Syökö joku aikuinenkin ihminen irtokarkkeja?
Kommentit (60)
Joo. Pohjoismaissa ja Yhdysvalloissa ainakin on ihan normaalia, että aikuinen syö karkkia. Etelä-Euroopassa aikuiset eivät popsi karkkia, ei ainakaan kilotolkulla kuten täällä.
Saa kai sitä syödä mitä ikinä haluaa, mitä se sulle kuuluu!
Varsinkin perjantaisin riittää asiakkaita jonoksi asti karkkihyllyjen luona.
Itseäni lähinnä ällöttää tuollaiset kaukalot.
Joo eikä häiritse minua pätkän vertaa.
Sen takia koska mun ei ole pakko kun en tykkää.
Sain kerran treffeillä pakit kun en ottanut karkkeja kun tarjottiin.
Eikö se ole vaan hyvä niin sille joka tykkää niin jää enemmän?
Syön, mutta kyllä hävettää. Olen 45-vuotias mies.
Noloa jos aikuinen syö karkkia. Tällainen ihminen varmaan tilaa ravintolassakin nauravat nakit.
Syön irtokarkkeja pelkästään Roobertin herkusta, muut irtokarkit eivät minulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa jos aikuinen syö karkkia. Tällainen ihminen varmaan tilaa ravintolassakin nauravat nakit.
No ei todellakaan ole noloa! Sinä itse olet nolo. 😂
Samoja karkkeja ne ovat niin irtokarkkikaukaloissa kuin valmiissa pusseissakin...Sieltä voi halutessaan vaikka valita pelkkiä vihreitä kuulia jos halua vaikuttaa "kypsältä".
Vierailija kirjoitti:
Juoko joku aikuinen alkoholia? -aamulla kello 9 🤸
Vierailija kirjoitti:
Syö.
t. Aikuiset 65+
Varhaiskeski-ikäiset näyttävät olevan suurin asiakaskunta noitten laarien ympärillä. Tuota nuoremmat naiset parveilevat siiderihyllyjen ympärillä. Harvemmin noilla karkkilaareilla eläkeikäiset ovat muuten kuin lastenlasten kanssa. Suosittelen sulle optikkoreissua, jotta alat näkemään kunnolla.
Syön. Irtokarkkihyllyssä on valikoimassa tavallisia karkkeja halvemmalla kilohinnalla kuin pussihyllyssä
No tottakai syö. Herrajumala kuinka hölmöjä kysymyksiä.
Syö.