syö esim ranskiksia. Joillakin on tarve jaotella ja määritellä.
Öööö....kyselen vaan ihan sen takii ku ite tässä vetelen kilon karkkisäkkiä naamaariin. ap
Siis mitä ihmettä? Ihmetteleekö joku muiden syömisiä? Saa aika v.ajakki olla jos päätään vaivaa sillä mitä muut syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pohjoismaissa ja Yhdysvalloissa ainakin on ihan normaalia, että aikuinen syö karkkia. Etelä-Euroopassa aikuiset eivät popsi karkkia, ei ainakaan kilotolkulla kuten täällä.
Eivät juu. Mutta he syövät valtavasti sokeria leivonnaisten muodossa.
Makeat herkut kuuluvat joka aterialle, aamupalasta alkaen. Eipä enää ihmetytä etelä-euroopan lihavuusluvut!
Suomi on lihavuudeltaan Euroopan kärkeä.
https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Over…
Vierailija kirjoitti:
Ööö minä en niihin bakteeripesiin koske hyi.
Tällä kertaa ei keskusteltu ujouden voittamisesta deiteillä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Syön irtokarkkeja, kun vien auton pesulaan. Vieressä on supermarketti hyvillä irtokarkkivalikoimillla. Mikä mukavampaa kuin popsia irtokarkkeja ja kuunella lempimusiikkia autossa samalla, kun jonottaa autopesulaan ja on siellä. Pesetän auton 1-2 kertaa kuukaudessa.
En ole alempaa sosiaaliluokkaa, kuten joku tässä ketjussa ehdotti, vaan akateminen toimitusjohtaja.
Etkä ole.
Ei, en ole ikinä ostanut irtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko joku aikuinen ihminen tuolla tavalla, "ööööh, ääähhh"?
Joo puhuu, Mika Aaltola
Ymmärrän kyllä miksi suomalaiset on niin lihavia, juodaan energiajuomia, syödään karkkeja ja juodaan maitoa. Mutta mitäpä sillä on väliä.
Kunnallinen vai yksityinen hammaslääkäri? Siinä on merkittävä ero asiakaskunnassa.