Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä pettikö kumppani, asia stressaa ihan älyttömästi

Vierailija
27.01.2025 |

On epäilyksiä, että petti, mutta en ole varma. Kumppani ei tietenkään myönnä. En haluaisi jättää, koska rakastan ja jos ei ole pettänyt. Mutta haluaisin pois tilanteesta, jos olisin tietoinen, että petti.

Tällä hetkellä en vaan tiedä mitä tehdä ja asia stressaa jatkuvasti. Onko mitään neuvoja :/

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antaisi kännykkääni kenenkään tutkittavaksi en edes vainoharhaisuuskohtauksen saaneelle puolisolleni. 

Sama.

Ja jos jankuttaminen tia muu möksötys jatkuisi, täytyisi alkaa harkita eroa. Minä luotan vaimooni, jolla on paljon menoa kodin ulkopuolella, ja jos hän ei luottaisi vastaavalla tavalla minuun, asia olisi hyvin pian tasaiseksi taputeltu.

Sitten olisi eri asia, jos molemmat puoliskot ovat samanlaisia kontrollifriikkejä.

Ei siihen kontrollifriikkiyttä tarvitse, mun mies ei jouda tai viitsi katsoa viestejään ja siksi katson ne, ettei jää tärkeitä viestejä huomioimatta. Myös itse useinkin sanon miehelleni, että voitko katsoa mikä viesti mulle tuli. Meillä on sama salasana. Ja kukaan ystävä ei kirjoittele yksityisasioitaan meille, joten ei ole sitä ongelmaa, että heidän yksityisyytensä rikkoutuisi.

Vierailija
62/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaisto on näissä myös yleensä melko tarkka. Omassa elämässäni jokainen pettämisepäily on osunut maaliin. Aluksi hankin todisteita ja vaadin miehiä tilille, nykyään luotan intuitiooni ja lopetan suhteen rehdisti, jos edes päädyn suhteeseen tällaisen häntäheikin kanssa

En oikeastaan edes kannusta mihinkään avoimeen rehtiin erokeskusteluun enää. Jos toinen pettää ja valehtelee sellaisesta, onko ansainnut mitään erokeskustelua? Kunhan ei ala kostamaa vaan yksinkertaisesti hoitaa eron mahdollisimman nopeasti ja kliinisti pois alta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanoo täällä, että tutki sen puhelin, mutten kyllä tiedä että antaako se sulle mielenrauhaa. Itse tutkin mieheni puhelimen, koska taustalla on luottamuspula aiemman henkisen pettämisen takia. No, löysinkin heidän viestittelyään sellaiselta ajanjaksolta, jolloin he eivät mieheni mukaan enää olleet tekemisissä toistensa kanssa.

Nyt on sellainen olo, että ihan turhaan vahtaan sen viestintälaitteita, koska sehän on voinut deletoida viestit ja käyttää työpuhelinta yhteydenpitoon, ja työpuhelimeen mä en tietenkään koske.

Mieheni luvalla olen aina laitteet tutkinut, koska hän haluaa tehdä kaikkensa, jotta antaisin anteeksi ja alkaisin taas luottamaan. Sain siis tietää tästä toisesta naisesta vasta muutama kuukausi sitten.

Vierailija
64/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sanoo täällä, että tutki sen puhelin, mutten kyllä tiedä että antaako se sulle mielenrauhaa. Itse tutkin mieheni puhelimen, koska taustalla on luottamuspula aiemman henkisen pettämisen takia. No, löysinkin heidän viestittelyään sellaiselta ajanjaksolta, jolloin he eivät mieheni mukaan enää olleet tekemisissä toistensa kanssa.

Nyt on sellainen olo, että ihan turhaan vahtaan sen viestintälaitteita, koska sehän on voinut deletoida viestit ja käyttää työpuhelinta yhteydenpitoon, ja työpuhelimeen mä en tietenkään koske.

Mieheni luvalla olen aina laitteet tutkinut, koska hän haluaa tehdä kaikkensa, jotta antaisin anteeksi ja alkaisin taas luottamaan. Sain siis tietää tästä toisesta naisesta vasta muutama kuukausi sitten.

Jokainen valitsee itse sen tason, mille rimansa asettaa, mutta ei ole mitenkään fiksua olla suhteessa, jossa toisen pitää tehdä kaikkensa, jotta saisi anteeksi ja toinen alkaisi taas luottamaan. Nyt vaan on luotu illuusio siitä, että teillä on kaikki riittävän kunnossa, ainakin miehen mielestä. 

Onko teillä lapsia ja yhteinen koti vai vasta alkurakastuminen vai joku muu outo suhdekuvio, kun jäit katsomaan tyyppiä edelleen`?

Vierailija
65/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi kännykkääni kenenkään tutkittavaksi en edes vainoharhaisuuskohtauksen saaneelle puolisolleni. 

Jep, Ja toisen taskuja penkova tai puhelimia stalkkaava ansaitseekin tulla petetyksi ja/tai jätetyksi, kunnon wt-meininkiä ja laitontakin vieläpä. Jos itse huomaisin tämmöistä toimintaa, alkaisin ruokkia vainoharhaisuutta ja laittaisin sitten jonkun mukavan heippalapun ja vaikka karkin johokin löydettäväksi! xDDD

Vierailija
66/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Ja toisen taskuja penkova tai puhelimia stalkkaava ansaitseekin tulla petetyksi ja/tai jätetyksi, kunnon wt-meininkiä ja laitontakin vieläpä. Jos itse huomaisin tämmöistä toimintaa, alkaisin ruokkia vainoharhaisuutta ja laittaisin sitten jonkun mukavan heippalapun ja vaikka karkin johokin löydettäväksi! xDDD

Ja taas en ihmettele sitä, miksi mielummin olen sinkku. Mitäpä sitä tarvitsisi vihollisiakaan, kun se löytyisi jo suoraan omasta kotoa. Toinen menettää mielenterveytensä ja toinen pettää ja kiusaa tahallaan. 

Vierailija
67/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse sen tason, mille rimansa asettaa, mutta ei ole mitenkään fiksua olla suhteessa, jossa toisen pitää tehdä kai

Meillä on pienet lapset ja ihan älyttömät lainat. Tämä on ihan hirveä tilanne. Haluaisin lähteä mutten voi. 

Vierailija
68/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt niin että olen sanonut että voin jatkaa yhdessä vaikka olisi pettänytkin, mutta epärehellisyyttä en voi jäädä katsomaan. Niin siinä kävi että mies myönsi lopulta pettäneensä kun luuli että suhteemme voi jatkua, mutta kun sain tietää hänen pettäneen niin erot tuli välittömästi.

Eli sinä petit myös. :D

Millä perusteella? 😂😅🤪😜😝

Valehteli miehelleen tottakai. Ei tietysti tarvitse katsella miehen epärehellisyyttä, mutta omaansa tarvitsee peilistä. :D

Tuskin tuossa vaiheessa oli enää mitään väliä, totuus kun tuli ilmi.

Vierailija
69/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse sen tason, mille rimansa asettaa, mutta ei ole mitenkään fi

Meillä on pienet lapset ja ihan älyttömät lainat. Tämä on ihan hirveä tilanne. Haluaisin lähteä mutten voi. 

Narsistit ja muut kusipäät pahentavat käytöstään aina ankkurin saavutettuaan (avioliitto, lapsi, asuntolaina tms.) Onneksi eksä meni niin sfääriin jo  asuntolainan jälkeen, ettei ehditty saada lapsia. Kannatta panna silti korvantaakse, että voipi olla, että jossain vaiheessa vaan kannattaa lähteä. 

Tutustu nyt ainakin narsismiin niin opit kusipäiden temput ja osaat arvioida oman miehesi tason. Suomeksi esim. Naristi vs MInä, Vapaaksinarsistista, Ketunhäntä kainalossa -blogi. 

Vierailija
70/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vaisto on näissä myös yleensä melko tarkka. Omassa elämässäni jokainen pettämisepäily on osunut maaliin. Aluksi hankin todisteita ja vaadin miehiä tilille, nykyään luotan intuitiooni ja lopetan suhteen rehdisti, jos edes päädyn suhteeseen tällaisen häntäheikin kanssa

En oikeastaan edes kannusta mihinkään avoimeen rehtiin erokeskusteluun enää. Jos toinen pettää ja valehtelee sellaisesta, onko ansainnut mitään erokeskustelua? Kunhan ei ala kostamaa vaan yksinkertaisesti hoitaa eron mahdollisimman nopeasti ja kliinisti pois alta

Taidat olla melkoinen pohjamudissa jännäpaskaa tonkiva matikka.

Oletko harkinnut, että lopettaisit seukkajutut kokonaan ja muuttuisit onnelliseksi kuten muut sinkkunaiset.

AP:lle voisin suositella samaa, sillä skitsoämmä ei tee ketään onnelliseksi, ei edes itseään.

Vierailija
71/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on hirveää painia sen epätietoisuuden kanssa. Olin siinä aivan liian pitkään. Totuus vapauttaa, sanotaan.

Jälkiviisaana ajattelen, että itseasiassa sillä ei ole merkitystä, onko petetty, vaan sillä, että luottamus on rikottu. 

Vierailija
72/79 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt niin että olen sanonut että voin jatkaa yhdessä vaikka olisi pettänytkin, mutta epärehellisyyttä en voi jäädä katsomaan. Niin siinä kävi että mies myönsi lopulta pettäneensä kun luuli että suhteemme voi jatkua, mutta kun sain tietää hänen pettäneen niin erot tuli välittömästi.

Millä perusteella? 😂😅🤪😜😝

Valehteli miehelleen tottakai. Ei tietysti tarvitse katsella miehen epärehellisyyttä, mutta omaansa tarvitsee peilistä. :D

Tuo on sikäli hankala tilanne, kun molemmat vaihtoehdot voivat tuhota suhteen. Mä en kestäisi epärehellisyyttä, oon kärsinyt sen takia liian monta vuotta elämästäni. Toisaalta en myöskään voi luvata, että pystyisin jatkamaan sittenkään, vaikka tietäisin totuuden. 

Vierailija
73/79 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee kumitta sänkyyn kanssasi niin ei ole pettänyt (tai on sitten täysin vastuuton).

Vierailija
74/79 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä petti vaiko eikö, koska oikea ja ihan todistetusti olemassa oleva ongelma on se ettet luota kumppaniisi. Epäilet sekä pettäjäksi että valehtelijaksi.

Ilman luottamusta parisuhde ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
75/79 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kissan viikset. Tiedän paljon naisia, joilla on näitä epäilyjä, että mies petti tyyliin kun roskienvientireissu kesti liian monta minuuttia. Olen myös asunut tällaisen parin seinänaapurina, jotka puivat näitä seikkoja äänekkäästi kolmelta yöllä. Aivan varmasti sillä miehellä ei ollut muuta naista, koska jos olisi ollut, niin se olisi lähtenyt sen luo viimeistään tunnin huudon jälkeen. 

Sitten on näitä, kun toisella on suhde ja toinen ei tiedä mitään vuosiin. 

Kaipa joillain pelittää vaistokin, tiedä häntä. 

Vierailija
76/79 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanne ei ole millään lailla epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen. Tuontyyppisten suhdepulmien käsittelyssä on paljon apua vertaistuesta tai ihan vaan kokemuksista, joita vastaavaan tilanteeseen joutuneilla on ollut.

Ap:n kohdella tulee ensimmäiseksi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
77/79 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella? 😂😅🤪😜😝

Ei se peilikuva mihinkään katoa, kuten tuo aiempi tuossa sanoi. Seuraavalle kumppanille tuollainen voi olla melkoinen red-flag. Itselleni ainakin.

Vierailija
78/79 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

La soupe à base de viande de chat mort est une chose merveilleuse. Ce serait un régal incomparable pour Ap et son mari.

Vierailija
79/79 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

La soupe à base de viande de chat mort est une chose merveilleuse. Ce serait un régal incomparable pour Ap et son mari.

Je suis tres tres fatique a lire cette historia. Pourque est-ce que vous ecrivez en france? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä