Nam, tiedän että monen mielestä junttia, mutta iso määrä sushia odottaa mua, illalla herkuttelen🤤
Mulla on viime aikoina ollut koko aika kauhea sushihimo. Onkohan joku puutos?
😅😋
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään kuullut käyttävän sanaa bursa hampurilaisesta kuulostaa ihan bursiitilta
Mä luulin lompakoksi. Pörssi, purce, pursa.
En ole ikinä syönyt sushia, vaikka sitä marketeista saakin. Neuvokaa, otanko yhden palan kutakin ja mitäpä muuta niiden lisäksi? En tiedä "miten" sushia syödään.
Mä söin ihania soijarouhepihvejä sipulirenkaiden kanssa, veneperunoita ja salaattia. Ite tein, kaikki tuoretta. Aterian hinta ~50 senttiä sähköineen.
Sano entinen ukko kun kännissä sanoi että iso määrä sushia odottaa minua sitten se sudet hyökkäsivät,ne eivät odottaneet.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä syönyt sushia, vaikka sitä marketeista saakin. Neuvokaa, otanko yhden palan kutakin ja mitäpä muuta niiden lisäksi? En tiedä "miten" sushia syödään.
Otat sellaisia paloja, mitkä sinua houkuttelevat. Minusta ne "maistuvat paremmilta" puikoilla syötyinä. Ota myös soija ja wasabi, mutta varo, wasabi on ERITTÄIN voimakkaan makuista. Ihan vain hipaiset sitä sushipalaan. Jos et siedä mitään voimakasta, jätä wasabi väliin. Hyvin vähän soijaa sushipalaan!
Minä aloitin kasvissusheilla. Lohisushi on myös hyvin mieto ja helppo. Onnea matkaan!
Ne ovat luultavasti pilaantuneita tai ainakin hieman eltaantuneen oloisia. Niissä on myös sukkulamatoja.
Vierailija kirjoitti:
Luin että iso jussi...
Mitä joko taas sitä mämmiä.
On todistettu, että harva suomalainen oikeasti pitää sushista. Sushi on kuitenkin edelleen todella trendikästä ja juntit juoksevat trendien perässä.
Vierailija kirjoitti:
On todistettu, että harva suomalainen oikeasti pitää sushista. Sushi on kuitenkin edelleen todella trendikästä ja juntit juoksevat trendien perässä.
Joo mielummin sitä suolakalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat sellaisia paloja, mitkä sinua houkuttelevat. Minusta ne "maistuvat paremmilta" puikoilla syötyinä. Ota myös soija ja wasabi, mutta varo, wasabi on ERITTÄIN voimakkaan makuista. Ihan vain hipaiset sitä sushipalaan. Jos et siedä mitään voimakasta, jätä wasabi väliin. Hyvin vähän soijaa sushipalaan!
Minä aloitin kasvissusheilla. Lohisushi on myös hyvin mieto ja helppo. Onnea matkaan!
Kiitos sinulle 💐Nyt uskaltaudun ostokselle ja luulen, että ainakin lohisushit minulle maistuvat, mutta ehkä wasabin jätän väliin.
Siis saat 10 palaa, puikot, wasabit, inkiväärit reilulla 8 eurolla. Ei ole kallista, eikä sushia joka päivä edes syödä.