Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sinkku tilata perhepitsan?

Vierailija
26.01.2025 |

Kun ei ole perhettä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan vain yhden, tilaan itse aina perhepizzan ja syön yksin. Ei millään tavalla yliauuri annos aikuiselle miehelle. Välillä otan 2 tavallista pizzaa mutta perhepizzassa se etu että vähemmän reunaa ja enemmän täytettä.

Vierailija
22/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään pitää joku naapurin penska ottaa mukaan kun haet pizzan. Muuten ne alkaa epäilemään. Voi myös yrittää hämätä menemällä vaippapaketti kainalossa hakemaan pizzaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otan vain yhden, tilaan itse aina perhepizzan ja syön yksin. Ei millään tavalla yliauuri annos aikuiselle miehelle. Välillä otan 2 tavallista pizzaa mutta perhepizzassa se etu että vähemmän reunaa ja enemmän täytettä.

Raaka heppu. Perhe joutuu katselemaan, kun yksin vedät pizzan. Eikö ne saa mitään? 

Vierailija
24/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan aina perheautolla pizzerian oven eteen ja soitan videopuhelun sukulaisten penskoille samalla kun haen pizzan.

Jos tilaan kotiin niin laitan youtubesta lasten huutoa taustalle ja juoksen myös pari kertaa ovelle ja takaisin ennen kuin avaan sen, että kuulostaisi siltä että kotona on useampi henkilö.

Vierailija
25/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan aina perheautolla pizzerian oven eteen ja soitan videopuhelun sukulaisten penskoille samalla kun haen pizzan.

Jos tilaan kotiin niin laitan youtubesta lasten huutoa taustalle ja juoksen myös pari kertaa ovelle ja takaisin ennen kuin avaan sen, että kuulostaisi siltä että kotona on useampi henkilö.

"Youtubesta lasten huutoa"

😅

Vierailija
26/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään pitää joku naapurin penska ottaa mukaan kun haet pizzan. Muuten ne alkaa epäilemään. Voi myös yrittää hämätä menemällä vaippapaketti kainalossa hakemaan pizzaa.

Kantsii olla tarkkana. Voivat esittää jotain kysymyksiä jos alkavat epäillä ettei muksu ole oma tai lähisukulainen.

Vierailija
27/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii olla tarkkana. Voivat esittää jotain kysymyksiä jos alkavat epäillä ettei muksu ole oma tai lähisukulainen.

Hämäyksen vuoksi voi puhua jotain, että pitää kohta päästä lähtemään hakemaan lapsi tarhasta. Uskottavuutta lisää myös jos valvoo koko edellisen yön ja pukeutuu nuhjuisesti. Sinkkujen luksusta on herätä hyvin nukutun yön jälkeen ilman tummia silmänalusia.

Vierailija
28/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tilata mitä ikinä itse haluaa. 

No ei saa! Eihän liikenteessäkään saa tehdä mitä haluaa

Lain mukaan ei saa kaikkea tilata mutta silti jotkut tilaa koska haluavat. Ei toki saa mutta voivat halutessaan ostaa.

Korjataan sen verran että AP saa ostaa mitä laillista  ikinä itse haluaa ja mikä on tavallisen kuluttajan ostettavissa.

Vierailija
29/29 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lastenateriaakaan myydä aikuiselle. Nauravat nakit vaan nauraa sulle ja joudut sveitsinleikkeen tilaamaan. Ei ole reilua, ei.