Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1131)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tylsää, kun vuodesta toiseen nämä pariskunnat laitetaan melontaretkelle. Olen jo melkein 80 vuotta, mutta en ole kertaakaan ollut melomassa, vaikka ko,o ikäni olen asunut aivan meren rannalla. Joten siitä paattelen, että ei taida olla kovin yleistä muillakaan. En ainakaan itse tykkäisi olla riskillä hankkimassa virtsatietulehdusta, istumalla alkukesän viileissä vesissä kulkevassa kanootissa.
Niin, onhan se kurja, kun ei ole alapäähän mitään lämmikettä laittaa ja sitten pylly jäätyy :D
Itse olen kuivan maan kasvatti, mutta melomassa olen käynyt ja on kyllä kivaa. Eikä ole virtsatietulehdus käynyt mielessäkään, eikä sellaista ole koskaan tullut. Voihan sitä laittaa vaikka toppahousut jalkaan jos kusitautia pelkää. Eihän sitä ihminen uskalla tehdä mitään, jos koko ajan pitää jotakin pelätä.
Melominen on kyllä ihan parasta.
Minulla on sen vähän jälkeen, mitä olen tähän mennessä nähnyt ja lukenut lehdistä, että tästäkin kaudesta tulee taas fiasko, mahdollisesti yhtä paria lukuun ottamatta😢
Elisa vaikuttaa aika raskaalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kissan itkijät?
Tarkoitin tällä edelliseen kommenttiin missä oli puhuttu kissan itkijöistä. Kai tuota omaa lemmikkiään saa surra, se on kova paikka. Ihmiset ymmärsin tuon väärin.
Elisa valittaa ettei kosketusta ole Matin välillä. No onko Elisa yhtään koskettanut Mattia? It takes 2 to tango.
Minulla kyllä kalskahti korvaan jo hääjaksossa Artun ääniviesti. Mitä kaikkea nyt sanoikaan, "olet kaunis vaimoni" jne. Vaikuttaa laskelmoivalta tyypiltä: sanoo, mitä olettaa toisen haluavan kuulla, ja sitten iskee vyön alle arvostelemalla toisen ulkonäköä. Minuakin on pari treffikumppania arvostellut mm. sanomalla, että näyttäisin paremmalta ilman meikkiä, kun se meikki on ollut oikeastaan vain meikkivoide, puuteri ja ripsari. Ensimmäisen kohdalla olin niin nuori ja epätoivoinen, että yritin muuttaa itseäni (enkä tietenkään kelvannut hänelle siltikään), mutta toisen kohdalla olin jo oppinut ja poistuin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Arttu ois ollut fiksu, niin ois pitänyt suunsa kiinni ulkonöstä näin alussa, ja ensin tutustunut Juliaan. Tämmöset pienet ullkonäkö jutut mistä ei "ite tykkää" toisessa voi katsos muuttaa muotoaan että alkaakin tykkää niistä kun ihastuu toiseen.
Totta tuo, kaikkea ei tarvitse ääneen sanoa, mutta mulle ainakin tatuoinnit on vaan täysi turn off. En ymmärrä varsinkaan naisia, että isoja rumia musteläikkiä otetaan ympäri kehoa. Anteeksi kaikille tatskojen ystäville, mutta makuasia tämäkin ja itse en koskaan ole halunnut edes tutustua paremmin linnankundin näköisiin, tatskoilla kuorrutettuihin miehiin. Äklön näköistä kun joillain on sormet ja kaulakin riemunkirjavat.
Siinä ei auta vaikka luonne olis kuinka ihana. Jos joku ulkoinen asia vaan tökkii ja pahasti, niin se on sit siinä.
Arttu ensin arvostelee toisen ulkonäköä ja sitten valittaa, kun toinen ei kysele miten hälle kävi kun horjahti rannassa.
Tämä kausi on kyllä jälleen aivan uskomatonta PA*Kaa. Miten voi nää asiantuntijoiden paritukset mennä näin mönkään? Ja ihmisten oletus siitä, että se toinen saapuu elämään ja yhdessä hetkessä omat haasteet ja menneisyyden traumat aukeaa ja katoaa. Voi jumalauta! Näin hajalla olevia ihmisiä laitetaan luomaan viihdettä. Iina ja Mikko ainoita, jotka kantaa vastuuta omasta toiminnasta ja samalla näkevät toisen yksilönä ja keskeneräisenä. Myös Katri yrittää parhaansa, toinen vaan huokailee ja vetäytyy. Janne ei taida uskoa, että kukaan häntä tahtoisi, passiivinen. Lyönyt vähän jo hanskoja tiskiin, harmittaa Katrin puolesta. Elisa on niin hyökkäävä, vaikka yrittääkin "pitää puoliaan", huomaamattaan vaan kasvattaa välimatkaa. Elisa yrittää vierittää nyt omat traumansa (joita ei ole sanomisistaan huolimatta käsitellyt) ja pelkonsa toisen niskaan. Toinen ei voi olla olemassa vain toista varten. Arttua ja Juliaa en jaksaisi edes analysoida. Arttu lähtenyt niin naiivin täysillä mukaan, ettei ehdi edes kuunnella toista. Ja toinen kuulee toisen sanoman kiusaamistraumansa värittämänä. Paskaa viihdettä, suorastaan masentavaa. Kaukana rakkaudesta.
Pakko katsoa uusintana 8.kautta. Nää viimeiset kaksi olleet niin floppeja.
Pitäisiköhän noille kaikille antaa tehtäväksi lukea oma häävalansa joka aamu, kun pettävät kaikki lupauksensa jo heti alkuun.
Ajatusleikki: miten käyttäytyisit, jos joutuisit alttarille noista miehistä tai miksei naisistakin kaikista epämiellyttävimmän kanssa (kuka se sitten mielestäsi onkin)?
Itse ainakin kuvittelen, että osaisin käyttäytyä asiallisen ystävällisesti ja tutustuisin toiseen, vaikka tietäisinkin, ettei tästä loppuelämän suhdetta tulisi. Mutta vaikeahan sitä on varmasti tietää.
Ruotsin versiossa tulee tällekin kaudelle miespari, Suomessa ei vielä nytkään päästy niin pitkälle.
https://www.qx.se/noje/15366629/samkonat-par-i-nya-gift-vid-forsta-ogon…
Tämä koko formaatti ei enää toimi! Nää on kaikki Tinder-ajan kasvatteja ja sen myötä on totuttu vaan pyyhkäisemään ohi jos ei naama miellytä. Ihmisistä on tullut "sarjadeittailijoita". Miksi käyttää yhtään arvokasta aikaa toiseen tutustumiseen sen enempää jos vaikka kulman takana olis joku vähän parempi Ei vaivauduta edes yrittämään kun ulkomuoto on vääränlainen, vaikka sen takana olisi saattanut olla aivan upea ihminen josta olisi saanut hyvän puolison. Tää ei vaan toimi enää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kumma, jos naisena ei muka pystyisi pitämään sekä kulta- että hopeakoruja. Elisalle vaaleaihoisena pitäisi kyllä sopia myös hopeakorut. Koru on kuitenkin tyylikäs huomenlahja, ei ollut sentään mitään seksiteemaista tai muuta mautonta.
Huomenlahjat maksaa tuotanto. Varmaan laitettu raja kuinka kallis
Maksaako? Eihän ne parit mene edes naimisiin, joten mihin sellaisia huomenlahjoja silloin tarvittaisiin? Vaikuttaa olleen ihan vaan Matin oma idea yrittää ilahduttaa Elisaa, vaikkei onnistunutkaan.
Maksaa kyllä siltikin. Kaikki miehet on saanu ostaa puolisoilleen huomenlahjan, muita ei välttämättä vain näytetty, jos niistä ei tullu kiinnostavaa juttua.
Miten niin välttämättä?! Täällä kommentoi ilmeisesti ihmiset, jotka eivät edes katso ohjelmaa?!
En minäkään joka jaksoa ole katsonut, mutta yllätyn kyllä joka kerta täällä käynnin ja oman katselun jälkeen, että katsotaankohan tässä nyt samaa ohjelmaa. Myös nuo lööppien klikkiotsikot on aika tuulesta temmattuja tai vähintään reilusti kartikoituja. Kannattaisi katsoa itse, niin ei tarvi arvailla esim. antoiko muut niitä lahjoja.
Ps. sponsoroivat firmat näkyy lopputeksteissä ja he maksavat tuotteillaan näkyvyyden, tuotantoyhtiö ei maksa mistään.
Näissä parituksissa on se vika, että keskinäistä kemiaa ei pysty ennakoimaan ennen kuin ihmisen oikeasti näkee. Ennen tavattiin tansseissa ja baareissa, eikä tarvittu kuin muutama minuutti kun tiesi, kiinnostaako toinen vai ei. Vaikka kaikki muu mätsäisi paperilla, niin keskinäistä kemiaa ei pysty kukaan ennustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Elisa vaikuttaa aika raskaalta ihmiseltä.
Todellakin! Minkälainen ihminen huomauttelee ÄÄNEEN toiselle joistain puuskahduksista sahatessa?!? Oliko "hitsi, tää on raskasta" jotenkin epämiehekästä?
Hyi hitto, et mua rasittaa tyypit, jotka huomauttelemalla kuvittelevat muokkaavansa toista mieleisekseen!
Tuolle eukolle ei tästä maailmasta kumppania löydy. On liian itseriittoinen.
Miksi mansejuntti on lähtenyt mukaan ohjelmaan, jossa jokaisella kaudella tehtäviin sisältyy halailua ja hellittelyä? Tuntuu olevan niin hirveän kamalaa pelkkä halaaminen... Miten ihmeessä on saanut siitettyä lapsia?!?
Ei ole valmis muuttamaan elämässään mitään. Iso pikkumies odottaa vain vaimon sijoittuvan keittiöön ja mielellään tuottavan hyvää safkaa säännöllisesti. Kammottavan kiusaannuttavan lapsellinen fanaattinen fanitus roikkuu seinällä Ilvespaitojen muodossa.
Hyi hyi ja Hyi.
Tälläkin kaudella samanlaisia pareja kuin viimeksi, yhdellä vahvaa erimielisyyttä, yksi neutraali jossa ei kosketusta ja yksi jossa on fyysistä kosketusta. Kaatuuko joillakin taas siihen ettei ole vakituista työpaikkaa kuten jennillä ja jyrkillä.
Minustakin tuntuu, että Elisa on liian "kova" herkälle Matille. Mattille kävisi lempeä ja ystävällinen kumppani.