Miten tähän pitäisi suhtautua? Pojan uusi tyttöystävä...
Käyttää teetä ruokajuomana. Toisin sanoen myös lounaalla ja päivällisellä. Ei maitoa tai vettä, vaan teetä. Poika oli hiilenä, että ei tehdä asiasta numeroa, mutta kyllä tämä tuntuu erikoiselta.
Kommentit (53)
Kukin juokoon ruoan kanssa ja muutenkin mitä haluaa. Itse en voisi esimerkiksi päivällisen kanssa juoda kuumaa juomaa mutta kukin tavallaan.
Kai tää on keksitty juttu? Ei kai kukaan noin tyhmä ole kuin ap?
Vierailija kirjoitti:
Maito ruokajuomana on kyllä niin perämettäläistä kuin vain voi olla. En pysty ymmärtämään.
Sivistyneet ihmiset juovat lasin viiniä, ei maitoa. Maitoa juovat pikkulapset, ei aikuiset ihmiset.
Ja maito ehkäisee C-vitamiinin imeytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Miljardi kiinalaista tekee noin. Ajattelitko seuraavaksi valittaa niistäkin?
Eikö Venäjällä ole sama tapa? Samovaarit kuumana ympäri vuorokauden!
Oman pojan tyttöystävällä on isot rinnat. Käskin jättää moisen l u t k a n. Hävettää, kuinka hän moiseen sortui. Äitinä itken joka ilta ja rukoilen, että järki palaisi pojan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen?
Venäläinen?
Vierailija kirjoitti:
Ap tarjoaisi mieluiten kirnupiimää porstuan sammiosta. Kyllä se ap olet sinä, joka olet erikoinen. Ja selvästi istunut kotipitäjäsi mökkerössä koko ikäsi.
Minä tarjoaisin Pirkka AB-piimää!
Vierailija kirjoitti:
Kai tää on keksitty juttu? Ei kai kukaan noin tyhmä ole kuin ap?
Kyllä, olen tyhmä
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon teetä palan painikkeeksi. Paljon parempaa kuin hanavesi, ja terveellisempää.
Runsas teen juonti ei ole terveellistä.
Sitte on ihme että Kiinassa on yhtään asukasta jäljellä.
Samoin on ihme että Venäjällä on yhtään asukasta jäljellä. Taitavat juoda teetä yhtä paljon kuin kiinalaiset.
Nyt kun luin tämän aloituksen, ensimmäisen kerran tulin ajatelleeksi, että meidänkin ruokapöydässä eräs vieras juo ruokajuomana teetä. En ole koskaan pannut sitä erityisesti merkille, kun muutenkin on ruokajuomana milloin mitäkin, eli mehua, kotikaljaa, piimää, vettä ja limsaa yhtä harvoin kuin teetä tai kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
No, sanokaa mitä sanotte, mutta minä sanoin pojalle, että jatkuvasta kuuman teen juomisesta voi saada ruokatorven tulehduksen tai kurkkusyövän, eikä vaikuta tuollainen pakkomielle teehen normaalilta.
Ap
Mitä vit-tua 😳
montako lämmintä ateriaa syöt päivittäin? Meinaan vaan, et, mitä jos saat tulehduksen tai syövän 😂
Mulla on venäläinen tausta ja nautin kaikki mun ateriat teen kanssa. Kukaan ei ole koskaan sanonut tähän juuta eikä jaata. 😄
Tee on teetä ja yrttihauduke yrttihauduketta.