Persujen kuntavaaliohjelma: Ei pervoilua kouluihin!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010991357.html
Ei helvetti, mitä touhua. Kouluissa on paljon ongelmia, mutta pervoilu ei ole se suurin asia.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä persupervoleilla on suunnitteilla koululaisia varten, kun tiedämme miten persupervolit toimivat täysin päinvastoin kuin ovat luvanneet?
Aivan sama kun asiaa ei alue- tai kuntavaaleissa ratkaista. Hallituksessa ollessaan ovat keskittyneet kieltämään lapsilta puhelimet.
Oletko varma että olet valmis alistamaan lapset persujen pervoilulle kouluissa? Tätähän ne persut tällä lupauksella tarkoittaa, kaikki on aina täysin toisin kuin luvataan.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tekee itsareita,kun heidän identtiteettiään sotketaan on kauhistus.
Valheet eivät koskaan johda hyvään. Yksilötasolla jokainen kantaa niistä vastuun. Yhteiskunnantasolla äänestäjät, muut vaikuttajat ja päättäjät.
Tänään taas hs valehtelee "asiantuntijan" suulla että sukupuolen moninaisuus ei vie mitään keneltäkään pois. Kyllä vie, totuuden siitä että on kaksi sukupuolta, kehityshäiriöt ja kokemuksia sopeutumattomuudesta ja "toiseudesta". Jälkimmäisiä ei kuulu kutsua muu-sukupuoleksi, koska tämä hämärtää sen mikä sukupuolen tarkoitus on.
Ei ole samantekevää mihin suostumme ja mukaudumme. Tuo uudistus ei taatusti lisää hyvinvointia ellei hyvinvointi rakennu tästä lähin yhä enemmän kuvitelmille. Mitähän saadaan kuvitella seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu: Respektiä -kirjan suomensi kirjailija Juha Hurme, jonka omissakin kirjoissa on välillä reipasta kieltä. Kirjassa kerrotaan paljon tunteista, vapaaehtoisuudesta ja suostumuksesta seksuaalisuuden yhteydessä. Juha Immosen ja Teuvo Hakkaraisen olisi pitänyt lukea tuo kirja!! T. Kirjaan tutustunut
Lapsikin voidaan muokata koulutuksen kautta vapaaehtoiseksi kun hänelle jauhetaan vain tarpeeksi sinnikkäästi suostumusta, häpeättömyyttä, harmittomuutta, mielihyvän luonnollisuutta ja kaiken reiluutta.
Eli kun aiemmin on pidättäydytty yksityiskohtaisesta ja yksilökeskeisestä nautinta-oikeudesta niin tämä halutaan muuttaa ikärajattomaksi seksuaalinautinnoksi missä valmistelu ikäänkuin TURVAA lapsen vääränlaiselta "käytöltä". Kun hänestä itsestään saadaan tehtyä sekä halukas että mieluiten myös aloitteellinen, kaikki epäily hyväksikäytöstä saadaan pyyhkäistyä pois. Tässä sitten toisen osapuolen iälläkään ei olisi pienintäkään merkitystä, "ketäänhän ei satuteta eikä huijata, lapsi kun tietää hyvin mistä nautinnonlähteenstä on kyse saamansa seksuaalisen esikasvatuksen turvin".
Just tuo kunnioitus on ihan takuuvarma taika sana uudenlaisessa hyväksikäytössä. Samoin kuin suostumus joka tuntuu jo olevan ns buzzword mm kaikessa pervoseksissä: kunhan vain sovitaan kaikesta mahdollisesta etukäteen ja varmistetaan suostumus, mitään ikävää ei voi tapahtua.
Jollain kaamealla tavalla tuo alkaa muistuttaa lääketieteellistä tutkimusta: tuntuuko tämä pahalta? Entä tämä? Sattuuko? Paitsi että halutaanko kuulla myönteinen vastaus tähän: tuntuuko hyvältä? Miten hyvältä?
Oliko seksin tarkoitus olla toisen psykofyysisten reaktioiden tutkimista?? Vieläpä alaikäisten?
Koskeeko Pervoilun kielto eduskuntaa ja valtuustoa? Tiedätte mm. Eräät Persuedustajat :D
Kysyisin mikä on persujen mielestä pervoilua? Mitä enemmän nuoret saa valistusta, sen paremmin he ovat turvassa. Dickpikit yms ovat nykyaikaa. Meille sanottiin, että masturboinnista kasvaa karvoja käsiin. Siihenkö haluatte takaisin?
Se tofuhan kuulosti olevan pahinta pervoilua? Minä kun olen luullut sen olevan kasvipohjaista juustoa.🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos persut lanseeraa "ei pervoilua kouluihin", niin vassari vastaa "pervoilua kouluihin. Mitä vaan mikä ärsyttää persua".
Edes tällaisessa kasvua vaurioittavassa asiassa ei voi olla samaa mieltä.
Ei pidä paikkaansa. Vasemmistolaiset eivät yritä ärsyttää persuja. Persut vaan ärsyyntyy ihmisoikeuksista yms.
Vierailija kirjoitti:
On perverssiä opettaa koulussa 13vuotiaille, kuinka kullin saa mahdollisimman syvällle kurkkuun. Tai että porkkanaa kannattaa lämmittää ennenkuin sen työntää omaan tai kaverin anaaliin.
Olen käsittänyt ettei sitä opetetaan koulussa. Mutta minun lapsi oli kolmannella luokalla, kun hän tuli kotiin ja sanoi että.meinasi oksentaa kun kaveri näytti seksivideota. Pieni pätkä todella pervoa toimintaa. Ja varoittamatta. Siinä sitten piti keskustella vielä pahemmista asioista, mitä täällä on esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On perverssiä opettaa koulussa 13vuotiaille, kuinka kullin saa mahdollisimman syvällle kurkkuun. Tai että porkkanaa kannattaa lämmittää ennenkuin sen työntää omaan tai kaverin anaaliin.
Olen käsittänyt ettei sitä opetetaan koulussa. Mutta minun lapsi oli kolmannella luokalla, kun hän tuli kotiin ja sanoi että.meinasi oksentaa kun kaveri näytti seksivideota. Pieni pätkä todella pervoa toimintaa. Ja varoittamatta. Siinä sitten piti keskustella vielä pahemmista asioista, mitä täällä on esitetty.
Videon näyttöjä oli luokan "Hikari". Ei siis mikään syrjäytynyt tyyppi. Ja itse mietin mitä muuta lapset näkee. Silloin lapsellani ollut älypuhelinta ja kotona tietokoneessa estot. Siksi olen sitä mieltä, että valistus suojaa lapsia ja nuoria ja aikuisia. Mitä laajemmin he asioista tietää, sen paremmin se suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut taas kääntämässä linjaa "woken" vastustamiseen, jotta jäisi omat teot kuntien palveluiden silpojina unholaan.
Ei onnistu !
Se kuuluisa, äärioikeiston suosima flood the zone with shit -tekniikka. Eli puhutaan paskaa ja mölytään, niin oikeat asiat ja keskustelu peittyy sen alle unholaan.
Jep. Joten jos ei ihmiset anneta näille kusipäille huomiota, kun on niitä oikeitakin asioita olemassa.
Mua taas yllättää positiivisesti tän ketjun asenteet, yleensä tuntuu että oon ajatuksineni yksin ku kenties moni ei jaksa osallistua. Jos pelkät kusipäät jätetään ääneen nii tulee fiilis et se on ainoa oikea ja sallittu mielipide
Laittavatko persut Rydmanin kiertämään kouluja tämän kampanjan lähettiläänä?
Tänäänhän Purra sitten kertoi mitä hän kouluissa tapahtuvalla pervoilulla tarkoittaa. En kirjoita tähän koska viesti menee tarkastukseen. Hesarista löytyy. En ollut uskoa lukemaani. Sanotaanko näin ettei Purralla ole kaikki muumit laaksossa. Ilmeisesti hän viittasi koulujen seksuaalivalistukseen hyvin oudolla ulostulollaan. Aina kun luulee ettei persu voi enää alemmaksi mennä niin joutuu yllättymään.
Ei päivääkään ettei persujen suunnalta tulisi jotain sekopäistä settiä. Eilen oli Purran scriptatekstien valkopesua yrittävä kirja ja tänään tätä pervojuttua taas. Tajuavatkohan persut itse miten totaalipällin kuvan antavat itsestään? Eikö heillä ole mitään muuta sanottavaa? Vastaan itse, eivät tajua ja ei ole.
Paniikki, epätoivo, perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänhän Purra sitten kertoi mitä hän kouluissa tapahtuvalla pervoilulla tarkoittaa. En kirjoita tähän koska viesti menee tarkastukseen. Hesarista löytyy. En ollut uskoa lukemaani. Sanotaanko näin ettei Purralla ole kaikki muumit laaksossa. Ilmeisesti hän viittasi koulujen seksuaalivalistukseen hyvin oudolla ulostulollaan. Aina kun luulee ettei persu voi enää alemmaksi mennä niin joutuu yllättymään.
Nyt jokainen miettimään miten ihanan hiljaista olisi jos kukaan ei äänestäisi persuja. Päivittäinen typeryys medioissa vaimenisi huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jokainen miettimään miten ihanan hiljaista olisi jos kukaan ei äänestäisi persuja. Päivittäinen typeryys medioissa vaimenisi huomattavasti.
Puhumattakaan siitä kaikesta muusta positiivisesta mitä se tekisi Suomelle ja suomalaisille monessa muussakin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Se tofuhan kuulosti olevan pahinta pervoilua? Minä kun olen luullut sen olevan kasvipohjaista juustoa.🤔
Kun ei ole mitään oikeaa sanottavaa, sisältöä, annettavaa. Vain tätä typerää öyhötystä ja äkkiväärää tempomista. Tällainen valtiovarainministeri Suomessa, täysin kyvytön tehtäväänsä.
Persujen vaalislogan on Sekoilu seis. Aika ironista.
Tämä kyllä huolestuttaa! Köyhiltä ei leikata,..