Miten tähän pitäisi suhtautua? Pojan uusi tyttöystävä...
Käyttää teetä ruokajuomana. Toisin sanoen myös lounaalla ja päivällisellä. Ei maitoa tai vettä, vaan teetä. Poika oli hiilenä, että ei tehdä asiasta numeroa, mutta kyllä tämä tuntuu erikoiselta.
Kommentit (53)
Annat tytön juoda teetä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Monissa maissa tee on ruokajuoma. Mikä ongelma tämä nyt on? Et osaa vettä keittää?
No oudompaa on juoda vaikka maitoa ruokajuomana (ellei ole vauva)
Anna olla
MITÄ asia sulle kuuluu, ei mitään! Se on poikasi tyttöystävä, ei sun!
On kuitenkin löytänyt tyttöystävän. Itse olisin aika tyytyväinen tilanteeseen.
Miljardi kiinalaista tekee noin. Ajattelitko seuraavaksi valittaa niistäkin?
Minä juon teetä palan painikkeeksi. Paljon parempaa kuin hanavesi, ja terveellisempää.
Ajattele, sinun ei tarvitse poistua edes kalliisti kotoasi kun pääset tutustumaan erilaisiin kulttureihin ja tapoihin.
Aloituksen myötä tajusin että minäkin juon nykyään lähinnä teetä ruokajuomana. Monilla suomalaisilla on kyllä vettä tai maitoa siinä ruuan yhteydessä, mutta moni juo jälkiruokakahvin ruuan päälle, tavallaan sekin on ruokajuomana silloin.
Outo aloitus🤭kannattaisi katsoa maailmaa vähän avarammin sieltä keittiöstä
Ap tarjoaisi mieluiten kirnupiimää porstuan sammiosta. Kyllä se ap olet sinä, joka olet erikoinen. Ja selvästi istunut kotipitäjäsi mökkerössä koko ikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon teetä palan painikkeeksi. Paljon parempaa kuin hanavesi, ja terveellisempää.
Mä teen aamulla kylmäuutettua teetä, lipittelen sitä pitkin päivää. On parempaa kuin hanavesi, tosiaan. (en tykkää lämpimästä teestä)
No, sanokaa mitä sanotte, mutta minä sanoin pojalle, että jatkuvasta kuuman teen juomisesta voi saada ruokatorven tulehduksen tai kurkkusyövän, eikä vaikuta tuollainen pakkomielle teehen normaalilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Runsas teen juonti ei ole terveellistä.
Yritän nyt näytellä, että sinulla on edes jonkinlainen tilannetaju ja olet vieraanvarainen ja näin voit olla nolaamatta poikasi tyttöystävää. Näyttelemään joudut kun selvästihän tilannetaju sinulta puuttuu kun joudut täällä kyselemään mitä tehdä. Poika on oikeassa, ei mitään syytä tehdä asiasta numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ja varsinkin talvella. Lempimerkki on kamomilla-fenkoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runsas teen juonti ei ole terveellistä.
Ei olekaan. Ja teen juominen aterialla tai sen jälkeen estää myös raudan imeytymistä.
Kannattaa napakasti ilmoittaa, että teidän taloudessanne mennään teidän säännöillä ja ruokajuomat on vesi ja maito.