Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tähän pitäisi suhtautua? Pojan uusi tyttöystävä...

Vierailija
26.01.2025 |

Käyttää teetä ruokajuomana. Toisin sanoen myös lounaalla ja päivällisellä. Ei maitoa tai vettä, vaan teetä. Poika oli hiilenä, että ei tehdä asiasta numeroa, mutta kyllä tämä tuntuu erikoiselta. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakamaitua sen pitää olla.

22/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat tytön juoda teetä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Ja eipä epäterveellistäkään. On paljon juomia olemassa jotka ovat teetä huonompia ruokajuomana

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanokaa mitä sanotte, mutta minä sanoin pojalle, että jatkuvasta kuuman teen juomisesta voi saada ruokatorven tulehduksen tai kurkkusyövän, eikä vaikuta tuollainen pakkomielle teehen normaalilta.

Ap

höpöhpö!

"Mutta mitä vaikutuksia päivittäisellä teen juonnilla sitten on?

Useita terveyshyötyjä

Tee sisältää luontaisesti flavonoideja, joiden nauttimisella on todettu tutkimuksissa yhteys hyvään verenpaineeseen sekä kolesteroli- ja verensokeritasojen alenemiseen. Advances of Nutrition -julkaisun mukaan haluttu vaikutus saavutetaan juomalla noin kaksi kuppia vihreää tai mustaa teetä päivittäin.

Makeuttamaton tee sisältää myös paljon antioksidantteja, jotka voivat vähentää kroonisia sairauksia. Tutkimusten mukaan teen juominen saattaa myös pienentää riskiä sairastua tiettyihin syöpiin.

Tee sisältää katekiineiksi kutsuttuja antioksidantteja. Nämä antioksidantit poistavat kehossa vapaita radikaaleja ja vähentävät tulehduksia.

Asiaa tutkineet lääkärit suosittelevat juomaan 3-5 kupillista teetä päivittäin. Vihreässä teessä antioksidantit ovat parhaiten tallessa."

Vierailija
24/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä käytän. Nainen 51v. Kasvanut maalla. Tilaan hesessäkin juustohampparin ja ison teen. Stalkkasitko ehkä mun tiliotteen vai ootko mun uus anoppi? 

Vierailija
25/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito ruokajuomana on kyllä niin perämettäläistä kuin vain voi olla. En pysty ymmärtämään.

Sivistyneet ihmiset juovat lasin viiniä, ei maitoa. Maitoa juovat pikkulapset, ei aikuiset ihmiset.

Vierailija
26/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sanokaa mitä sanotte, mutta minä sanoin pojalle, että jatkuvasta kuuman teen juomisesta voi saada ruokatorven tulehduksen tai kurkkusyövän, eikä vaikuta tuollainen pakkomielle teehen normaalilta.

Ap

höpöhpö!

"Mutta mitä vaikutuksia päivittäisellä teen juonnilla sitten on?

Useita terveyshyötyjä

Tee sisältää luontaisesti flavonoideja, joiden nauttimisella on todettu tutkimuksissa yhteys hyvään verenpaineeseen sekä kolesteroli- ja verensokeritasojen alenemiseen. Advances of Nutrition -julkaisun mukaan haluttu vaikutus saavutetaan juomalla noin kaksi kuppia vihreää tai mustaa teetä päivittäin.

Makeuttamaton tee sisältää myös paljon antioksidantteja, jotka voivat vähentää kroonisia sairauksia. Tutkimusten mukaan teen juominen saattaa myös pienentää riskiä sairastua tiettyihin syöpiin.

Tee sisäl

Kannattaa kuitenkin muistaa, että sekä mustassa että vihreässä teessä on kofeiinia, joten jos kärsit unettomuudesta, kannattaa niitä juoda vain aamulla.

Vierailija
27/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on teestä. Mikä ongelma siinä on, jos tykkää juoda teetä? Ymmärtäisin jos nyt puhuttaisiin jonkun juovan limua joka ikisella aterialla. Tee on minusta hyvin neutraali juoma.

Vierailija
28/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että tyttö ja poika harrastavat todennäköisesti seksiä, eli ihanaa kun on seksiä, eikä kritisoida nuoria seksiin kykenviä ihmisiä sen kummemmin.

Vierailija
29/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon teetä palan painikkeeksi. Paljon parempaa kuin hanavesi, ja terveellisempää.

Runsas teen juonti ei ole terveellistä.

Sitte on ihme että Kiinassa on yhtään asukasta jäljellä.

Vierailija
30/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ikinä kuullut kuuman teen aiheuttavan ruokatorven tulehdusta tai kurkkusyöpää. Onnse kumma, että porukka juo vaikka kuinka kuumaa kahvia eikä se aiheuta syöpää ja tulehduksia. Eiköhän siellä  sinunkin ruokavaliossa ole pahempiakin asioita kuin tee.

Vierailija
31/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ikinä kuullut kuuman teen aiheuttavan ruokatorven tulehdusta tai kurkkusyöpää. Onnse kumma, että porukka juo vaikka kuinka kuumaa kahvia eikä se aiheuta syöpää ja tulehduksia. Eiköhän siellä  sinunkin ruokavaliossa ole pahempiakin asioita kuin tee.

Kuumat alkoholijuomat aiheuttavat noita selvästi enemmän kuin kylmät eli tyttöystävän ei kannata lorauttaa taskumatista kossua teen sekaan ainakaan kun ollaan teillä syömässä.

Vierailija
32/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ asia sulle kuuluu, ei mitään! Se on poikasi tyttöystävä, ei sun!

Mitäs välii sillä on, kenen tyttöystävä se on vai onko kenenkään :DDD

Vierailija
33/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeasti, mistä näitä "MINUN TAPANI ON OIKEA TAPA, MUUT VÄÄRIÄ" sikiää??? Itse juon kahvia sekä kuumana että kylmänä ruoan kanssa.

Vierailija
34/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse siis juon monta litraa kahvia päivässä

Ap

Vierailija
35/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse siis juon monta litraa kahvia päivässä

Ap

Juon toki kahvia, mutten siinä mittakaavassa kuin väärä Ap väittää. 

Avaaja

Vierailija
36/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon teetä palan painikkeeksi. Paljon parempaa kuin hanavesi, ja terveellisempää.

Runsas teen juonti ei ole terveellistä.

Kyllä se on ihan siitä kiinni, mitä teetä juo. Sinä tunnet näköjään vain mustan teen. Yrttiteesortit ovat varsin hyviä ja terveellisiä.

Vierailija
37/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ asia sulle kuuluu, ei mitään! Se on poikasi tyttöystävä, ei sun!

Kai minäkin voin tulla sinun kotiisi röhnöttämään sohvalle, juomaan kaljaa ja syömään pizzaa? Tai toivoisitko tätä sinun lapsesi kumppanilta? Sehän ei sinulle millään tavalla kuulu, muistapa se. Vai olisiko niin, että kun mennään toisen kotiin, siellä voi myös joustaa omista tavoista, ja olla hieman vieraanvarainen. Kyllä ymmärrän, että lapsille voidaan kehitellä omia ruokia ja juomia, mutta nyt on kyse aikuisesta. Varsinkin, jos ei esim. ole keitintä eikä halua alkaa koko ajan keittämään teevettä, vai pitäisikö kotiväen omassa kodissaan joustaa? 

Vierailija
38/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yleistä tietoa on teen toksisuus. Vasta oli artikkeli jossakin terveysalan lehdessä.

Vierailija
39/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta perussuomalaiselta! Antaisin ilmi poliisille ennen kuin suhde etenee pidemälle ja poikanne panee paksuksi tämän vihervassarin. Suku ei kaipaa vihervassareira!

Vierailija
40/53 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lipittäjissä on aina jotakin outoa. Ei jatkoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi