Normaalilämpöni on 35.4 aina 35.6 saakka ja nyt mittari näyttää 36.7
Onko lämpöä? Olo on aiivan nastyi. Kurkku kipeä, ääni pois ja lihaksiin sattuu.
Mietin töihin menoa huomenna, kun kuumeen varsinainen määritelmä ei täyty.
Tiedän peruslämpöni siitä, kun se viikottain sairaalassa mitataan erään lääkityksen vuoksi. Ja se on tosiaan aina alle 36.
Ilmoitanko pomolle että olen sairas, olen kahden vaiheilla. (Päiväkotityö).
Kommentit (20)
Ei kuume ole mikään mittari vaan olo. Jos olosi on sairas, jää kotiin. Simple.
Miksi sulla on normaalisti alilämpöä? Selvittäisin syyn.
Ap jää ehdottomasti kotiin, sekä itsesi että työkavereiden takia. Sullahan on tuore flunssa, räkäisyys alkaa varmasti myös lyhyen ajan sisällä.
Kuume ei ole sairauden mittari, eteenkään aikuisilla!
Pikkuflunssa, ei estä työntekoa. Teitä turhan saikuttajia varten pitäisi pian saada se palkaton ensimmäinen sairaspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on normaalisti alilämpöä? Selvittäisin syyn.
Ei se mitään alilämpöä ole vaan joillakin on normaalilämpö tuollainen.
Töistä olet sen saanutkin, kiertoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuflunssa, ei estä työntekoa. Teitä turhan saikuttajia varten pitäisi pian saada se palkaton ensimmäinen sairaspäivä.
Noin Korona alkoi itselleni kolme viikkoa sitten ( kotitesti). Eteni sitten aivan hirveksi taudiksi, en ole vieläkään kunnossa.
Taudit leviää kun ihmiset tunkevat sairaina joukkoliikenteeseen, kauppoihin , y.m !
Veikkaan, ettet osaa mitata lämpöäsi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Pullukka miettii saikkua
Bmi 26, että vähän olen pullukka.
Mutta itse asiaan, ajattelin mennä töihin aamulla ja lähden sitten pois jos en jaksa olla. Olen vielä aamuvuorossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää. Lapset tuodasn sairaina kuitenkin, oli vanhemmat itse sairaita ja kotona tai ei. Suppia vasn ja tarhalle.
Vierailija kirjoitti:
Ap saattaa käyttää myös esim julkisia kulkuvälineitä, että pöpö kiertoon vaan? Niinkö!
No en haluaisi että räkätautinen hoitaja hoitaisi lastani.
Vierailija kirjoitti:
No en haluaisi että räkätautinen hoitaja hoitaisi lastani.
Minä haluaisin. Nyt kun vien päiväkotiin lapsiani saan joka kerran jännittää onko ketään tänään töissä. Joskus ollut joku vieras ylioppilas tai kuntoutuja vastassa aamulla.
Minua ei haittaisi aapeen kuumeeton flunssa.
Tåälläkö niitä sairaslomia jaetaan. Mää ottaisin pari viikkoa, kiitos.
Meillä mennään töihin jos onnalle 37,5 astetta ja muut oireet sen sallivat. Mehiläinen työterveyshuolto
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennään töihin jos onnalle 37,5 astetta ja muut oireet sen sallivat. Mehiläinen työterveyshuolto
Vastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
ap n oireet eivät ilmeisesti salli.
Tuossa kunnossa ne lapset viedään ainakin päiväkotiin.