Urheilukaupassa ei palvella lihavaa
Kävin Intersportissa tarkoituksena ostaa uudet lenkkikengät. Kukaan myyjistä ei kiinnittänyt minuun huomiota tai tullut kysymään tarvitsenko apua. Poistuin kaupasta.
Seuraavalla viikolla menin samaiseen kauppaan, koska koen että siellä on paras valikoima lenkkareiden suhteen. Katselin kenkiä ja myyjiä, mutta kukaan ei taaskaan tarjonnut apua minulle, muita asiakkaita kyllä palveltiin. Lopulta miesmyyjä tuli kysymään tarvitsenko apua. Kerroin ystävällisesti, että kyllä kiitos. Ehkä myyjäkin lopulta skarppasi kun huomasi minun kysyvän asioita ja esittäväni tiettyjä vaatimuksia. Lopulta hyvät lenkkarit (159e) löytyi.
Pohdin, että jos olisin laiha spirttimimmi, minua olisi todennäköisesti palveltu heti. Selvästi lihavuuteni teki sen, että minuun ei vaivaudu aikaa tuhlata.
Kommentit (13)
Olet kuin väkivaltaisessa suhteessa roikkuva.
Ei palvelua ja petyt, sitten vielä menet takaisin
Olisit edes käyttänyt myyjän aikaa ja todennut että kiitos, käyn hakemassa nämä popot nyt tuolta kadun toiselta puolelta kun on soviteltu.
Hmm, en minä ainakaan olisi jäänyt vaan odottelemaan, vaan nähdessäni vapaan myyjän itse kysynyt apua. Olen myös (sairaalloisen) lihava, ja hyvää palvelua olen saanut myös urheilukauppoissa. Viimeksi ostin sellaisesta joogamaton.
Kyll ne palvelee mutta välillä menevät hyllyn taakse tirskumaan työkaverin kanssa muka jotain tarkistamaan.
Siellä ei ollut tarpeeksi isoa vyötäröä jos on leveä lantio, housuissa. Liian kapeita malleja. Ei kovin kannustavia liikkumiseen sellaiset. Saisi olla itsesäädettävä vyötärö.
Minä ostin Intersportista suksipaketin 120 kiloisena ja oikein hyvää ja ammattitaitoista palvelua sain. Löytyi riittävän jäykät vapaan tyylin sukset.
Kumma kun lenkkeilyvaatteetkin on vain laihoille vaikka suurin osa ihmisistä on ylipainoisia ja he juuri tarvitsisivat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei ollut tarpeeksi isoa vyötäröä jos on leveä lantio, housuissa. Liian kapeita malleja. Ei kovin kannustavia liikkumiseen sellaiset. Saisi olla itsesäädettävä vyötärö.
Lantion ympäryshän onkin tärkeä kenkiä ostaessa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun lenkkeilyvaatteetkin on vain laihoille vaikka suurin osa ihmisistä on ylipainoisia ja he juuri tarvitsisivat niitä.
No eihän läskivuori pysty lenkkeilemään. Polvet ym nivelet menee pazkaksi ei kestä kehon painoa.
Minua palveltiin vuosia sitten Mikonkadulla. Etsin mustia lenkkareita, löysin mieleiset ja kysyin, onko niistä kokoa?
- Nämä ovat ainoat, jotka ovat alennuksessa, sanoi myyjä ja poistui.
En etsinyt tarjouslenkkareita, vaan mustia lenkkareita.
Samasta liikkeestä sain useita kertoja hyvää palvelua myyjiltä, joita kiinnosti autta asiakkaita.
Jokaisessa liikeessä on hyviä ja huonoja työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän läskivuori pysty lenkkeilemään. Polvet ym nivelet menee pazkaksi ei kestä kehon painoa.
Kävikö sinulle niin? Kamalaa. :(
Valtaosa palstamiehistä on lihavia.
Älä huoli, ei sielä palvella normipainoistakaan.
Yritettiin etsiä kivijalkakaupasta reppua x ja kysyttiin, onko tässä kaikki reput, jotka liikkeestä löytyy. Myyjä oli, että joo, joo, kaikki reput ja laukut on tässä. Onneksi olin tutkinut intersportin nettikauppaa paria tuntia aikaisemmin ja huomannut, että heillä oli varastossaan reppu x, jota olimme etsineet. No näytin puhelimesta, että teillä on tällainen tuolla varastossanne, saataisiko se? Voi pojat, miten nyrpeenä myyjä lähti etsimään sitä reppua x varastosta!
Niin kuin mitä peeveliä, eikö heidän tarkoituksenaan ole myydä?
Vali vali. Puuttui maininta että jos olisin ollut anorektikko.