Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jota oon tapaillut on puhunut minusta kauniisti, mutta nyt

Vierailija
27.01.2025 |

tuli merkki muusta.

En kaipaa kehumista, mutta hän aina toistaa, miten rakastaa minussa kaikkea, etenkin vartaloa. 

viime viikonloppuna hän nappasi mua mahasta ja kysyi, olenko raskaana. 

Alkaako tässä nyt olla merkkejä että tuo alku oli ihan feikkiä eikä hän ole hyväluontoinen, mitä on esittänyt?

olenko liian hetkkä, tapailuja ollut vuoden. Edellinen mies oli narsisti, se varmaan pitää varpaillasn. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahani on ollut sama pulska kaiken aikaa, siinä ei muutosta. 

Vierailija
2/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies rakastaa vartaloasi olet hänelle panopuu, ehkä myös kodinkone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi törkeä kommentti. Jos jää tuohon yhteen kertaan niin ok, mutta jos törkeydet alkaa lisääntymään niin nostaisin kytkintä.

Vierailija
4/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että tuo oli vain miehen huono vitsi tai ajattelematon sanominen mutta se selviää kun keskustelet miehen kanssa. Kerrot että sinua jäi vaivaamaan miehen sanoma asia ja että olet herkkä tällaisille koska sinulla on aikaisempia huonoja kokemuksia.

Sitten katsot miten mies reagoi ja lopettaako puheet.

Vierailija
5/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa vartaloasi? Ei sinua vaan sinun vartaloa? No pömpöttävä maha voi siinä tapauksessa estää rakkauden.

Vierailija
6/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella tuolla taustalla pelästymisen. Toivottavasti oli hetken juttu vain. Toisaalta voi tulla käännekin. 

Vierailija
7/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lause poikkesi täysin kaikesta hänen käyttäytymisestä. 

Hän tietää taustani, jossa olen saanut kovasti lokaa ja henkistä ja muutakin väkivaltaa narsistikumppanilta. 

täytyy sanoa, että minulta ei tuollainen tulisi vahingossa.

Vierailija
8/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellä täytyy

Vierailija
9/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisenä tapauksena ei vielä ainakaan itselle olisi sellainen mistä tapailu loppuisi, mutta olisin kyllä jatkossa varuillani samantyyppisten muiden kommenttien varalta. 

Vierailija
10/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tietää taustani, jossa olen saanut kovasti lokaa ja henkistä ja muutakin väkivaltaa narsistikumppanilta. 

No ei se siltäkään vahingossa tullut. Ainoa hyväksyttävä selitys tuolle olisi jos olette kovasti yrittäneet lasta - mutta ette taida olla. 

Jätä se. Olet onnellisempi ilman.

Vierailija
11/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisenä tapauksena ei vielä ainakaan itselle olisi sellainen mistä tapailu loppuisi, mutta olisin kyllä jatkossa varuillani samantyyppisten muiden kommenttien varalta. 

Mulle olisi. 

Vierailija
12/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi tapailtu eikä mihinkään pysyvämpään ole edetty. Ei kannata alentua käyttöesineeksi, olet pelkkä pussientyhjennysalusta miehelle.

Vierailija
13/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miten hoitanut itseäsi tämän "narsistisen" suhteen jälkeen? Yleensä narsistisissa suhteissa on kaksi aikuista lasta, joiden säröt osuu kipeästi yhteen.  Mies on nyt kuitenkin pystynyt ruokkimaan vuoden verran sinun narsismia.

Vierailija
14/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen narsismia?  Jos on elänyt narsistin kanssa, onko sen jälkeen itse narsisti? 

Vierailija
15/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies rakastaa vartaloasi olet hänelle panopuu, ehkä myös kodinkone

Kyllä näin on. Tosirakkaus inhoaa naisen vartaloa eikä siihen varsinkaan koske!

Vierailija
16/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä jos joku on narsisti niin se on AP. Kuvittelee että kaikki pyörii hänen napansa ympärillä ja miettii vain omaa vartaloaan.

Vierailija
17/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huomasit exän olleen narsku? Arvosteliko lihavaa olemustasi ja sanoi että, susta on tullu pullukka ja pitäis tehdä asialle jtn, vaikkapa hillitä syömistä? Otahan huomioon se toinenkin, koska on hälläkin tunteet. Minä itse olisin toivonut että, ei olis ollut niin hemmetin hienotunteinen. Iso urakka ja iso nöyryytys

Vierailija
18/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen narsismia?  Jos on elänyt narsistin kanssa, onko sen jälkeen itse narsisti? 

Tuo on mielenkiintoinen?!

Vierailija
19/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten huomasit exän olleen narsku? Arvosteliko lihavaa olemustasi ja sanoi että, susta on tullu pullukka ja pitäis tehdä asialle jtn, vaikkapa hillitä syömistä? Otahan huomioon se toinenkin, koska on hälläkin tunteet. Minä itse olisin toivonut että, ei olis ollut niin hemmetin hienotunteinen. Iso urakka ja iso nöyryytys

Huomasin, kun petti häikäilrmättömästi ja oli vökivaltainen. Syytti näistä minua. Sai hirvittäviä raivokohtauksia. Kehui naapurien rouvien paikat ja  kuinka himottavia he ovat. Minä olin aluksi niin ihana, lopulta maailman rumin, ällöttävin ja haisevin ihminen. Kertoi kaikki intiimeimmät asiani kaljaksvereille. Vei omaisuutemme. Vainosi., Että näin mm.,

Vierailija
20/21 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo, että "puhuu aina rakastavansa" ja siltikin vain "tapailette", ettekä seurustele. Jos rakastaisi sinua aidosti, tekisi luultavasti selväksi, että haluaa olla parisuhteessa kanssasi. Äkillinen "nappaaminen" mahasta (kysymyksineen) kuullostaa sellaiselta koskettamisen tavalta, jossa lähestytään väkivaltaa tai vähintään testaillaan reagoinnin rajoja. Ei jatkoon.